کسب درآمد اینترنتی در دایان‌افیلیت چگونه است؟

یکی از مزایای سیستم دایان‌افیلیت برای فعالیت افیلیت مارکتینگ به تنوع و گستردگی محصولاتش برمی‌گردد؛ اگر همکاری با دایان‌افیلیت انتخابتان باشد تبلیغ پرفروش‌ترین محصولات را تجربه خواهید کرد.
سه‌شنبه، 24 اسفند 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
کسب درآمد اینترنتی در دایان‌افیلیت چگونه است؟
یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی، فعالیت در سیستم فروش مشارکتی یا همان افیلیت‌مارکتینگ است. در معنای کلمه افیلیت‌مارکتینگ یعنی بازاریابی وابسته؛ به این معنا که شما با فروش محصولات یک برند معتبر به ازای هر خریدی که انجام می‌شود پورسانت دریافت می‌کنید.

اما با این وجود که بعد از مدتی می‌توانید در این حرفه پیشرفت کنید باز هم همیشه جای چالش وجود دارد. اینجا اصول موفقیت در افیلیت‌مارکتینگ را آورده‌ایم؛ سپس سیستم همکاری در فروش پیشرفته دایان‌افیلیت را معرفی کردیم که می‌تواند موقعیت شغلی شما را تغییر دهد. بیایید شروع کنیم.

ویژگی‌های کسب درآمد اینترنتی در دایان‌افیلیت

کسب درآمد اینترنتی در دایان‌افیلیت چگونه است؟

 
با سیستم دایان‌افیلیت، می‌توانیم یک تجربه رؤیایی افیلیت‌مارکتینگ داشته باشیم؛ مهمترین ویژگی‌های این سیستم عبارت‌اند از:
 

تنوع محصولات

یکی از مزایای سیستم دایان‌افیلیت برای فعالیت افیلیت مارکتینگ به تنوع و گستردگی محصولاتش برمی‌گردد؛ اگر همکاری با دایان‌افیلیت انتخابتان باشد تبلیغ پرفروش‌ترین محصولات را تجربه خواهید کرد.
 

ارائه آموزش‌های تخصصی

تیم فنی و پشتیبانی دایان‌افیلیت بهترین آموزش‌های کسب درآمد را برای بازاریابان خود در نظر گرفتند که می‌توانید در سایت مشاهده کنید. همچنین با همکاری دایان می‌توانید فروشگاه اختصاصی ایجاد نمایید و مشغول به کسب درآمد اینترنتی شوید.
 

ارائه امتیازات ویژه

همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم دایان‌افیلیت از تیم فنی قوی و حرفه‌ای برخوردار است؛ به این صورت که وقتی در بازاریابان این سیستم عضو می‌شوید امکانات کامل شامل انواع توضیحات و بنر در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به تولید محتوای تبلیغاتی مشغول شوید. همچنین می‌توانید گزارش‌های مربوط به فروش یا لیست پرداخت‌های ماهانه را در بستر این سایت چک کنید.

یادتان باشد زمانی که می‌خواهید همکاری را با یک سیستم افیلیت‌مارکتینگ شروع کنید شناخت تیم فنی و برنامه زمانی پرداخت پورسانت‌های آن شرط مهمی است؛ خوشبختانه تمام این ویژگی‌های طلایی در دایان‌افیلیت پیدا می‌شود.
 

برنامه منظم پرداخت پورسانت

مهمترین فاکتوری که باید برای شروع همکاری در یک سیستم افیلیت‌مارکتینگ به آن توجه کنیم درصد پورسانت و زمان‌های پرداخت آن است. دایان‌افیلیت برای بازاریابان خود پورسانت 5 تا 30 درصد را در نظر گرفته است که این تفاوت به نوع محصول بستگی دارد. جدا از این نکات چون فروشگاه اینترنتی دایان‌شاپ آپشن "پرداخت هزینه درب منزل" را برای مشتریان فراهم کرده برای این دسته تبلیغات افیلیت‌مارکترهای دایان کمیسیون پیش‌پرداخت دریافت می‌کنند!

به اندازه کافی با امتیازات فوق‌العاده سیستم افیلیت مارکتینگ دایان‌افیلیت آشنا شدیم. در این سیستم همه از مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند عضو شوند و کسب درآمد اینترنتی را به شیوه‌ای متفاوت تجربه کنند. اگر شما هم دوست دارید جزوی از خانواده پرجمعیت دایان‌افیلیت باشید در این سایت ثبت نام کنید؛ لینک آن در زیر آمده است:


 
کسب درآمد اینترنتی در دایان‌افیلیت چگونه است؟

راهکارهای کسب درآمد اینترنتی در فروش مشارکتی

 
بهترین راهکارهای لازم برای کسب درآمد اینترنتی در بازاریابی وابسته عبارت‌اند از:

نمایش ارزش واقعی محصولات

در افیلیت‌مارکتینگ محصول هرچه باشد باید در نمای واقعی و ارزشمند خود نشان داده شود. درواقع باید عکس‌هایی از محصول تهیه کنید که مشتری با دیدن آن متوجه شود که این محصول نیاز او را تأمین می‌کند. برای افزایش ترافیک سایت فقط دیزاین سایت و جای لینک‌ها مطرح نیست؛ بلکه کیفیت تصاویر باید در بالاترین سطح باشد.
 

تجزیه تحلیل مداوم

یکی از مهمترین کارهایی که در افیلیت‌مارکتینگ باید انجام دهید تجزیه تحلیل یا همان آنالیز است. با انجام این کار متوجه خواهید شد که کدام محتوای شما کیفیت بهتری دارد و توجه افراد را به خود جلب می‌کند؛ برای مثال اگر ویدیوهایتان پرطرفدارتر هستند سعی کنید لینک‌های تبلیغاتی را در کپشن ویدیو‌ها بگذارید. همچنین آنالیز به شما تصویر بهتری از رنج سنی و جنسیت مخاطبان را می‌دهد و می‌توانید شفاف‌تر برای پیشرفت کار خود تصمیم بگیرید.
 

تعامل با فالوورها

یک افیلیت‌مارکتر موفق ارتباط اصولی با مخاطبان برقرار می‌کند؛ به این صورت که قبل از تبلیغ درباره محصول مطالعه می‌کند زیرا می‌خواهد افراد برند تبلیغاتی او را بشناسند و فکر نکنند فقط برای دریافت کمیسیون کار می‌کند! همچنین تعامل سازنده با مخاطب باعث می‌شود سایت بازاریاب رتبه خوبی در نتایج موتور جستجو کسب کند. در این زمینه استفاده مناسب از CTAها را فراموش نکنید.

در بحث ایجاد ارتباط با مخاطبان باید همواره به‌روز باشید؛ یعنی از آخرین اخبار زمینه تخصص خود آگاه شوید. از دیگر تکنیک‌های مهم در این ارتباط می‌توان به سؤالات تشویق‌کننده اشاره کرد؛ مثلاً در قالب محتوایی که تولید می‌کنید از مخاطب بپرسید که روش مورد علاقه او برای استفاده از این ابزار چیست یا درباره فواید آن چیزی می‌داند و...
 

کاربرد درست لینک‌های وابسته

همانطور که در نکته قبل هم اشاره کردیم جای لینک‌های هدایت‌کننده یا همان CTAها در افیلیت‌مارکتینگ اهمیت زیادی دارد. لینک‌ها باید در جای درست و منطقی قرار بگیرند طوری که مشتری را آسان به صفحه فرود (پنل خرید) هدایت کنند و گیج و سردرگم نشود!

 اولویت قرار دادن مخاطبان هدف

یکی از نکات مهم در کسب درآمد اینترنتی به روش افیلیت‌مارکتینگ، بهینه‌سازی تبلیغات با در نظر گرفتن مخاطبان هدف است. می‌توانید از استراتژی ارسال ایمیل کمک بگیرید؛ برای مثال یک لیست ایمیل از مخاطبانی تهیه کنید که از نظر سنی، جنسیتی یا موقعیت اجتماعی با خدماتی که تبلیغ می‌کنید سازگارتر هستند. اینطوری میزان فروش را بالا می‌برید و مدت زمان کوتاه‌تر به هدف خود می‌رسید.
 

همکاری با دیگر بازاریابان وابسته

افیلیت‌مارکتینگ یک صنعت تخصصی در بازاریابی دیجیتال است و پر از رقیب! بنابراین باید یاد بگیرید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنید. می‌توانید با رقبا وارد مشارکت شوید؛ استفاده از یک چهره جدید و ناشناخته مثلاً یکی از رقبایتان در یک محتوای ویدیویی می‌تواند تأثیر بالقوه‌ای در کسب و کار شما داشته باشد حتی افراد بیشتری مشتاق شوند پیج شما را دنبال کنند. یافتن افرادی که در زمینه شما فعالیت دارند آسان است؛ می‌توانید با یک سرچ چنددقیقه‌ای در گوگل آن‌ها را پیدا کنید.
 

تبلیغ محصولات در چند پلتفرم

کسب درآمد اینترنتی در دایان‌افیلیت چگونه است؟


 
کسب درآمد اینترنتی در بازاریابی وابسته فوق‌العاده گسترده است؛ به این صورت که اگر بخواهید از دیگران عقب نمانید باید در هر جایی از اینترنت برند خود را تبلیغ کنید. مثلاً اگر یک وب‌سایت دارید، این محیط برای تبلیغات کافی نیست بلکه حتماً از شبکه‌های اینستاگرام یا تیک‌تاک هم کمک بگیرید. استفاده از رسانه‌های متنوع باعث افزایش دسترسی کاربران به لینک‌های محتوا می‌شود.
 

بهینه‌سازی محتوا

بهینه‌سازی یا همان سئو پایه ثابت تولید محتوای دیجیتال و افیلیت‌مارکتینگ است. مهمترین کاری که در این زمینه باید انجام دهید این است که به حجم جستجو و استفاده از کلمات کلیدی دقت کنید. ابزارهایی مثل Google Keyword Planner می‌توانند کمک خوبی برایتان باشند.
 

ایجاد اعتماد

اعتماد اساس افیلیت‌مارکتینگ است. در این حرفه شما مسئولیت مهمی بر دوش دارید و باید صادقانه محصولات را تبلیغ کنید. از نه گفتن به محصولاتی که از کیفیت آن‌ها مطمئن نیستید نترسید؛ بلکه سعی کنید تبلیغاتی را انجام دهید که تجربه استفاده از آن خدمات را داشته‌اید
 

استفاده از استراتژی‌های زنده و تصویری

تولید محتوا یا به صورت متنی است، یا عکس و ویدیو یا هم صوتی مانند پادکست. در هر زمینه فعالیت دارید عالیست اما تولید محتواهای تصویری را هرگز فراموش نکنید؛ ایجاد جلسات پرسش و پاسخ در لایو اینستاگرام، آموزش‌های ویدیویی یا انتشار عکس‌های باکیفیت می‌توانند دیدگاه مثبتی در مخاطبان نسب به شما ایجاد کنند.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.