بورس رمزارزها بروزترین روش سرمایه گذاری

ویژگی‌های ارزهای دیجیتال باعث شده تا این بازار به یکی از پول‌سازترین روش‌ها برای سرمایه گذاری تبدیل شود. کسانی که در چند سال پیش اقدام به خرید بیت کوین کردند، اکنون همگی از میلیونرها و سرمایه داران بزرگ به حساب می‌آیند.
پنجشنبه، 22 ارديبهشت 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
بورس رمزارزها بروزترین روش سرمایه گذاری
سرمایه گذاری یکی از فعالیت‌های است که همه افراد به آن نیاز دارند تا بتوانند سرمایه خود را افزایش دهد و سطح زندگی خود را بهبود ببخشند. در سال‌های اخیر روش جدیدی برای سرمایه گذاری به وجود آمده که سود خوبی نصیب سرمایه گذاران آن کرده است. خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال راه جدید سرمایه گذاری است.







 

چرا ارزهای دیجیتال سودمند هستند؟

ارزهای دیجیتالی رویکرد جدیدی هستند که به کمک آن‌ها بسیاری از مشکلات موجود در اقتصاد و علاوه بر آن بسیار از مشکلاتی که در تجارت پیش از آن‌ها وجود داشت، به راحتی برطرف شد.

با استفاده از رمزارزها دست افراد بسیار بازتر است و ویژگی‌های این ارزها باعث شده تا کسانی که با علم اقتصاد و اصول سرمایه گذاری آشنا هستند، به آن روی بیاورند. علاوه بر آن افرادی که در زمینه تجارت‌های بین‌المللی فعالیت دارند نیز با پیدایش ارزهای دیجیتالی بسیار خرسند شدند و از این ارزها استقبال زیادی به عمل آورند.

دلیل سودمند بودن ارزهای دیجیتال به یکی از ویژگی‌های این ارزها یعنی مقاوم بودن آن‌ها در برابر تورم بر می‌گردد. ارز دیجیتال شکل متفاوتی نسبت به پول‌های حقیقی دارند که باعث می‌شود دچار تورم‌های اقتصادی نشوند و ارزش خود را دائماً حفظ کنند. در واحدهای پولی حقیقی چاپ پول همیشه وجود دارد و پول‌های چاپ شده هر چند وقت به بازار و صنعت تزریق می‌شود.

این زیاد شدن حجم پول در حال گردش سبب می‌شود که ارزش آن‌ها کاهش پیدا کند و دچار تورم شوند. اما این مشکل را چگونه ارزهای دیجیتال برطرف کرده‌اند. ارزهای دیجیتال به شکل بی رویه تولید نمی‌شود و حداکثر میزان هر ارز مشخص است. هیچ وقت تعداد ارزها از حداکثر تعیین شده برای آن‌ها بیشتر نمی‌شود.

زمانی که این اتفاق رخ می‌دهد، سازندگان و مدیریت کنندگان رمزارز، آن بخشی از تعداد رمزارز که از حد تعیین شده برای آن رمزارز بیشتر است را از بین می‌برند تا دوباره به همان تعداد معین برسد و همین بی رویه تولید نشدن آن‌ها باعث می‌شود که دچار تورم نشوند. با خرید تتر یا خرید بیت کوین می‌توانید سرمایه خود را از خطر بی ارزش شدن حفظ کنید.

موانعی که با رمزارزها برداشته شد

یکی از دلایل موفقیت رمزارزها ویژگی‌هایی بود که باعث برطرف کردن برخی مشکلات مهم شد. اولین مشکلی که با ارزهای دیجیتال بر طرف شد، تجارت بین‌المللی و دور زدن تحریم‌ها بود. قبلاً تحریم‌ها و بانک‌های جهانی محدودیت‌های بسیار زیادی را برای تجارت‌های بین‌المللی به وجود آورده بودند.

مالیات سنگین، ممنوعیت همکاری با کشورهای تحریم شده و مشکلاتی از این قبیل تجارت بین‌المللی را بسیار سخت کرده بود. اما اکنون شما می‌توانید با خرید ارز دیجیتال و پرداخت آن به طرف حساب معامله از شر تمام این مشکلات خلاص شوید و به راحتی تجارت جهانی انجام دهید‌. این مزیت بسیار بزرگی بود که باعث شد، تاجران به سمت ارزهای دیجیتال کشانده شوند.

اکنون خرید بیت کوین و پرداخت هزینه معاملات با بیت کوین یکی از روش‌های متداول خرید و فروش و همچنین تجارت جهانی به شمار می‌آید. دیگر مانعی که ارزهای دیجیتال برطرف کردند، مالیات‌های سنگین بود.

در همه کشورها به دارایی سرمایه داران مالیات‌های بسیار سنگینی تعلق می‌گرفت و سرمایه داران مجبور بودند که هر ساله بخش قابل توجهی از دارایی خود را مالیات پرداخت کنند. اما از طریق تبدیل سرمایه خود به رمزارزها می‌توانند، از دادن مالیات‌های سنگین فرار کنند. به همین دلیل است که سرمایه داران بزرگ همگی در این بازار فعالیت گسترده‌ای دارند.

 
بورس رمزارزها بروزترین روش سرمایه گذاری

آیا افزایش سرمایه و رسیدن به سود از طریق رمزارزها میسر است؟

ویژگی‌های ارزهای دیجیتال باعث شده تا این بازار به یکی از پول‌سازترین روش‌ها برای سرمایه گذاری تبدیل شود. کسانی که در چند سال پیش اقدام به خرید بیت کوین کردند، اکنون همگی از میلیونرها و سرمایه داران بزرگ به حساب می‌آیند.

نمی‌توان حوزه‌ای را پیدا کرد که در پنج سال اخیر از ارزهای دیجیتال سود سازتر باشد. افراد در سال دو هزار و سیزده می‌توانستند با بخش بسیار کوچکی از پس‌انداز سالانه خود یک یا حتی چند بیت کوین خریداری کنند. اما برای خرید بیت کوین در حال حاضر باید به ازای هر یک از آن چیزی حدود یک میلیارد تومان سرمایه داشته باشید.

علاوه بر بیت کوین رمزارزهای دیگر بسیاری هستند که در طی این سال‌ها چند هزار درصد سود داده‌اند و زندگی افراد زیادی را متحول کرده‌اند. اکنون هم بسیاری از کوین‌های نوپا از نظر بنیادی آینده بسیار خوبی را دارند و شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید تا سرمایه خود را به سود برسانید.

راه خرید رمزارز

تنها فاصله شما با خرید بیت کوین و یا سایر کوین‌ها فقط داشتن یک حساب کیف پول مجازی و همچنین یک سایت صرافی آنلاین است. شما برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال نیاز به یک کیف پول مجازی یا والت دارید. پس از ساخت والت تنها کافی است که به یکی از صرافی‌های آنلاین معتبر ایرانی مراجعه کنید و ارز مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید.

سپس آدرس والت خود را به سایت می‌دهید تا ارز خریداری شده را به حساب شما واریز نمایند. یکی از صرافی‌های فوق‌العاده ایرانی که بیشتر از پنج سال است که حوزه معاملات ارزهای دیجیتال سابقه دارد و خدمات بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه می‌کند، اوکی اکسچنج است.

شما با رفتن به این سایت می‌توانید از هفتاد پشتیبانی که آماده پاسخ گویی به سؤالات شما هستند، مشاوره بگیرد و کوین مورد نظر خود را انتخاب کنید و اقدام به خرید آن و سرمایه گذاری در بازار رمزارزها نمایید. سایت اوکی اکسچنج بیشتر از چهار صد نوع ارز مختلف را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

به همین دلیل دست شما برای انتخاب انواع کوین‌ها باز است و می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین کارمزد پرداختی در این سایت پایین است و انجام تراکنش در آن هزینه بسیار کمی برای شما دارد.
 
بورس رمزارزها بروزترین روش سرمایه گذاری
 

نتیجه‌گیری

بازار خرید بیت کوین و رمزارزهای دیگر تبدیل به یکی از مهم‌ترین بازارهای سرمایه گذاری شده است. از آن جایی که همه افراد برای بهبود سطح اقتصادی زندگی خود نیاز به سرمایه گذاری دارند، بازار رمزارزها یکی از بهترین انتخاب‌ها است. شما می‌توانید از صرافی معتبر اوکی اکسچنج ارز مورد نظر خود را تهیه کنید و اقدام به سرمایه گذاری در این بازارها نمایید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.