چرا و چه زمانی خرید فالوور اینستاگرام ضروری است؟

ما بسته‌های مربوط به انواع فالوور‌های خارجی و داخلی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.
دوشنبه، 21 شهريور 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
چرا و چه زمانی خرید فالوور اینستاگرام ضروری است؟

برای همه کسانی که پیجی در اینستاگرام راه‌اندازی کرده‌اند تا بتوانند بازاریابی و برندسازی محصولات خود را انجام دهند، افزایش فالوور اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد.

یکی از روش‌های بسیار موثر در این زمینه، خرید فالوور اینستاگرام است. مسلما سوالی که در ذهن همه کارفرمایان شکل می‌گیرد این است که چه زمان باید برای خرید فالوور اینستاگرام اقدام کنیم؟ حتماً این مطلب را مطالعه نمایید تا طبق یک برنامه اصولی و منظم پیش بروید.
 

چه زمانی اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنیم؟

شاید وقتی در مورد خرید فالوور اینستاگرام برای افزایش تعداد کاربران در پیج صحبت ‌کنیم، این کار یک امری غیر منطقی به نظر برسد. اغلب کارفرمایان در اولین نگاه، نسبت به این موضوع جبهه می‌گیرند چرا که معتقد هستند هدف از راه‌اندازی پیج، افزایش فروش بوده و کاربران غیر واقعی هیچ تأثیری بر روی خرید محصول نخواهند داشت.

اما اجازه دهید ابعاد دیگر این موضوع را نیز مورد بررسی قرار دهیم. قطعا شما می‌دانید که کاربران برای ورود به پیج اینستاگرام، حتماً به تعداد فالوور‌های آن توجه کرده و یک ذهنیت اولیه نسبت به آن  پیج پیدا می‌کنند.

اگر تعداد فالوور‌های شما زیاد باشد، این تصور برای آن‌ها به وجود می‌آید که کیفیت کاری شما بسیار بالا بوده و در نتیجه توانسته‌اید اعتماد افراد زیادی را به دست بیاورید. بنابراین خرید فالوور اینستاگرام در زمینه اعتماد‌سازی و جذب کاربران واقعی، اهمیت بسیار زیادی دارد.

 اما چه زمانی برای خرید فالوور اینستاگرام اقدام کنیم، پیشنهاد فالوکمپ این است که پیج‌های تازه کار حتماً برای خرید فالوور اینستاگرام اقدام نمایند.

گر شما بخواهید به روال عادی و طبیعی جذب کاربران برای پیج خود ادامه دهید، زمان بسیار زیادی نیاز داشته و مسلما در این میان، کسانی که پیج باسابقه‌ای داشته و چندین مرحله از شما جلوتر هستند، همچنان از شما پیشی گرفته و به خوبی اعتماد کاربران را به خود جلب می‌کنند.

مردمی که به یک پیج اینستاگرام اعتماد کرده‌اند به راحتی وارد پیج‌های جدید نمی‌شوند. بنابراین بهترین زمان برای خرید فالوور اینستاگرام، در ابتدای راه است. خرید و اضافه کردن فالوور‌ها به پیج اینستاگرام باید به صورت تدریجی و با برنامه دقیق انجام شود تا کاربران واقعی و اینستاگرام، متوجه فیک بودن فالوورها نشوند.

اهمیت خرید فالوور اینستاگرام برای پیج

 اجازه دهید چند دلیل بسیار مهم برای خرید فالوور اینستاگرام را برای شما عزیزان بیان کنیم:

 
  •  در درجه اول، تعداد فالوور‌های شما افزایش پیدا کرده و این موضوع در جلب اعتماد کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد. از اهمیت و نقش اعداد در اعتمادسازی اینستاگرام غافل نشوید. اگر شما بتوانید از طریق خرید فالوور اینستاگرام حتی خرید فالوور خارجی تعداد کاربران در پیج خود را افزایش دهید، شک نداشته باشید که قدم بسیار مؤثری در جلب اعتماد کاربران برداشته‌اید.
  •  مسلماً زمانی که کاربران به شما اعتماد می‌کنند شما در زمینه فروش به موفقیت بیشتری خواهید رسید. تمام خدماتی که ما در پیج اینستاگرام انجام می‌دهیم با این هدف است که بتوانیم بازاریابی و برندسازی دیجیتال را انجام دهیم. بنابراین به دنبال جلب اعتماد کاربران، فروش بیشتر نیز اتفاق می‌افتد.

افزایش فالوور برای پیج‌های بین‌المللی

برخی از پیج‌ها به صورت بین‌المللی کار می‌کنند. برای مثال کارفرمایانی که در امور صنعتی فعالیت داشته و در نتیجه محصولات آن‌ها به خارج از کشور صادر می‌شود، حتماً باید پیج اینستاگرام داشته باشند تا بتوانند محصولات خود را به تمام دنیا معرفی کنند.

در این زمان، خرید فالوور خارجی اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد. تیم فالوکمپ پیشنهاد می‌کند که شما در کنار خرید فالوور اینستاگرام از داخل کشور، حتماً خرید فالوور خارجی را نیز انجام دهید. 

شما نه تنها باید در جلب اعتماد مشتریان داخلی قدم بردارید بلکه از سوی دیگر باید با مردمی که در خارج از کشور هستند، تعامل برقرار کرده و آن‌ها را جذب خود کنید. همان اندازه که مردم کشور خودمان برای انتخاب یک پیج، وسواس به خرج داده و به تعداد فالوور‌های آن توجه می‌کنند، چنین موضوع در مورد مردم خارج از کشور نیز صدق می‌کند.

بنابراین فالوکمپ کنار شما خواهد بود تا از طریق خرید فالوور اینستاگرام بتوانید در مدت زمان کوتاه‌تری، بدون اینکه کاربران حقیقی متوجه فیک بودن فالوور‌های شما شوند، تعداد کاربران پیج خود را بالا برده و از این طریق بتوانید اعتماد کاربران حقیقی را به پیج خود جلب کنید.

 
چرا و چه زمانی خرید فالوور اینستاگرام ضروری است؟
 

فالوورهای خریداری شده چه زمان به پیج اضافه می شوند؟

مسأله‌ای که در زمینه خرید فالوور اینستاگرام باعث نگرانی کارفرمایان می‌شود این است که اگر قرار باشد فالوورها به صورت یکباره به پیج اضافه شوند، قطعاً شرایط غیر منطقی جلوه کرده و در نتیجه کاربران ارگانیک متوجه فیک بودن آن‌ها خواهد شد. پس لازم است بدانید که تیم فالوکمپ به چه صورت عمل می‌کند. ما بسته‌های مربوط به انواع فالوور‌های خارجی و داخلی را در اختیار شما قرار می‌دهیم. شما براساس نیاز کاری خود مشخص خواهید کرد به چه تعداد فالوور نیاز دارید.

 مسلما برای پیچ‌های بین‌المللی، در کنار خرید فالوور اینستاگرام، حتماً باید به خرید فالوور خارجی نیز توجه داشته باشید تا پیج شما کاملاً طبیعی به نظر رسیده و بتوانید اعتماد افراد خارج از ایران را نیز جلب کنید. سپس پس از پرداخت هزینه‌ها، کارشناسان ما وارد عمل می‌شوند. ما طبق یک برنامه کاملا منظم، فالوور‌های خریداری شده را به پیج شما اضافه می‌کنیم. همچنین لازم است بدانید تمام فالوور‌های داخلی و خارجی، دارای اکانت واقعی بوده و عکسی بر روی پروفایل آن‌ها قرار دارد.

 همچنین در پیچ آن‌ها یک تا دو مورد پست قرار گرفته است. یعنی اگر کاربر وارد پیج شما شود و بخواهد تمامی اکانت‌ها را کنترل کند، به هیچ عنوان متوجه تقلبی بودن و یا فیک بودن آن‌ها نخواهد شد. در نتیجه بدون اینکه فالوور‌های فیک تأثیر منفی بر روی پیج شما بگذارند، شما توانسته‌اید تعداد کاربر‌های پیج خود را افزایش دهید.
 

سخن آخر

ما در این مطلب سعی کردیم اهمیت خرید فالوور اینستاگرام و بهترین زمان برای خرید آن را برای شما شرح دهیم. امیدواریم که مفید بوده باشد. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم. در پایان از شما دعوت می‌کنیم جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی انواع خدمات اینستاگرام به سایت فالوکمپ مراجعه کنید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.