آموزش نصب روبیکا روی آیفون

در این مطلب قصد داریم طریقه نصب روبیکا روی آیفون را آموزش دهیم، پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه ما باشید.
دوشنبه، 14 فروردين 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: نیر زارع کابدول
موارد بیشتر برای شما
آموزش نصب روبیکا روی آیفون
روبیکا را باید یکی از اپلیکیشن‌های ایرانی دانست که این روزها طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. امکانات و ویژگی‌های این برنامه باعث شده که آن را به عنوان یکی از کاربرپسندترین اپلیکیشن‌های ایرانی دانست. البته برخی ایرادات به این اپلیکیشن وارد است اما باز هم با اضافه کردن امکانات متنوع توانسته نظر کاربران خود را جلب کند. این اپلیکیشن ابتدا برای سیستم‌عامل اندروید و سپس برای گوشی‌های iOS به بازار عرضه شد که در این مقاله قرار است درباره ویژگی ها و چگونگی دانلود و نصب نسخه iOS آن بیشتر صحبت کنیم.


معرفی اپلیکیشن روبیکا

این روزها با پیشرفت تکنولوژی زندگی افراد به اشکال متفاوتی راحت ‌تر شده است. برنامه‌های متفاوت با قابلیت‌های متفاوت باعث شده تا افراد بتوانند بسیاری از کارها را به راحتی انجام دهند. از روبیکا می ‌توان به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های ایرانی نام برد که توانسته با ایجاد ویژگی‌های متفاوت، به شکل‌های متفاوتی راحتی را به کاربران خود هدیه دهد.


دانلود و نصب روبیکا برای آیفون

برای دانلود و نصب روبیکا می توانید از سه روش زیر استفاده کنید.
روش اول: پس از ساخت اکانت در سیب اپ در قسمت جست‌ وجو نام روبیکا (Rubika) را به صورت فارسی یا انگلیسی تایپ کنید. اکنون با انتخاب گزینه جست‌ وجو و اندکی صبر، می‌توانید نتایج جست ‌وجو را مشاهده کنید. با انتخاب این اپلیکیشن و لمس گزینه دانلود و نصب، به این برنامه دسترسی خواهید داشت.
روش دوم: ابتدا وارد اپ استور شوید سپس در قسمت جست وجو کلمه roboka را سرچ کنید. حالا خواهید دید که برنامه روبیکا در دسترستان هست و به راحتی می توانید آن را دانلود و نصب کنید.
 
روش سوم: وارد برنامه اپ استور ایرانی سیبانه شوید سپس کلمه روبیکا را جست و جو کنید. بعد از مشاهده نتایج جست و جو، به راحتی می توانید اقدام به دانلود و نصب روبیکا برای گوشی ایفون خود نمایید.


نحوه ساخت اکانت در روبیکا

پس از این که اپلیکیشن روبیکا را نصب کردید، برای استفاده از آن باید اقدام به ساخت اکانت کنید. برای این کار تنها کافی است که اپلیکیشن را باز کنید، در قسمت ساخت اکانت، شماره موبایل را وارد کنید. در این هنگام پیامکی برای شما ارسال خواهد شد که در آن کد فعال ‌سازی وجود دارد. با استفاده از این کد فعال‌ سازی می‌ توانید اکانت خود را بسازید و وارد این اپلیکیشن شوید تا از امکانات متفاوت آن استفاده کنید.


خلاصه‌ای از سرویس‌های ارائه شده پس از دانلود روبیکا برای آیفون

تماشای فیلم، سریال و انیمیشن‌ها
تماشای زنده مسابقات ورزشی
دسترسی به دنیایی از موسیقی‌های ایرانی
پیش بینی بازی‌های لیگ برتر کشور
خدمات مالی همچون خرید شارژ، خرید بسته‌های اینترنتی، کارت به کارت و
مشارکت در مسابقات و نظرسنجی‌های برنامه های تلویزیونی
با خبر شدن از آخرین اخبار با توجه به علایق خود
دستیابی به هزاران انیمیشن برای کودک
ارتباط با هنرمندان و بازیگران مطرح کشور
دسترسی به هزاران مقاله پزشکی و تناسب اندام


جمع ‌بندی

اپلیکیشن روبیکا را باید یکی از پرکاربردترین و پردانلودترین اپلیکیشن‌های ایرانی دانست.
در این اپلیکیشن می ‌توانید با افراد دیگر تماس صوتی و تصویری بگیرید، برنامه‌ها را به صورت لایو مشاهده کنید، برای دوستان خود انواع فایل‌ ها را ارسال کنید و شارژ یا بسته‌های اینترنت برای سیم ‌کارت‌های متفاوت خریداری کنید.
باید بدانید که در صورتی که سیم ‌کارت شما ایرانسل و همراه اول باشد، هنگام استفاده از این برنامه، هزینه ‌ای بابت اینترنت پرداخت نخواهید کرد.
برای دانلود و نصب این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل iOS باید از استورهای معتبر ایرانی مانند سیب اپ استفاده کنید.
متخصصان استورهای معتبر ایرانی تمام برنامه‌های موجود در آن ها را بررسی می ‌کنند تا ویروس و بدافزار در آن‌ها وجود نداشته باشد.
در استورهای معتبر ایرانی علاوه بر روبیکا می‌توانید به بسیاری از برنامه‌های داخلی و خارجی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.