5 قانون در استایل که به هیچ وجه نباید شکسته شود!

در اینجا می خواهیم به 5 قانون در مورد پوشیدن جوراب اشاره کنیم که هرگز نباید آنها را زیر پا بگذارید! بخصوص آقایون. به دلیل اینکه شواهد نشون میده آقایون کمتر به استایل جوراب مردانه توجه می کنند. در ادامه همراهمون باشین تا این قوانین رو مرور کنیم.
پنجشنبه، 31 فروردين 1402
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
5 قانون در استایل که به هیچ وجه نباید شکسته شود!
مد و فشن می تواند سلیقه ای باشد! مثلا چیزی که برای یک فرد یا یک گروه یا یک فرهنگ مد است می تواند برای گروه دیگری مورد پسند نباشد. در سطح فردی هم به این شکل هست که وقتی چیزی ده سال پیش مد بوده و مورد پسند شما واقع شده، اکنون احمقانه بنظر می رسد. با این حال چیزی که هرگز از مد نمی افتد، سبک و استایل است؛ یعنی چی؟! در طول سال ها این موضوع رایجی بوده که توسط برخی از بزرگترین برندها مورد بحث قرار گرفته است.

یعنی اینکه اگرچه خود لباس ها ممکن است تغییر کنند ولی حفظ استایل همیشه مهم خواهد بود. و این نکته در تمام لباس ها و اکسسوری ها ثابت است از پوشش سر گرفته تا پوشش پا. بله حتی جوراب! افرادی که سعی دارند همیشه پوششی شیک و استایل خوبی داشته باشیند اتفاقا به جوراب شان هم توجه زیادی می کنند. آنها این کار را  با رعایت مجموعه ای از قوانین تست شده در مورد پوشیدن جوراب انجام می دهند. درحالیکه خود جوراب ها در طی سالها تغییر می کنند ولی این قوانین ثابت می مانند.

در اینجا می خواهیم به 5 قانون در مورد پوشیدن جوراب اشاره کنیم که هرگز نباید آنها را زیر پا بگذارید! بخصوص آقایون. به دلیل اینکه شواهد نشون میده آقایون کمتر به استایل جوراب مردانه توجه می کنند. در ادامه همراهمون باشین تا این قوانین رو مرور کنیم.

 
قانون اول: جوراب سوراخ؟ هرگز !
این ساده ترین و و در عین حال مهمترین قانون درباره جوراب است. آیا استثنایی هم وجود دارد؟! به هیچ عنوان! هیچ استثنایی برای این مهم ترین قانون وجود ندارد. اصلا به همین دلیل است که در لیست شماره 1 قرار گرفته است.
جوراب ها از پاهای شما محافظت می کنند و به آنها آرامش می بخشند و مکمل هرچیزی که می پوشید، هستند. همچنین باعث افزایش طول عمر کفش هایتان می شوند. اگر جورابتان یک یا چند سوراخ داشته باشد، هیچ یک از این کارایی ها را نخواهد داشت. درک میکنیم که داشتن سوراخ در جوراب ناراحت کننده است ولی باید با این واقعیت روبرو شوید! سوراخ جوراب پوست زیر آنرا در معرض آسیب، تحریک یا ناراحتی قرار می دهد. و مهمتر از همه، ظاهر بسیار ناجالبی دارد!
اگر تا بحال در موقعیتی قرار گرفته اید که جوراب سوراخ دار پوشیده باشید و مجبور شوید به طور غیرمنتظره ای کفش های خود را در بیاورید، می دانید که چه وضعیت خجالت آوری می تواند باشد. جوراب سوراخ دار نه مد است، نه شیک است و نه باحال. پس ریسک نکنید!
 
قانون دوم: جورابی که لنگه دیگرش گم شده نباید به جوراب دیگری بچسبد!
چگونه یک جوراب گم میشود؟ کسی چه می داند! شاید زیر تخت افتاده و یا در خشک کن گیر کرده است. هیچکس نمی داند چرا ولی خب اتفاق می افتد. اگر یک لنگه از جورابتان  گم شده است یه مدت صبر کنید و ببینید آیا لنگه چپ یا راست آن پیدا می شود یا نه. ولی خیلی هم امیدوار نباشید. اگر پیدا نشد، نگه داشتن یک لنگه جوراب در کشوی جوراب ها هیچ سودی ندارد. پوشیدن این جوراب ها با لنگه جوراب های بی ربط اصلا جالب نیست. البته همینجا بگویم که در این قانون استثنا وجود دارد! آنهم زمانی است که جسارت پوشیدن جورابهای لنگه به لنگه را دارید. اگر جوراب دیگری دارید که تاحدودی به این لنگه جوراب یتیم می آید، می توانید از آنها استفاده کنید. ولی اگر چنین گزینه ای برایتان وجود ندارد آنها را دور نیندازید. می توانید استفاده های دیگری مثل کارهای هنری و صنایع دستی استفاده کنید.

5 قانون در استایل که به هیچ وجه نباید شکسته شود!
 
قانون سوم: صندل با جوراب اصلا ایده خوبی نیست!
قدیمی ترین نوع کفشی که بشر تاکنون پیدا کرده است یک جفت صندل است که قدمت آن به بیش از 10000 سال پیش بر می گردد. تا اینکه قرن ها بعد جوراب توسط یونانیان اختراع شد. با توجه به این ها تقریبا در قرن هشتم قبل از میلاد، اولین باری بود که شخصی زحمت کشید همراه با صندل یک جفت جوراب پوشید و شخص دیگری او را دید و گفت : Oh no! That looks Terrible. وحشتناکه!

بیش از 2000 سال پس از آن آیا کسی همچنان این استایل ناموزون را تکرار کرده است؟ بله ! آلمانی ها آنقدر صندل را با جوراب می پوشند که این استایل در این کشور مد شده است. جالبه بدونید جاستین بیبر هم این کار را انجام داده است و دیوید بکهام هم تقریبا در بسیاری از مواقع با این استایل دیده می شود. می دونید مشکل کجاست؟ اونجایی که استایل های عجیب و غریبی که توسط سلبریتی ها انتخاب می شود، جالب بنظر می رسد. با این حال اگر قرار نیست در خیابان های آلمان قدم بزنید و یا اگر ستاره پاپ بین المللی یا فوتبالیست مشهور نیستید، بهتر است از چنین استایلی دوری کنید.
 
قانون چهارم: از طرح روی طرح دوری کنید!
جوراب ها بخش مهمی از لباس و استایل کلی شما هستند و ظاهر شما را تکمیل می کنند. به همین دلیل بهتره قبل از انتخاب جوراب خود کل لباس هایتان را در نظر بگیرید. بخاطر اینکه با در نظر گرفتن کلیت لباس هایتان بهتر می توانید درمورد سبک و رنگ جوراب هایتان تصمیم گیری کنید. هرچه جوراب های بیشتری داشته باشید، گزینه های بیشتری برای انتخاب یک جفت جوراب عالی برای استایل تان خواهید داشت که بتواند کل استایل تان را برجسته کند.
بسیاری از دختران و پسران امروزی علاقه به پوشیدن جوراب مردانه فانتزی و خارج از عرف دارند که از این طریق بتوانند بهتر خودشان را معرفی کنند! بله ما انسان ها با سبک لباس ها و جوراب های خود خودمان را تعریف می کنیم. با این حال اگر قصد پوشیدن لباس ها و بخصوص شلوار طرح دار را دارید بهتر است یه جفت جوراب ساده را برای استایل تان انتخاب کنید. منظور از این قانون این نیست که لزوما با لباس های طرح  دار، جوراب های سفید بپوشید. بیشتر منظور جوراب های تک رنگ ساده هستند که با تنوع زیادی هم وجود دارد.
 
5 قانون در استایل که به هیچ وجه نباید شکسته شود!
 
قانون پنجم: به کشوی جوراب هایتان رنگ اضافه کنید
یک کشو پر از جوراب های ساده یا همه جوراب ها با طرح های مشابه کسالت بار است. باید حداقل چند جفت جوراب با طرح های متنوع داشته باشید که حرفی برای گفتن درباره اهمیت جوراب در استایل تان داشته باشید. علاوه بر چند رنگ جالب، داشتن چند جفت جوراب با طرح های فانتزی یک حس عالی است. زندگی آنقدر کوتاه هست که بخواهید از چیزهای کسل کننده دوری کنید. تنوع چاشنی زندگی است و داشتن جوراب های متنوع نه تنها سرگرم کننده است بلکه بسیار شیک و ترند است.
 
جمع بندی
کوکو شنل یکی دیگر از طراحان مد مشهور است که در مورد مد در برابر استایل می گوید؛ "مد از بین می رود فقط سبک و استایل است که می ماند." به همین دلیل است که این 5 قانون در مورد جوراب بسیار مهم است. با پیروی از این قوانین، مهم نیست که باد مد و فشن به چه سمتی می وزد، استایل جوراب تان شیک باقی می ماند. جوراب لباسی است که اکثر مردان به آن کمترین توجه را دارند. وقتی از این قوانین پیروی کنید . توجهی که لازم است را به آنها بدهید مردم کاملا متوجه آن می شوند.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط