معرفی برد گیم ها و بازی های گروهی هیجان انگیز

معرفی بهترین بازی‌ های رومیزی ایرانی برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی
يکشنبه، 5 آذر 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
معرفی برد گیم ها و بازی های گروهی هیجان انگیز
هر فردی در جامعه کنونی، می‌بایست صرف نظر از سن، جنسیت و سلیقه، گاهی اوقات تلفن، تبلت، رایانه و تلویزیون را کنار بگذارد و سراغ انواع بازی‌های فکری و بردگیم‌های گروهی برود. در عصر ارتباطات بیش از حد، به نظر می‌رسد که چند ساعت قطع اینترنت و کنار گذاشتن گوشی‌ها، راهی انقلابی برای کاوش، اتصال و کشف دنیای واقعی باشد.


فروش بازی‌های رومیزی و پازل‌ها در چند سال گذشته به خصوص از شروع پاندمی کرونا، افزایش چشمگیری داشته است. زیرا دوستان، همسایگان و اعضای خانواده‌ مزایای ذهنی و اجتماعی این بازی‌ها را کشف کرده‌اند  و گاهی اوقات از بازی های فکری گروهی برای رفع شکاف‌های دوستانه و خانوادگی بهره می‌گیرند.


با توجه به اینکه اسباب بازی فکری؛ باعث رشد مهارت‌های اجتماعی و ذهنی افراد می‌شوند، خرید بازی فکری جدید دغدغه کودکان و بزرگسالان زیادی است. قیمت بازی فکری به نسبت دیگر اسباب بازی ها مناسب تر است، این اسباب بازی ها به فرد کمک می‌کنند بتواند در سریع‌ترین زمان تصمیمات درست و منطقی بگیرد.


به کمک بردگیم‌های رقابتی و مشارکتی می‌توان فضای گرم و صمیمی‌ای ایجاد کرد که اعضای گروه احساس راحتی بیشتری با هم می‌کنند و یخ روابط خواهد شکست. در این مقاله به معرفی بهترین بازی ‌های رومیزی ایرانی خواهیم پرداخت.

اگر شما والدین گرامی برای خرید بردگیم و بازی های گروهی به کمک نیاز دارید، پیشنهاد می کنیم راهنمای جامع اسباب بازی فکری را مطالعه فرمایید. در این راهنما اصلی ترین مسائلی که باید در هنگام خرید بازی، برای پسر بچه خود بدانید ذکر شده است.

 
معرفی برد گیم ها و بازی های گروهی هیجان انگیز
 

بهترین بازی های رومیزی ایرانی

در بازار ایران بازی‌های رومیزی زیادی وجود دارد و تنوع این بازی‌ها بسیار زیاد است. از بردگیم‌های مشهور بین‌المللی که به فارسی نیز ترجمه شده‌اند گرفته تا انواع بازی‌های تولید شده توسط برندهای مشهور ایران.

تمرکز اصلی ما در این مقاله، نقد و بررسی بازی‌هایی است که موضوع و تم اصلی آنها ایرانی است. از آنجایی که آداب و رسوم هر کشور جزوی از هویت ملی آن ملت است، واجب است که نسل جوان آن سرزمین از فرهنگ کشور خود باخبر باشند.

یکی از راه‌های مؤثر برای آشنا کردن کودکان با فرهنگ اصیل ایرانی، بهره‌گیری از بازی های رومیزی ایرانی است. به عبارتی، فرزند شما به عنوان یک ایرانی، باید با فرهنگ، اطلاعات عمومی، آداب و رسوم، اماکن تاریخی و مشاغل سنتی کشور خود آشنا شود. در ادامه به معرفی گلچینی از بهترین بازی‌ های رومیزی ایرانی خواهیم پرداخت.

 

بازی های فکری تجارت

ایران از گذشته‌های دور به دلیل قرارگیری در جاده ابریشم و دسترسی به آبهای آزاد، به عنوان یکی از مهمترین کشورهای تجاری در سطح جهان شناخته می‌شده. بنابراین مشاغلی مثل تجارت، خرید و فروش و صادرات همواره جزو محبوب‌ترین مشاغل در ایران به شمار می‌آمد.

امروزه نیز بینش اقتصادی و هوش مالی یکی از مهمترین دلایل اصلی موفقیت کسب و کارهای مختلف است. بنابراین برای اینکه در دنیای رقابتی امروز، فرزندان ما بتوانند موفق باشند، باید هوش مالی و اقتصادی خوبی داشته باشند.

در همین راستا، برخی از برندهای بزرگ و موفق ایرانی برای تقویت دانش اقتصادی کودکان و نوجوانان، اقدام به تولید انواع بازی‌های فکری و رومیزی متنوعی کرده‌اند.

برند هوپا یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان انواع بردگیم است که محصولاتی از قبیل بازی فکری پایاپای را برای تقویت مهارتهای فوق تولید کرده است بازی فکری سفالگر و دستباف هوپا نیز با سبک سنتی خود، نسل جوان را مشاغل سنتی و معروف ایرانی آشنا می‌کنند.

از دیگر بازی‌های فکری و آموزشی تجارت می‌توان به بازی فکری شیر مرغ اشاره کرد بازیکنان باید محصولاتی عجیب و غریب را به مشتریانی عجیب بفروشند. همانطور که متوجه شدید، چنین بازی‌هایی به تقویت مهارت‌های مالی، اقتصادی، مذاکره و بازاریابی کمک زیادی می‌کنند.


 
معرفی برد گیم ها و بازی های گروهی هیجان انگیز
 

بهترین بازی های رومیزی خانوادگی

همه ما در چند سال اخیر به اهمیت بازی‌های خانوادگی یا همان family gameها پی برده‌ایم. رمز موفقیت خانواده‌های سالم و شاد، داشتن برنامه‌ای هفتگی جهت سرگرم شدن کل اعضای خانوده با انواع بازی‌های رومیزی و فکری است.

چنین بازی‌هایی علاوه بر تقویت مهارتهای ذهنی و فکری مختلف، به بهبود روابط اجتماعی، تقویت اعتماد به نفس، آب شدن یخ روابط، ایجاد صمیمیت میان اعضای خانواده، پر شدن شکاف بین اعضا و تقویت روحیه کمک زیادی می‌کنند.
 

2بازی های گروهی مثل رازجنگل و منچ جزو قدیمی ترین بازی های ایرانی هستند.

یکی از بهترین پیشنهادها برای انتخاب بازی های رومیزی خانوادگی، انواع بازی فکری قدیمی ایرانی یا بازی‌های نوستالژیک است. پیشنهاد ما به شما، انتخاب بازی‌هایی مثل بردگیم شاهراه هوپا است که شما را به روزگاران دهه چهل و دوران پس ازجنگ جهانی می‌برد. بازی فکری راز جنگل نیز یکی دیگر از بهترین بازی های رومیزی ایرانی است که محبوب همه سنین است.
 

بازی های رومیزی هیجانی

طبیعتا اکثر افرادی که به دنبال بازی‌های رومیزی و فکری هستند، شخصیت‌هایی اجتماعی، شاد و اهل هیجان‌اند. مهمترین نکته برای خرید بردگیم‌های فکری، هیجان انگیز بودن این بازی‌هاست.

چنین محصولاتی باید آن قدری هیجان انگیز و شاد باشند که دورهمی و گروه را به وجد آورند و خاطراتی به یادماندنی را برای بازیکنان رقم بزنند. برخی از بازی ‌های رومیزی ایرانی پرفروش که موضوعاتی شاد و با نمک دارند و یا اینکه روند اجرای آنها هیجانی است عبارت‌اند از بازی فکری نمیریه.

این بازی توسط برند نهالک تولید شده است. برای تمام رده‌های سنی مناسب است و در این بازی باید تلاش کنید که زنده بمانید!


بازی رومیزی دژ هوپا نیز جزو بهترین بازی های فکری ایرانی است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

بازی زیرخاکی نیز یکی از بردگیم‌های هیجانی و شاد است که در هر سنی که باشید، شیفته این بازی خواهید شد.

زمانی که صحبت از بازی های فکری رومیزی هیجانی شود، طبیعتا ذهن همه سراغ بازی فکری پی شوم خواهد رفت. این بازی بدون شک یکی از بانمک‌ترین بردگیم‌های ایرانی است که هیجان زیادی را به دورهمی‌های شما می‌آورد.

 
معرفی برد گیم ها و بازی های گروهی هیجان انگیز
 

بهترین بازی های رومیزی استراتژیک

تفکر و برنامه ریزی استراتژیک یکی از کلیدی‌ترین دلایل موفقیت افراد در زندگی کاری و شخصی است. تفکر راهبردی یا استراتژیک، مهارتی اکتسابی است؛ یعنی به راحتی به وسیله آموزش و تمرین می‌توان آن را تقویت کرد.

یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت این مهارت در کودکان و نوجوانان، شرکت دادن آنها در بازی‌های فکری است. انواع مختلفی از بهترین بازی های رومیزی ایرانی برای تقویت تفکر استراتژیک وجود دارد. یکی از مشهورترین بردگیم‌های ایرانی، بازی فکری جالیز هوپا است.

 

بهترین بازی های رومیزی دو نفره

گاهی وقت‌ها حوصله یک بازی شلوغ را نداریم یا اینکه به دنبال یک سرگرمی دونفره هستیم تا با همسرمان اوقات فراغت خود را به بهترین نحو بگذارنیم. پیشنهاد ما به شما بازی های رومیزی دو نفره است.
 

3در بین اسباب بازی های فکری نمونه های زیادی دو نفره هستند.

یکی از بهترین از مزایای بردگیم‌ های دو نفره این است که شما در طی بازی با خصوصیات طرف مقابل خود آشنا می‌شوید. ارتباط بین دو نفر در حین چنین بازی‌های نزدیک‌تر خواهد شد و یخ روابط نیز آب می‌شود.

یکی از بهترین بازی های رومیزی دو نفره ایرانی، بردگیم گبه بازی است. یک بازی با سبک سنتی و جذاب که شما را با گبه بافی، یکی از هنرهای اصیل ایرانی آشنا خواهد کرد.

 
معرفی برد گیم ها و بازی های گروهی هیجان انگیز
 


خرید بهترین بازی های رومیزی ایرانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با مشهورترین بازی‌های فکری سبک رومیزی آشنا کنیم. در صورت خرید بردگیم‌های ایرانی حتما به اطلاعاتی که روی بسته محصول ذکر شده است توجه کرده تا محصولی مطابق با شرایط و سلیقه خود خریداری کنید.

اطلاعاتی از قبیل گروه سنی محصول، تعداد بازیکنان، اهداف آموزشی و مهارتهایی که بازی با آن بردگیم نصیب مخاطبان خواهد شد، جنس قطعات و غیره.


مطلب فوق بر گرفته از وبسایت کودک پلاس؛ مرجع خرید انواع اسباب بازی پسرانه و دخترانه به آدرس https://koodakplus.com/ می باشد.


اینستاگرام: koodakplus
ایمیل: info@koodakplus.com
شماره تماس: 09177242254


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.