معرفی بهترین رستوران‌های کیش از نظر مسافران

در این مقاله قصد داریم رستوران‌هایی را معرفی کنیم که با غذاهای باکیفیت، دکور زیبا و برخورد مناسب خود، مورد توجه گردشگران واقع شده‌اند
شنبه، 7 بهمن 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
معرفی بهترین رستوران‌های کیش از نظر مسافران
جزیره‌ی کیش یکی از مقاصد پرطرف‌دار سفر در جنوب کشور است. با سفر به این جزیره می‌توانید در هتل‌های لوکس آن اقامت کنید، از سواحل جذاب آن لذت ببرید، به سراغ تفریحات هیجان‌انگیز آبی و غیرآبی این جزیره بروید و از مکان­های تفریحی جذاب این جزیره دیدن کنید.

در کنار این‌ها در این جزیره رستوران‌های مختلفی وجود دارد که غذاهای خوش‌مزه جنوبی، دریایی، ایرانی و حتی بین‌المللی سرو می‌کند.

در این مقاله قصد داریم رستوران‌هایی را معرفی کنیم که با غذاهای باکیفیت، دکور زیبا و برخورد مناسب خود، مورد توجه گردشگران واقع شده‌اند و رضایت مسافران را جلب کرده‌اند.
 

رستوران بهشت شاندیز

یکی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش که کیفیت خوب غذاهای آن نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است، رستوران بهشت شاندیز نام دارد. شروع به کار این رستوران از سال ۱۴۰۰ بوده است. یکی از ویژگی‌های جذاب رستوران بهشت شاندیز اجرای موسیقی زنده است. در این رستوران می­توانید انواعی از غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را امتحان کنید.
 

رستوران و سفره‌خانه سنتی حفیضی

اگر جزء آن دسته از مسافران هستید که بعد از خرید بلیط کیش و سفر به این جزیره، دوست دارید غذاهای سنتی را امتحان کنید، به رستوران و سفره‌خانه سنتی حفیضی بروید.

یکی از ویژگی‌های جذاب این رستوران معماری داخلی بسیار جذاب و زیبای آن است. معماری سنتی جذاب در کنار غذاهای سنتی این رستوران حال و هوای به خصوصی دارد که حتماً باید آن را امتحان کنید.
 

رستوران دارچین

رستوران دارچین جزیره کیش یکی دیگر از رستوران‌های موردپسند مسافران این جزیره است. برخورد خوب پرسنل، فضای شیک رستوران در کنار غذاهای باکیفیت و قیمت مناسب منوی آن باعث جذابیت رستوران دارچین در میان مخاطبین شده است.

حتماً برای یک‌بار هم که شده به سراغ این رستوران بروید و در فضای جذاب آن غذای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید. در این رستوران انواعی از غذاهای ایرانی نظیر کباب و خورشت سرو می‌شود. منوی آن اقتصادی و ارزان‌قیمت است.

 
معرفی بهترین رستوران‌های کیش از نظر مسافران
 

فودکورت دامون

اگر اهل بازارگردی هستید و به مرکز خرید دامون رفته‌اید، می‌توانید فودکورت دامون را امتحان کنید. این فود­کورت در طبقه دوم این مرکز خرید قرار دارد. ۱۲ غرفه غذایی این طبقه انواعی از غذاهای خوش‌مزه را ارائه می‌کنند.

از جمله غذاهایی که می‌توانید در این فود­کورت سفارش دهید را در ادامه مشاهده می­کنید:

  • غذاهای ایرانی
  • غذاهای مکزیکی
  • غذاهای ترکی
  • غذاهای چینی
  • غذاهای هندی
  • غذاهای ایتالیایی
ازجمله ویژگی‌های جذاب این فود­کورت می‌توان به فضای جذاب، شیک و تمیز آن اشاره کرد.
 

رستوران اکبر جوجه کیش

اگر عاشق امتحان کردن مزه اکبر جوجه هستید، حتماً بعد از خرید بلیط هواپیما و سفر به جزیره کیش به رستوران سنتی اکبر جوجه این جزیره سر بزنید. این رستوران غذاهای متنوع و جذابی را سرو می‌کند که دوتا از آن‌ها یعنی اکبر جوجه و مرغ شکم پر نظر مشتریان را به خود جلب کرده است.

برای امتحان کردن غذاهای این رستوران می‌توانید به طبقه اولِ مرکز تجاری کیش مراجعه کنید.
 

رستوران شاندیز صفدری

یکی از رستوران‌های شیک کیش رستوران شاندیز صفدری نام دارد. اگر اهل کباب هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً شیشلیک‌های بی‌نظیر این رستوران را امتحان کنید.

ازجمله امکانات این رستوران می‌توان به پارکینگ روباز، وای‌فای رایگان، ترانسفر و موسیقی زنده اشاره کرد. در این رستوران امکان برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌ها نیز وجود دارد. تنوع غذاهای رستوران شاندیز صفدری شما را شگفت‌زده می­کند.
 

رستوران عمارت کیش

یکی دیگر از رستوران‌های جذاب که شما می‌توانید در جزیره کیش به سراغ آن بروید، رستوران عمارت کیش نام دارد. از جمله ویژگی‌های جذاب این رستوران می‌توانید غذاهای باکیفیت و پرسنل خوش‌برخورد آن اشاره کرد. رستوران عمارت در میدان امیرکبیر، بلوار ساحل، خیابان رودکی قرار دارد.
 

رستوران تک بادگیر

یکی از رستوران‌های خوب جزیره کیش رستوران تک بادگیر نام دارد. کیفیت خوب غذاهای این رستوران در کنار فضای متفاوت و جذاب آن باعث شده که مسافران جزیره کیش امتیاز خوبی به این رستوران بدهند. اگر دوست دارید در این رستوران غذا بخورید، باید به بلوار خاتم، خیابان نیایش، مجموعه تک بادگیر جزیره کیش مراجعه کنید.
 

رستوران طباخ

 اگر دوست دارید در سفرتان به جزیره کیش مزه غذاهای عربی را امتحان کنید، به رستوران سنتی طباخ بروید. این رستوران کوچک به دلیل غذاهای متنوع و جذابی که دارد نظر مشتریان خود را به خود جلب کرده است. برخورد مناسب کارکنان این رستوران فضایی گرم و صمیمی را برای شما ایجاد می‌کند. برای امتحان کردن غذاهای عربی این رستوران می‌توانید به میدان نیایش، بلوار پیامبر مراجعه کنید.
 

رستوران مادربزرگ

اگر دوست دارید در یک فضای سنتی و جذاب غذاهای خوش‌مزه‌ای را میل کنید، به رستوران مادربزرگ بروید. در این رستوران می‌توانید بر روی تخت‌های سنتی بنشینید و صدای فواره آب از حوض وسط رستوران فضای آرامش‌بخشی را برای شما ایجاد کند. این رستوران در میدان جزیره، خیابان درخت سبز، جنب پارک درخت سبز قرار دارد.
 

کافه‌رستوران مارینا

یکی از رستوران‌های ساحلی جزیره کیش که می‌توانید غذاهای متنوعی را در آن امتحان کنید، کافه‌رستوران مارینا است. این کافه رستوران در خیابان مرجان، نزدیک هتل پارک مارینای کیش واقع شده است. هم می‌توانید غذای خود را در فضای داخلی این رستوران امتحان کنید و هم در حیاط آن بنشینید و از آب‌وهوای جذاب جزیره کیش نهایت لذت را ببرید و منظره زیبای خلیج‌فارس را در مقابل خود داشته باشید.

رستوران توتی فروتی

 اگر می­خواهید غذاهای دریایی جزیره کیش را امتحان کنید، به سراغ رستوران دریایی توتی فروتی بروید. ازجمله غذاهایی که می‌توانید در این رستوران امتحان کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • خوراک میگوسوخاری
  • قلیه‌ماهی
  • پلو ماهی
در این رستوران علاوه بر غذاهای دریایی انواعی از غذاهای سنتی و فست‌فودی سرو می­شود.


دکوراسیون داخلی جذاب، کیفیت غذاها، سرویس‌دهی مطلوب و موقعیت جذاب این رستوران باعث شده که نظر کاربران را به خود جلب کند. این رستوران در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی کیش قرار دارد و با مراجعه به آن می­توانید از منظره زیبای دریا نیز لذت ببرید.

 
معرفی بهترین رستوران‌های کیش از نظر مسافران
 

رستوران سالود

یکی از رستوران‌های تقریباً تازه‌تأسیس جزیره کیش رستوران سالود نام دارد. این رستوران از سال ۱۳۹۵ شروع به فعالیت کرده است. ظرفیت این رستوران به ۲۲۰ نفر می­رسد. با مراجعه به آن می‌توانید انواعی از غذاهای فرنگی، دریایی و سنتی را سفارش دهید.

یکی از مزیت­های غذاهای دریایی این رستوران این است که برای طبخ آن­ها از صیدهای روزانه استفاده می‌شود. از منوی کافی‌شاپ این رستوران می‌توانید نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش دهید.
 چشم‌انداز جذاب، اجرای موسیقی زنده و برخورد مناسب کارکنان آن از جمله ویژگی‌های جذاب این رستوران به شمار می‌آید.

در جزیره کیش رستوران‌های جذاب دیگری نیز وجود دارد که امتحان کردن غذاهای آن می‌تواند لذت سفرتان را دوچندان کند.

در ادامه نامه آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

  • رستوران خانه اسپاگتی کیش
  • رستوران کوه نور
  • رستوران پایاب
  • رستوران رویال استار
  • خانه برگر کیش
 
 جمع‌بندی
یکی از بخش‌های جذاب سفر امتحان کردن غذاهای مختلف آن مقصد است. اگر دوست دارید وعده‌های غذایی خود را در بهترین رستوران‌های جزیره کیش سفارش دهید، می‌توانید به رستوران‌هایی که در این مقاله اشاره کردیم، سر بزنید.

برخی از این رستوران‌ها غذاهای فرنگی یا سنتی ایرانی سرو کنند؛ درحالی‌که برخی دیگر غذاهای دریایی و محلی جنوبی را برای مشتریانشان تهیه می‌کنند. اگر دوست دارید از چشم‌انداز زیبای سواحل خلیج‌فارس لذت ببرید، می‌توانید به رستوران‌های ساحلی که در این مقاله معرفی کردیم، مراجعه کنید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.