قرص جی فست اکستریم اصل

قرص جی فست اکستریم اصل از مواد سالم و گیاهی ساخته شده است که می تواند براحتی موجب افزایش وزن و اشتهای شما شود
2 ساعت و 8 دقیقه پیش
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
قرص جی فست اکستریم اصل
قرص جی فست اکستریم اصل یکی از بهترین داروهای چاقی است که به منظور بالارفتن وزن و بیشتر شدن اشتها مصرف می شود. این قرص توسط شرکت سوانسون ویتامنیز ساخته می شود که دارای تاییدیه انجمن گیاه خوارن آمریکاست.

این قرص با اثرگذاری روی اشتهای شما سبب می شود تا حجم غذای بیشتری بخورید و در مدت زمان کوتاهی به وزن دلخواه خود برسد که البته شرط این اثرگذاری، مصرف قرص جی فست اکستریم اصل است نه مدل های تقلبی موجود در بازار.

افراد لاغر به دو دلیل اصلی لاغر هستند:

1.حجم غذای زیادی می خورند ولی همچنان لاغر هستند.
2.بدلیل بی اشتهایی و بدغذا بودن حجم غذای مناسب را نمی خورند.

قرص جی فست اکستریم با فرمولاسیون منحصربفردی که دارد برای هر دو دلیل می تواند مورد استفاده قرار گیرد. از اثرات مصرف جی فست می توان به کنترل کردن سوخت و ساز بدن و جذب بیشتر و بهتر مواد غذایی اشاره نمود که می تواند باعث چاق شدن یکسان بدن شود.

اطلاعات قرص جی فست اکستریم اصل

قرص جی فست اکستریم اصل شامل انواع ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است. مصرف آن علاوه برچاق شدن بدن، موجب بالا رفتن توان جنسی و تقویت سیستم ایمنی در برابر بیماری ها می شود. در هر بسته قرص جی فست اکستریم اصل 60 عدد قرص وجود دارد. کشور سازنده این قرص آمریکاست که برای افرادی با رنج سنی 18 الی 50 سال توصیه می گردد. هدف اصلی قرص جی فست، بیشتر شدن اشتها و بدنبال آن افزایش وزن است.

قرص جی فست اکستریم اصل از ویتامین های ب12، ب 2، ب1، منیزیم، روی، ویتامین ث و سایر ویتامین ها ساخته شده است که عوارض قرص جی فست را به صفر می رساند.

این قرص می تواند موجب چاق شدن دست، ران پا، باسن، گونه ها، سینه ها و صورت شود. نگران باشید که چاقی فقط برای یک بخش اتفاق نمی افتد، این قرص به گونه ای طراحی شده که موجب چاق شدن یکنواخت تمام اندام های بدن می گردد. برای کسب اطمینان بیشتر پیش از مصرف این قرص می توانید نظرات درمورد قرص جی فست در نی نی سایت را مطالعه فرمایید.
 

نحوه مصرف قرص جی فست اکستریم اصل

بطور معمول این قرص باید روزانه دو عدد مصرف گردد، یکی قبل از ناهار و دیگری 3 ساعت قبل از شام. یک بسته قرص جی فست اکستریم اصل حاوی 60 دانه قرص است که بهتر است با یک لیوان آب میل شود. اگر مشکل خاصی دارید می توانید این قرص را تحت دستور پزشک استفاده کنید. لازم بذکراست که هیچ گاه برای اثربخشی بیشتر، مقدار قرص بیشتری در روز مصرف نکنید.

*کسانی که دچار مشکل تیروئید هستند می توانند پس از 2 الی 3 ساعت که از مصرف لووتیروکسین گذشت، اقدام به خوردن قرص جی فست کنند.

*برای اثربخشی بهتر این قرص می توانید همراه با قرص های مولتی ویتامین مصرف کنید.

*وعده صبحانه را اصلا فراموش نکنید و پیشنهاد می شود از نان های قهوه ای مثل سبوس دار یا سنگک مصرف شود.

*مراقب اختلالات دارویی باشید و زمان مصرف قرص جی فست اکستریم اصل از خوردن داروهای دیگر بپرهیزید.

*مصرف همزمان جی فست با قرص راکوتان (ضدجوش) ممنوع است.

*باید بین زمان مصرف قرص جی فست و داروهای آرامبخش حداقل 2 ساعت فاصله باشد.

*مصرف همزمان قرص جی فست با آنتی بیوتیک ممنوع است ولی با قرص سرماخوردگی بلامانع است.
 

مصرف قرص جی فست اکستریم برای چه کسانی ممنوع است؟

 
قرص جی فست اکستریم اصل


1.گروه سنی زیر 18 سال و بالای 60 سال مجاز به مصرف نیستند.
2.برای زنان شیرده و باردار ممنوع است.

3.بیماران دارای نارسایی قلبی از مصرف آن بپرهیزند.
4.برای افرادی با فشارخون بالا یا پایین ممنوع است.

5.برای بیماران نارسایی کلیوی یا کبدی مجاز نیست.
6.کسانی که کلیه سنگ ساز و کبد چرب دارند، نباید مصرف کنند.

با رعایت نکات بالا می توان عوارض قرص جی فست را به حداقل رساند ولی بطور کلی این قرص بجز گروه های بالا برای سایر افراد مجاز و مفید است.
 

مزایای مصرف قرص جی فست اکستریم اصل

*کسب 8 الی 15 کیلو وزن در یکماه
*اشتهای بیشتر

*جذب بهتر و بیشتر موادغذایی
*لیفت کردن پوست بعد از چاقی

*چاقی صورت و زیبایی چهره
*ترکیبات کاملا گیاهی و سالم

*بیشتر شدن جذب موادپروتئینی
*عضله سازی سریع و بیشتر

*اثرات بدون بازگشت
 

تشخیص اصل بودن قرص جی فست اکستریم

چاق شدن و افزایش اشتها تنها با مصرف قرص جی فست اکستریم اصل اتفاق می افتد. بدلیل محبوییت زیاد این قرص، مدل های تقلبی نیز در بازار ارائه می شود که ممکن است به سلامتی شما آسیب وارد کند.

با رعایت کردن نکات زیر می توانید 
*پیش از خرید عکس قرص جی فست اصل را ببینید.
*از مکان های معتبر مانند عطاری حاج محمد خریدتان را انجام دهید.

*رنگ قرص جی فست اصل را بلد باشید تا زودتر نسخه اصلی را تشخیص دهید.
*قرص اصلی در بسته بندی منظم توزیع می شود.
*بارکد اصالت کالا دارد.

قرص جی فست چند روزه نتیجه می دهد؟

این سوالی است که بسیاری از مصرف کنندگان می پرسند. هیچ پاسخ قطعی برای اینکه قرص چند روزه چاق می کند وجود ندارد، زیرا شرایط بدنی افراد با یکدیگر متفاوت است. ممکن است یک نفر با یکماه مصرف نتیجه بگیرد ولی شخص دیگری با 3 ماه. بطور کلی قرص جی فست اکستریم اصل می تواند موجب افزایش وزن 4 الی 6 کیلویی در یک دوره مصرف شود.

جهت نتیجه گیری بهتر و سریع تر از قرص های مولتی ویتامین و مکمل های خواب در کنار این قرص مصرف کنید. اگر خواب کافی در شبانه روز دارید نیازی به مصرف مکمل خواب ندارید. بطور معمول با یک تا دو دوره مصرف قرص جی فست می توانید به وزن لخواه خود برسید.
 

عوارض قرص جی فست

باید پیش از مصرف هرگونه قرص، درمورد عوارض و مزایای آن مطالعه داشته باشید. قرص جی فست اکستریم اصل هیچگونه عارضه ای بدنبال نداشته و شما با اطمینان خاطر می توانید آنرا استفاده کنید. ترکیبات بکاررفته در ساخت این قرص کاملا سالم و مفید برای بدن هستند و از مواد مضری چون کورتون در ساخت آن استفاده نشده است.
 

خرید مطمئن قرص جی فست اکستریم اصل

اولین قدم برای خرید قرص جی فست اکستریم اصل این است که به فروشگاه معتبری مراجعه کنید. عطاری حاج محمد یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کننده محصولات گیاهی در ایران است. این فروشگاه عرضه کننده انواع محصولات چاقی اورجینال است که شما با خیال آسوده می توانید قرص جی فست اکستریم اصل را تهیه کنید.

عطاری حاج محمد علاوه بر محصولات چاقی گوناگون، عرضه کننده انواع داروهای گیاهی دیگر است. برای خرید مطمئن کافیست به وبسایت عطاری حاج محمد مراجعه کنید، محصول موردنظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

هرجای ایران که باشید سفارش شما از طریق پست پیشتاز به دستتان خواهد رسید. کیفیت بالای محصولات، تنوع محصول زیاد و قیمت مناسب از جمله مزایای خرید از عطاری حاج محمد است.


نتیجه
قرص جی فست اکستریم اصل از مواد سالم و گیاهی ساخته شده است که می تواند براحتی موجب افزایش وزن و اشتهای شما شود. شما با چندین دوره مصرف می توانید به وزن دلخواه خود برسید و با قطع مصرف وزن شما همچنان ثابت بماند، همچینین برای دیدن سایت محصولات مربوط بهقرص چاقی بدن میتوانید وارد صفحه محصول در سایت عطاری حاج محمد و یا سایت عطاری آریا و آران دارو شوید..


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.