دنیایی از امکانات با گیفت کارت اپل

در این نوشتار شما متوجه خواهید شد که می توانید از Apple Cash برای خرید استفاده کنید مانند کارت‌های فیزیکی و پول نقد
2 ساعت و 8 دقیقه پیش
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
دنیایی از امکانات با گیفت کارت اپل

کیفت کارت چیست؟

کارت های اعتباری پیش پرداختی هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری، از خدمات و محصولات خاصی استفاده کنند. یکی از مزایای بزرگ آن‌ها این است که به کاربران اجازه‌ می‌دهند تا به راحتی و بدون نیاز به اطلاعات حساس بانکی خریدهای خود را انجام دهند و یک گزینه عالی برای هدیه دادن هستند.

گیفت کارت اپل

گیفت کارت‌های اپل با نام کاربری آیتونزیکی از سرویس‌های شرکت اپل محسوب می‌شود و یکی از کارت‌های هدیه این شرکت است که برای دسترسی بهتر و بیشتر به خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این کارت ارزشمند یک هدیه از پیش پرداخت شده است که به صورت مجازی و فیزیکی با اهداف خاصی در دسترس افراد قرار می‌گیرد و این گیفت کارت‌ها اغلب برای خرید از اپ استور و آیتونز کارایی دارند. مجموعه خریدهای کارت نمی‌تواند بیش از ۵۰۰ دلار باشد.

گیفت کارت اپل برای طرفداران اپل، کاربران آیفون، آی پد یا مک بسیار آسان است، اما می‌توان از آن در دستگاه‌های اندروید و رایانه شخصی نیز استفاده کرد. شما می‌توانید گیفت کارت ایتونز ترکیه را از سایت G4A4 خریداری کنید.

می‌توانید از کارت هدیه iTunse بریا خریدهای برنامه‌ای و ارزهای بازی در بازی‌های مختلف موجود در فروشگاه اپل استفاده کنید. پس از خرید گیفت کارت اپل خود از گیفت ۹۸ و دریافت کد خود، شما باید از این کد برای Redeem یا شارژ اپل آیدی توسط گیفت کارت خود استفاده کنید.
 
دنیایی از امکانات با گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل چه مدت اعتبار دارد؟

به مدت ۱۰ سال از تاریخ خرید اعتبار دارد. هنگامی که گیفت کارت خود را برای اعتبار اپل بازخرید کردید، موجودی شما به طور نامحدود معتبر است.

ویژگی‌های این محصول

از گیفت‌کارت‌ اپل برای دریافت محصولات، لوازم جانبی، برنامه‌ها، بازی‌ها، موسیقی، فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی می‌توانید استفاده کنید. همچنین می‌توانید از آن برای خریدهای درون برنامه‌ای، Apple Books یا حتی افزایش فضای ذخیره‌سازی iCloud خود با این eCode استفاده کنید.

گزینه‌ای مناسب برای هدیه دادن به دوستان و آشنایان است. کارت بدون نام صادر شده و امکان استفاده از آن به صورت ناشناس وجود دارد. حداکثر موجودی ۱ Apple Cash که می‌توانید پس از تأیید هویت خود داشته باشید ۲۰۰۰۰ دلار است. شما می‌توانید چندین گیفت کارت را به حساب خود اضافه کنید و مجموع
موارد مهم استفاده از گیفت کارت اپل
  1. خرید درون برنامه‌ای بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها
  2. خرید آیتم‌های درون برنامه‌ای و بازی
  3. دسترسی به دنیای فیلم و سریال
  4. ساخت و ارتقا اکانت ‌های عادی به پریمیوم
  5. خرید سخت افزار و محصولات فیزیکی

آیا گیفت کارت اپل مخصوص منطقه خاص است؟

بله، شما می‌توانید از گیفت کارت در کشوری که آن را خریداری کرده‌اید استفاده کنید.

نحوه بررسی موجودی گیفت کارت اپل
استفاده از وب سایت اپل: یک مرورگر وب بازکنید وبه صفحه موجودی کارت هدیه بروید. باخود وارد شوید. پین پشت کارت هدیه را در قسمت مشخص شده وارد کنید و روی قسمت Apple ID
بررسی موجودی کلیک کنید.

استفاده از اپ استور: برنامه اپ استور را باز کنید. روی عکس، حروف اولیه دکمه ورود به سیستم بالای صفحه ضربدار بزنید ممکن است از شما خواسته شود Apple ID خود را وارد نمایید. اگر موجودی داشته باشید مبلغ نمایش داده می‌شود.

 
دنیایی از امکانات با گیفت کارت اپل
 

انواع گیفت کارت اپل:

Apple Store Gift cards: شما می‌توانید در جلوی این گیفت کارت‌ها رنگ خاکستری، سفید، نقره‌ای یا طلایی را مشاهده کنید و در پشت این کارت‌ها می‌توانید مشاهده کنید:
۱)پیوندی به یک وب سایت که در آن می‌توانید موجودی کارت هدیه خود را ببینید.

۲)متن هشداری که به شما می‌گوید این کارت فقط در فروشگاه آنلاین iTunes قابل است و در فروشگاه‌های دیگر قابل استفاده نیست.

۳)شماره تلفنی که در صورت نیاز به کمک می‌توانید با آن تماس بگیرید.
 

Apple Store iTunes Gift Cards: بیشتر آن‌ها به رنگ آبی هستند و در پشت این کارت‌ها می‌توانید مشاهده کنید:

۱)یک کد ۱۶ رقمی برای خرید که با X شروع می‌شود.
۲)متنی که به شما می‌گوید این کارت می‌تواند برای برنامه‌ها، بازی‌ها، موسیقی و فیلم‌ها و iCloud استفاده شود.

Apple Music: کاربران با این کارت می‌توانند اشتراک‌های ماهانه Apple Music را تهیه کنند و به مجموعه گسترده‌ای از موسیقی‌ها و پادکست‌ها دسترسی داشته باشند.


آیا می‌توان از اپل کارت به عنوان پول نقد استفاده کرد؟
می توانید از Apple Cash برای خرید استفاده کنید مانند کارت‌های فیزیکی و پول نقد

 
دنیایی از امکانات با گیفت کارت اپل
 

پر فروش‌ترین گیفت کارت‌های آیتونز

گیفت کارت ۱۰ دلاری: یکی از پرفروش‌ترین ها است زیرا قیمت مناسبی دارد. قابل استفاده برای پرداخت‌ هزینه‌های پلتفرم‌های مختلف مانند اسپاتیفای، نتفلیکس و HBO Max.
گیفت کارت ۲۵ دلاری: دامنه وسیعی از خریدها و امکانات اپل را فراهم می کند. معمولا برای خرید اشتراک های ماهانه خدمات اپل مانند Apple Music و + Apple TV نیز استفاده می‌شود.
گیفت کارت ۵۰ دلاری: کاربران می‌توانند با آن اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گران‌قیمت‌تر یا حتی اشتراک‌های بلند مدت‌تری را خریداری کنند.
گیفت کارت ۱۰۰ دلاری: با این کارت می‌توان خریدهای متعددی از اپ استور و آیتونز انجام داد و اشتراک خدمات مختلف اپل را برای مدت طولانی پرداخت کرد.
 

گیفت کارت اپل آمریکا:

یکی از پرطرفدارترین گیفت کارت‌های اپل در سطح جهان است که هر شخصی برای اینکه بخواهد محصولات شرکت اپل را خریداری کند، به آن نیاز دارد. این گیفت کارت تاریخ انقضا ندارد و می‌تواند گزینه مناسبی جهت هدیه دادن به دوستان و آشنایان باشد. از این گیفت کارت می‌توانید برای خرید اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها، موسیقی، فیلم وسریال، پرداخت اشتراک‌های خدمات اپل، خرید محصولات فیزیکی از Apple Store استفاده نمایید. موجودی گیفت کارت را نمی‌توان به به پول نقد تبدیل کرد، مگر در شرایط خاص طبق قوانین ایالتی.

گیفت کارت اپل ترکیه:

برای کاربران اپل در ترکیه طراحی شده است و به آن‌ها امکان می‌دهد تا محصولات و خدمات اپل را از فروشگاه‌های محلی این کشور خریداری کنند. این گیفت کارت‌ها فقط در حساب‌های Apple ID که به ترکیه مرتبط هستند قابل استفاده است. کاربران می‌توانند از آن برای خرید محصولات دیجیتالی و خدمات اپل از فروشگاه‌های آنلاین اپل مانند اپ استور، آیتونز استور، آی کلود استور و اپل مکس در این کشور بهره ببرند.
 

گیفت کارت‌ها در چه دستگاههایی قابل استفاده است؟

آیفون، آیپد، مک، آیپاد تاچ، اپل واچ، اپل تی وی، آی کلود، وب سایت اپل


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.