هديه ايراني

کتاب هم هديه‌اي فرهنگي و ماندگار است که با هزينه کمتري مي‌توانيد آن را خريداري کنيد. البته بايد بدانيد همسرتان به چه کتاب‌هايي علاقه دارد. با خريد کتاب‌هاي آموزش آشپزي و شيريني‌پزي، هم همسرتان را خوشحال خواهيد کرد و هم خودتان در آينده از خوردن خوراکي‌هاي خوشمزه‌اي که دستور پختن آن در کتاب وجود دارد، لذت خواهيد برد.
چهارشنبه، 4 اسفند 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هديه ايراني

هديه ايراني
هديه ايراني


 






 

راهنماي خريد کادو در بازارهاي داخلي
 

هديه دادن و هديه گرفتن يکي از رفتارها و عادت‌هاي خوب است که موجب بيشتر شدن علاقه‌ و صميميت بين افراد مي‌شود. گاهي وقت‌ها هديه دادن و ديدن خوشحالي فردي که هديه را دريافت کرده است، لذت بخش‌تر از هديه گرفتن است. به همسران توصيه مي‌شود براي نشان دادن علاقه‌شان به همديگر و براي بيشتر شدن صميميت در خانواده‌شان براي هم هديه بخرند. يکي از مواردي که آقايان متاهل هيچ وقت نبايد فراموش کنند سالگرد ازدواج، روز زن و تاريخ تولد همسرشان است. هر چند اين موقعيت‌ها بهانه خوبي براي هديه دادن است اما گاهي، هديه دادن بدون بهانه‌اي خاص لذت بخش‌تر است. راهنماي خريد اين هفته مي‌تواند شما را در خريد هديه کمک کند.

کتاب
 

کتاب هم هديه‌اي فرهنگي و ماندگار است که با هزينه کمتري مي‌توانيد آن را خريداري کنيد. البته بايد بدانيد همسرتان به چه کتاب‌هايي علاقه دارد. با خريد کتاب‌هاي آموزش آشپزي و شيريني‌پزي، هم همسرتان را خوشحال خواهيد کرد و هم خودتان در آينده از خوردن خوراکي‌هاي خوشمزه‌اي که دستور پختن آن در کتاب وجود دارد، لذت خواهيد برد.

عطر و ادکلن
 

عطر هم که خودتان مي‌دانيد، از کالاهاي لوکسي است که اغلب همسران جوان وقتي مي‌خواهند براي هم هديه بخرند، آن را انتخاب مي‌کنند. هنگام خريد عطر، سليقه فردي را که براي او هديه مي‌خريد در نظر بگيريد و عطر و ادکلن‌هايي با بسته‌بندي کامل و مارک و نشان استاندارد خريداري کنيد. هنگام خريد ادکلن به درصد الکل آن دقت کنيد. هرچه درصد الکل کمتر باشد ادکلن مرغوب‌تر و بوي آن ماندگارتر است. قيمت ادکلن بسته به حجم و مارک و نشان آن از حدود 15 هزار تومان تا 80 هزار تومان متغير است.

گل
 

گل يکي از زبياترين هدايايي است که مي‌توانيد انتخاب کنيد. جمله معروفي هم وجود دارد که مي‌گويد بوي گل هميشه به دست کسي که گل را هديه مي‌دهد، مي‌ماند. با هر هزينه‌اي مي‌توانيد گل بخريد، گل‌هاي شاخه‌اي ارزان قيمت و سبدها و جعبه‌هاي گل و انواع گل‌هاي نادر با قيمت‌هاي بالاتر را بسته به مقدار هزينه‌اي که براي اين کار در نظر گرفته‌ايد، انتخاب کنيد. قيمت گل‌هاي شاخه‌اي حدود هزار تومان و سبدها و جعبه‌هاي رسمي‌گل تا 50 هزار تومان است.

لوازم خانگي
 

يکي ديگر از هدايايي که مي‌توانيد با خريد آن همسرتان را خوشحال کنيد و علاقه و محبت‌تان را به او نشان دهيد، لوازم خانگي است. البته لوازم خانگي جديدي که تازه به بازار آمده‌اند و انجام کارهاي خانه را راحت و آسان مي‌کند. بيشتر خانم‌ها ظرف شستن را کاري سخت و تکراري مي‌دانند و شما به راحتي مي‌توانيد با خريد يک ماشين ظرف‌شويي، همسرتان را خوشحال کنيد. نکته‌اي که بايد هنگام خريد به آن توجه داشته باشيد، ميزان استفاده شما از اين وسيله است. اگر تعداد افراد خانواده تان کم است و يا بيشتر ساعات روز را بيرون از خانه هستيد، بهتر است ماشين‌هاي ظرف‌شويي کوچک‌تر را انتخاب کنيد. قيمت يک ماشين ظرف‌شويي 8 نفره حدود 350 هزار تومان است.

طلا و جواهر
 

اگر آقايي هستيد که مي‌خواهيد براي همسرتان هديه بخريد و مشکل مالي هم نداريد بهتر است سراغ طلا برويد. کمتر خانمي‌را مي‌شود پيدا کرد که از طلا خوشش نيايد، ضمن اينکه طلا ماندگار است و همسرتان مي‌تواند هديه شما را تا هميشه نگه دارد. هنگام خريد، مراقب طلاهاي تقلبي هم باشيد و از فروشگاه‌هايي که زيرنظر اتحاديه طلا و جواهر فروش‌ها هستند، خريد کنيد. اما از آنجايي که اين روزها طلا گران شده است، اگر درآمدتان زياد نيست، نقره و زيورآلاتي با سنگ‌هاي تزييني هم انتخاب بدي نيست، به شرطي که خانم‌تان هم از آن خوشش بيايد.

شکلات
 

هميشه هم لازم نيست هزينه زيادي براي خريد هديه کنار بگذاريد. گاهي با خريد يک بسته شکلات هم مي‌توانيد همسرتان را خوشحال کنيد، البته به شرطي که هديه مناسبت خاصي مانند تولد و سالگرد ازدواج و روز زن نداشته باشد! مي‌توانيد کمي‌خلاقيت هم چاشني کارتان کنيد و روي يک تکه کاغذ جمله محبت‌آميزي خطاب به همسرتان بنويسيد و در بسته شکلات قرار دهيد و با اين کار همسرتان را هيجان‌زده کنيد.
منبع:www.salamat.com



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.