ميانبرهاي زيبايي!

پس ازماليدن كرم يا ساير موارد زير آرايشي پايه، كه سيال، مايع يا نيمه مايع هستند، يك دستمال كاغذي مرطوب را با سطح پوست تماس دهيد. به اين ترتيب اولاً آرايش اضافي ازسطح پوست شما پاك مي شود و ثانياً آرايش شما بسياربيشتر دوام خواهد آورد و به آساني پاك نمي شود. و براي طبيعي تر شدن و تداوم پودر پس از ماليدن آن به
دوشنبه، 9 اسفند 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ميانبرهاي زيبايي!

ميانبرهاي زيبايي!
ميانبرهاي زيبايي!


 





 
براي دوام آوردن آرايش
پس ازماليدن كرم يا ساير موارد زير آرايشي پايه، كه سيال، مايع يا نيمه مايع هستند، يك دستمال كاغذي مرطوب را با سطح پوست تماس دهيد. به اين ترتيب اولاً آرايش اضافي ازسطح پوست شما پاك مي شود و ثانياً آرايش شما بسياربيشتر دوام خواهد آورد و به آساني پاك نمي شود. و براي طبيعي تر شدن و تداوم پودر پس از ماليدن آن به صورت و گردن، يك تكه پارچه نخي را چند بارتا بزنيد، سپس آن را به مقدار كمي آب سرد يا تونيك صورت ملايم، آغشته نماييد و به آهستگي با پوست تماس دهيد. اين كارباعث مي شود كه اولاً صورت شما حالت ماسك و مصنوعي پيدا نكند و ثانياً ظاهر پودرنيز كاملاً طبيعي به نظر برسد. از سوي ديگر باعث ابقا و تداوم پودر شده و از پاك شدن آن جلوگيري مي نمايد.
تقويت و رفع چربي اضافي پوست
اگرچربي پوست شما زياد و موجب ناراحتي شماست، هنگامي كه به حمام مي رويد دو فنجان نمك دريا را در وان بريزيد و خوب هم بزنيد. به اين ترتيب هنگام استحمام احساس خوبي خواهيد داشت. ضمناً چربي اضافي پوست نيزبرطرف شده و قوام پوست بيشتر مي شود.
منبع: نشريه کوچه ما، شماره12.



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.