30 سالگي و برازندگي

آدم در 20سالگي طوري درباره30 سالگي‌اش حرف مي‌زند که انگار فرسنگ‌ها از آن دور است: «من در 30 سالگي ميليونر مي‌شوم... من در 30 سالگي ازدواج کرده‌ام و دو بچه‌دار... من در 30 سالگي، زندگي‌ام کاملا تثبيت شده. اما30 سالگي خيلي دزدکي به شما نزديک مي‌شود و ناگهان متوجه مي‌شويد که 30 ساله‌ايد. من يک هفته است که 30 ساله شده‌ام اما هنوز وقتي به آينه نگاه مي‌کنم، نمي‌توانم خودم را 30 ساله بببينم. هنوز وقتي از خواب بيدار مي‌شوم، نمي‌توانم احساس کنم که30 ساله شده‌ام اما اين يک واقعيت است.
چهارشنبه، 17 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
30 سالگي و برازندگي

30 سالگي و برازندگي
30 سالگي و برازندگي


 

نويسنده:سحر حبيبي




 

بعد از 30 به کجا مي‌رسي؟
 

آدم در 20سالگي طوري درباره30 سالگي‌اش حرف مي‌زند که انگار فرسنگ‌ها از آن دور است: «من در 30 سالگي ميليونر مي‌شوم... من در 30 سالگي ازدواج کرده‌ام و دو بچه‌دار... من در 30 سالگي، زندگي‌ام کاملا تثبيت شده.
اما30 سالگي خيلي دزدکي به شما نزديک مي‌شود و ناگهان متوجه مي‌شويد که 30 ساله‌ايد. من يک هفته است که 30 ساله شده‌ام اما هنوز وقتي به آينه نگاه مي‌کنم، نمي‌توانم خودم را 30 ساله بببينم. هنوز وقتي از خواب بيدار مي‌شوم، نمي‌توانم احساس کنم که30 ساله شده‌ام اما اين يک واقعيت است که من به30 سالگي رسيده‌ام و هنوز نمي‌دانم که مي‌خواهم با زندگي‌ام چه کنم. شايد شما هم در چنين احساس ناخوشايندي با من شريک باشيد. اگر همين‌طور باشد، صفحه «موفقيت» اين هفته براي‌تان خواندني‌تر خواهد بود. در «موفقيت» اين هفته، فهرستي از آدم‌هاي موفق جمع‌آوري شده که تا سن 30 سالگي هنوز به روشني راه خود را نيافته‌ و به موفقيت چشمگيري نرسيده بودند و حتي بعضي از آنها در حرفه‌اي کاملا متفاوت بوده‌اند يا تسليم زندگي شده بودند اما همه‌شان بعد از اين سن، راه خود را پيدا کردند و توانستند به موفقيت‌هاي بزرگي دست پيدا کنند.

سيلوستر استالونه:
از اغذيه‌فروشي تا کارگرداني
 

سيلوستر استالونه بعد از اينکه در سن 20 سالگي نتوانست به موفقيت چنداني در حرفه بازيگري دست پيدا کند، با نوشتن يک فيلم‌نامه توانست به‌طور غيرقابل باوري جايگاه يک قهرمان ملي را کسب کند. يخ فيلم «راکي» خيلي زود گرفت و او را از يک سرپرست پيشخوان اغذيه‌فروشي به يک بازيگر و کارگردان حرفه‌اي تبديل کرد.

هريسون فورد:
از نجاري تا بازيگري
 

هريسون فورد در 30 سالگي در فيلم «ديوارنويس آمريکايي» درخشيد ولي دستمزد بسيار کمي دريافت کرد؛ آنقدر کم که تصميم گرفت که عطاي اين کار را به لقايش ببخشد و وارد دنياي سازه‌ها شود که منافع مالي بيشتري براي‌اش داشت. اما بعد از 4 سال، او دوباره جورج لوکاس را ملاقات کرد و لوکاس نقش «هان‌مولو» را به اوپيشنهاد کرد تا اين نجار موفق، مسير موفقيت‌اش را در دنياي بازيگري ادامه دهد.

آندره بوچلي:
از وکالت تا موسيقي
 

او در تمام عمرش عاشق موسيقي و خوانندگي بود ولي هرگز به آن به چشم يک حرفه نگاه نمي‌کرد. آندره بوچلي بعد از دوران تحصيل دبيرستان در رشته حقوق در دانشگاه پيرا قبول شد و ادامه تحصيل داد. او که تا سن 30 سالگي به‌عنوان يک وکيل کار مي‌کرد، موسيقي را صرفا به عنوان يک تفريح ادامه داد تا اينکه در 34 سالگي، در سال 1992 ميلادي، در موسيقي کلاسيک به شهرت رسيد.

جيمزجويس:
از خوانندگي تا نويسندگي
 

جويس در 30 سالگي هم مي‌نوشت ولي نوشته‌هايش را منتشر نمي‌کرد؛ چون او با صداي جذاب‌اش پول خوبي از خوانندگي به دست مي‌آورد؛ با اين حال، انتشار نخستين کتاب او (دوبليني‌ها) در سن 34 سالگي مسير زندگي او را کاملا عوض کرد. اين کتاب باعث شد جويس به طور حرفه‌اي به نويسندگي بپردازد. «دوبليني‌ها» هنوز که هنوز است، به‌عنوان يکي از پيچيده‌ترين و زيباترين داستان‌هاي دنيا شناخته مي‌شود.
منبع:www.salamat.com



 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.