دکانی برای استفاده بیشتر

طرح قضیه ی حقوق بشر از طرف سردمداران امریکا، چه حالا و چه در روزهای قبل، یک دکان و یک وسیله برای استفاده ی بیشتر است. اینها به حقوق بشر اعتقاد ندارند . اینها کسانی هستند که در مقابل چشمشان، حکومت صهیونیستی
يکشنبه، 21 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دکانی برای استفاده بیشتر
طرح قضیه حقوق بشر، وسیله ای برای استفاده بیشتر
 


 






 

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند:

طرح قضیه ی حقوق بشر از طرف سردمداران امریکا، چه حالا و چه در روزهای قبل، یک دکان و یک وسیله برای استفاده ی بیشتر است. اینها به حقوق بشر اعتقاد ندارند . اینها کسانی هستند که در مقابل چشمشان، حکومت صهیونیستی در کشور فلسطین، مردم فلسطین را به بدترین وجهی زیر فشار و کشتار و اختناق و شکنجه قرار می دهد و آنها حاضر نیستند حتی به زبان، عمل او را محکوم کنند . فلسطینی ها انسان نیستند؟! حقوق بشر شامل فلسطینی ها نمی شود؟!
اینها کسانی هستند که مرتجعترین و مستبدترین حکومتهای دنیا متکی به آنهایند، از آنها مدد و کمک می گیرند و انسانها را نابود می کنند. شما در دنیا نگاه کنید، ببینید کشورهایی که حتی یک مجلس شورا - ولو به صورت شکلی و اسمی - ندارند، کدامند؟ الان کشورهایی هستند - احتیاجی به اسم آوردن نیست؛ همه ی شما این کشورها را می شناسید - که اداره ی امور آنها، بدون کوچکترین دخالت و آرای مردم انجام می گیرد . حکومتهای آنها، فردی مطلق است . پارلمان و انتخابات ندارند و در نتیجه مردم نماینده ی قانونگذار و رئیس جمهوری هم که انتخابش بکنند، ندارند.

دکانی برای استفاده بیشتر

یک نفر یا یک خانواده، بر مردم و ثروت و نفت این کشورها حکومت مطلق می کند و هر کاری دلشان بخواهد، از کشتار و اختناق و حبس و زجر و بقیه ی توهینها و اهانتها، با مردم این کشورها انجام می دهند، این دولتهای این قدر مختنق و مرتجع، این قدر دور از پیشرفتهای سیاسی عالم و بی اعتنا به حقوق انسان، نور چشمیهای امریکایند و امریکا بزرگترین مدافع این کشورهاست! امریکا طرفدار حقوق بشر است؟ اگر این طور است، چرا به این دولتهای زوری اختناقی فاسد بی اعتنای به دموکراسی و حقوق بشر، یک یادداشت کوچک اعتراض نمی فرستد که حقوق بشر در کشور شما مورد بی اعتنایی قرار گرفته است؟!
منبع:حدیث ولایت، جلد چهارم، ص 15-14



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.