هفت و سيزده دقيقه

هفت و سيزده دقيقه، مجموعه شعر نيست. زندگي نامه اي است داستاني كه بيژن كيا در 215 صفحه، خلق كرده است. داستاني كه در ابتداي انقلاب رخ مي دهد و از حال و هواي آن روزها و ترور و كشتن نيروهاي انقلابي و... مي گويد. داستان نثر و زباني فوق العاده دارد، نويسنده كتاب نام آشنايي ندارد اما از نوع قلم و نگاهش مي توان فهميد
چهارشنبه، 28 ارديبهشت 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هفت و سيزده دقيقه

هفت و سيزده دقيقه
هفت و سيزده دقيقه


 






 
هفت و سيزده دقيقه
بيژن كيا
نشر شاهد
چاپ: اول-بهار88
از عشق و از مرگ
به هفت و سيزده دقيقه
و سوگند به پنجره ها
به انتظار و انتظار
دختران آفتاب را شكيبايي بايد
هفت و سيزده دقيقه، مجموعه شعر نيست. زندگي نامه اي است داستاني كه بيژن كيا در 215 صفحه، خلق كرده است. داستاني كه در ابتداي انقلاب رخ مي دهد و از حال و هواي آن روزها و ترور و كشتن نيروهاي انقلابي و... مي گويد. داستان نثر و زباني فوق العاده دارد، نويسنده كتاب نام آشنايي ندارد اما از نوع قلم و نگاهش مي توان فهميد كه شخص توانمندي است كه اگر نوشتن را جدي بگيرد. حتما به زودي از او بيشتر خواهيم شنيد.
به خصوص اگر به شناسنامه ي كتاب دقت شود با نويسنده ي جواني رو به رو مي شويم كه متولد 1356 است و خيلي از وقايع آن روزها را تجربه نكرده است.
اما از كتاب مي شود به اين نكته ي مهم رسيد كه نويسنده اهل مطالعه، تحقيق و پژوهش است. گره هاي داستاني، توصيف و شخصيت پردازي و ساير عناصر به خوبي به كار گرفته شده است. هم موضوع و محتوا و هم تكنيك هر دو به خوبي يكديگر را پوشش داده اند و اينگونه اثري بديع و خواندني در حوزه ي كتاب انقلاب به مرحله ي توليد و چاپ رسيده.
نويسنده زحمت بسيار كشيده است و مخاطب نيز با خواندن اثر حتما به او دست مريزاد مي گويد. اين كتاب را حتماً بخوانيد.
منبع:نشريه ي شاهد جوان شماره ي 53



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.