۱۰ روش موثر برای بازاریابی ویروسی

۱۰ روش موثر برای بازاریابی ویروسی مترجم: آذین صحابی بازاریابی ویروسی به مردم این امكان را می دهد تا از محصولات و سرویس های شما بصورت رایگان استفاده كنند. بازاریابی ویروسی به مردم این امكان را می دهد تا از محصولات و سرویس های شما بصورت رایگان استفاده كنن. این امكان در جهت چندبرابر كردن و سرعت بخشیدن به فروش شما در اینترنت بسیار موثر خواهد بود. ایده پنهان در بازاریابی ویروسی این است كه شما تبلیغ خود را به همراه جایزه ای در اختیار دیگران برای استفاده یا هدیه...
دوشنبه، 16 خرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
۱۰ روش موثر برای بازاریابی ویروسی

۱۰ روش موثر برای بازاریابی ویروسی


 

مترجم: آذین صحابی




 
بازاریابی ویروسی به مردم این امكان را می دهد تا از محصولات و سرویس های شما بصورت رایگان استفاده كنند.
بازاریابی ویروسی به مردم این امكان را می دهد تا از محصولات و سرویس های شما بصورت رایگان استفاده كنن. این امكان در جهت چندبرابر كردن و سرعت بخشیدن به فروش شما در اینترنت بسیار موثر خواهد بود. ایده پنهان در بازاریابی ویروسی این است كه شما تبلیغ خود را به همراه جایزه ای در اختیار دیگران برای استفاده یا هدیه آن به دیگران ، قرار می دهید.
● ده روش موثر برای بازاریابی ویروسی عبارتند از :
۱) به دیگران اجازه دهید از مقاله های شما برای استفاده در وب سایت ، مجله الكترونیكی ،خبرنامه ها و كتب الكترونیكی خود بهره مند شوند.منبع و امكان چاپ مجدد مقاله را در انتهای آن قرار دهید.
۲) اجازه دهید دیگران از هر هدیه رایگان شما به عنوان جایزه برای فروش محصول یا معرفی خدمات شما استفاده كنند.
۳) اجازه دهید دیگران از صفحه تبادل نظر online شما روی وب سایت خود استفاده كنند .بعضی افراد این صفحه را در اختیار ندارند. می توانید در ازای اجازه استفاده دیگران از این صفحه ،بنر خود را در بالای صفحه اضافه كنید.
۴) به دیگران اجازه دهید بر روی سرور شما وب سایتی به رایگان ایجاد كنند. به ازای فضای رایگانی كه در اختیار آنها قرار می دهید، از فضای تبلیغاتی وب سایتهای آنان استفاده كنید.
۵) به دیگران اجازه دهید لینك سایت خود را در دفترچه راهنمای رایگان وب سایت سایت شما قراردهند و در مقابل از آنها بخواهید لینك وب سایت شما را در وب سایت خود قرار دهند.
۶) سرویس های online رایگانی مانند eMail رایگان ، ثبت رایگان در موتورهای جستجو گر و ... در وب سایت خود ارائه نمائید. به دیگران اجازه دهید از این سرویس ها در وب سایت یا مجله الكترونیكی خود بهره گیرند.
۷) به دیگران اجازه دهید نرم افزار های رایگان شما را به دوستان خود هدیه دهند.فراموش نكنید تبلیغات خود را در داخل برنامه ها قرار دهید.
۸) امكان بهره گیری از نمونه طرح های گرافیكی وب سایت و یا خبرنامه را برای دیگران فراهم آورید تا از آنها استفاده نموده یا به دیگران هدیه دهند. شما فقط تبلیغات خود را در آنها بگنجانید.
۹) اگر كتاب الكترونیكی دارید ، به دیگران اجازه دهید تبلیغات خود را به رایگان در آن اضافه كنند. به یاد داشته باشید با این كار ، آنها كتاب الكترونیكی شما را در اختیار بازدیدكنندگان وب سایت خود یا مشتركین مجله الكترونیكی خود قرار می دهند.
۱۰) امكان استفاده از كتاب الكترونیكی خود را برای دیگران فراهم آورید. اجازه دهید دیگران كتاب الكترونیكی شما را به بازدیدكنندگان خود ارائه نمایند. بازدید كنندگان جدید نیز باید بتوانند كتاب را در اختیار دیگران بگذارند.
منبع:eMarketingway.ir
ارسال توسط کاربر محترم سایت : omidayandh



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.