نقش ابرو در صورت

ابرو در زيبايي چهره نقش مهمي ايفا مي کند. فرم ابروها مي تواند نشان دهنده حالت دروني اشخاص باشد. اگر ابروها خيلي نازک باشد، زيبايي چشم ها کمتر به نظر مي آيد و ابروهاي پهن، چهره را اخم آلود و خشن نشان مي دهد. ابروهايي که بلندتر از اندازه مشخص و انتهاي آن رو به پايين است، چهره را مس نشان داده و حالت غم و
چهارشنبه، 15 تير 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نقش ابرو در صورت

نقش ابرو در صورت
نقش ابرو در صورت


 






 
ابرو در زيبايي چهره نقش مهمي ايفا مي کند. فرم ابروها مي تواند نشان دهنده حالت دروني اشخاص باشد. اگر ابروها خيلي نازک باشد، زيبايي چشم ها کمتر به نظر مي آيد و ابروهاي پهن، چهره را اخم آلود و خشن نشان مي دهد. ابروهايي که بلندتر از اندازه مشخص و انتهاي آن رو به پايين است، چهره را مس نشان داده و حالت غم و حماقت به چهره مي دهد. فرم صورت هر فرد به وسيله شکل استخوان بندي و ترکيب ظاهري صورت او مشخص مي شود. نوع صحيح آرايش ابروي خود را متناسب با فرم چهره آن در مدل هاي زير پيدا کنيد:

صورت گرد:
 

اگر کمان ابرو در اين نوع صورت ها به حالت نيم دايره باشد، گردي صورت را بيشتر مي کند. پس براي اين صورت ها قوس کمان ابرو را بلندتر و آن را به حالت هشت برمي داريم. بدين ترتيب صورت کشيده تر جلوه مي کند.

صورت مثلث:
 

اين گونه صورت ها پيشاني باريکي دارند. بنابراين بايد در انتهاي ابرو کمان ايجاد کرد و قوس کمان ابرو را کوتاه مي گيريم تا پيشاني بلند به نظر برسد.

صورت مربع:
 

براي اين که اين صورت را به فرم بيضي دربياوريم، در انتهاي ابرو کمان بلندي به وجود مي آوريم.

صورت کشيده:
 

در اين صورت ها کمان ابرو را کم مي کنيم تا به صورت يک خط صاف درآيد. اين گونه ابرو کشيدگي صورت را کم مي کند.

صورتي که چشم ها از هم فاصله دارند:
 

با ادامه دادن خط انتهاي ابرو، چشم ها را به هم نزديک مي کنيم.

صورتي که چشم ها به هم نزديکند:
 

فاصله بين دو ابرو را زياد مي کنيم تا چشم ها دور از هم به نظر برسند.
در بعضي افراد کمان ابرو روي استخوان بالاي چشم قرار دارد، ولي بيشتر مردم ابروهاي شان بالا يا پايين اين استخوان است. به همين علت است که موهاي اضافه را بر مي داريم تا ابروي زيبايي داشته باشيم.
منبع:کوچه ما شماره 13



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.