وضعيت اشتغال بهائيان در اواخر دهه 40

در شركت هواپيمائي ملي ايران كارمندان زير بهائي هستند: 1. سپهبد خادمي مدير عامل شركت هواپيمائي ملي ايران (هما) 2. طرازاله نامدار معاون مالي مديريت عامل 3. احمد مجيدي بازرس عاليرتبه شركت هواپيمائي
پنجشنبه، 30 تير 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
وضعيت اشتغال بهائيان در اواخر دهه 40

وضعيت اشتغال بهائيان در اواخر دهه 40
وضعيت اشتغال بهائيان در اواخر دهه 40


 






 

گزارش خبر
 

موضوع: كارمندان بهائي شركت هواپيمائي ملي ايران
در شركت هواپيمائي ملي ايران كارمندان زير بهائي هستند:
1. سپهبد خادمي مدير عامل شركت هواپيمائي ملي ايران (هما)
2. طرازاله نامدار معاون مالي مديريت عامل
3. احمد مجيدي بازرس عاليرتبه شركت هواپيمائي
4. قبانت پور رئيس كارگزيني
5. محمود خلقي معاون كارگزيني
6. سرهنگ دادور رئيس دايره حفاظت شركت (اخيراً اين شخص عوض شده و بجاي وي سرگرد ماشااله جعفري منصوب گرديده كه معلوم نيست بهائي است يا خير؟)
7. سيروس دادرسان بازرس فرودگاهها
8. ضياءاله ناشري كارمند مخابرات
9. حيات اله انساني كارمند مخابرات
10. امين اله الفاني فر كارمند مخابرات
11. جعفر كارمند اداره الكترونيك
12. زمان زاده كارمند اداره الكترونيك

وضعيت اشتغال بهائيان در اواخر دهه 40

وضعيت اشتغال بهائيان در اواخر دهه 40

گزارش خبر
 

موضوع : بهائيان
خانمي که به علت عدم وجاهت ظاهري به نام اينکه شوهرش بهائي است از وزرات خانه اي اخراج نموده بود ميگفت اگر واقعا راست است که بهائي را استخدام نمي کنند پس چطور در هواپيمايي ملي به جز بهايي استخدام نمي کنند و اگر قبلا هم مسلماني استخدام شده بوده به هزار نام اخراجش مي کنند ضمناً افزوده و مي گفت:
آقاي جواد رجب زاده فرزند محمدحسين رجب زاده و اهل کرمان کوچه ماهان که پدر و مادر و تمام بستگان او از بهائيان سرشناس و فعال بوده که الساعه آقاي مهدي رجب زاده برادر نامبرده عضو محفل روحاني کرمان است و خود آقاي رجب زاده با اصول بهائيت تربيت شده و در کرمان عضو محافل بهائيان بوده و حتي معلم کلوپ نطق جوانان بهائي و از مبلغين بهائيها مي باشد براي اثبات اين موضوع شايسته است که از مقامات انتظامي کرمان مانند سازمان امنيت که دفتر سجل احوال بهائيان را در اختيار دارد سوال شود که آيا اين اظهارات صحيح است يا خير؟ آقا جواد رجب زاده ليسانسيه حقوق بوده و عضو دادگاه بخش داران اصفهان مي باشد . ولي به وسيله ايادي خود از آنجا به وزارت امور خارجه منتقل شده و طبق دستور محفل بهائيان در تنظيم دفترچه خدمتي خود از ابراز نام بهائيت خودداري کرده که تا بهتر بتواند به بهائيان خدمت کند در وزارت امور خارجه نيز با دسيسه و پشت هم اندازي مامور سفارت کبرا ايران در آمريکا شد و پس از 4 سال از آمريکا به سفارت کبراي ايران در لندن مامور شد و چهار سال هم در لندن بود در خلال اين مدت يکي از ماموران جدي بهائيها بوده که رابط و مامور رسانيدن اخبار بهائيان به هم ديگر بوده و اکنون نيز در وزارت خارجه در ضمن کارهاي اداري مشکلات بهائيها و به اصطلاح مغز متفکر آنان است آيا وجود چنين شخصي صلاحيت خدمت آنها در وزارت امور خارجه را دارد؟
نظريه رهبر عمليات: مفاد گزارش خبري فوق قابل بررسي بيشتري مي باشد .
منبع:نشريه 15 خرداد شماره 22



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط