جیرینگ همراه اول چیست؟

سامانه خرید با تلفن همراه یک سرویس جدید شرکت ارتباطات سیار ایران - همراه اول می باشد.این سامانه جهت انجام امور مالی مانند دریافت، پرداخت و خرید های روزانه است.
چهارشنبه، 23 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جیرینگ همراه اول چیست؟

جیرینگ همراه اول چیست؟
جیرینگ همراه اول چیست؟


 





 
سامانه جدید خرید همراه اول با شعار “جیرینگی خرید کنید” در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام راه اندازی شد.
سامانه خرید با تلفن همراه یک سرویس جدید شرکت ارتباطات سیار ایران – همراه اول می باشد.این سامانه جهت انجام امور مالی مانند دریافت، پرداخت و خرید های روزانه است.
با توجه به پوشش سراسری همراه اول این سرویس در کل کشور برای کلیه اقشار جامعه اعم از شهری و روستایی در دسترس می باشد . با ارائه این سرویس دیگر نیازی به حمل و نقل اسکناس و سکه ندارید و می توانید کلیه پرداختهای روزانه خود را اعم از خرید سوپر مارکت, پرداخت وجه بنزین, کرایه تاکسی , صورتحساب رستوران, پرداخت کلیه قبوض و شارژ مشترکین اعتباری و . . . را حتی در نقاطی که دسترسی به شبکه بانکی وجود ندارد را خیلی آسان و مطمئن توسط تلفن همراه خود انجام دهید.
ثبت نام آسان سامانه خرید با تلفن همراه، یک سرویس جدید جهت انجام آسان تر و دقیق تر امور مالی مانند دریافت، پرداخت، و هماهنگی‌ بهتر اقتصاد منزل را به شما معرفی‌ می‌‌کند. از این پس شما می توانید توسط این سامانه عملیات مالی خود را در هر زمان و هر مکان که هستید با اطمینان کامل و سریع انجام دهید. با این سرویس دیگر نیازی به انتظار در صف یا حتی حمل بیش از حد پول در جیبتان را ندارید.

جیرینگ همراه اول چیست؟

نحوه ثبت نام
 

سه مرحله آسان جهت پیوستن و آغاز بهره مندی از “خدمات جیرینگ”:
۱٫ تلفن همراه اول تان را بردارید و #۱۲۳* را شماره گیری نمایید.
۲٫ ثبت نام: شماره ۰ را وارد نمایید.
۳٫ اطلاعات شخصی خود را تایید نمایید.
موفق شدید!PIN خود را توسط SMS دریافت نمایید.

خدمات جیرینگ
 

انتقال شخص به شخص
 

از این پس دیگر با جملاتی همچون “لطفا در صف منتظر بمانید” یا “ببخشید، ساعت کاری تمام شده” مواجه نمی شود ..با استفاده از خدمات جیرینگ، برای هر کس در هر زمان و از هر مکان در مواقع ضروری پول واریز نمائید. با چند کلیک روی گوشی همراهتان به راحتی و با اطمینان به کسانی‌ که دوستشان دارید در هر زمان، و از هر مکان پول نقد واریز کنید.

پرداخت صورت حسابهای ماهیانه
 

قبض برق، قبض آب، قبض گاز و قبض تلفن ثابت و تلفن همراه و شهرداری: ۶ قبض یعنی‌ ۶ صف و در نتیجه ۶ بار اتلاف وقت فراغت شما در هر ماه .سرویس های جدید جیرینگ را تجربه کنید و با استفاده از این سامانه، در حالی‌ که از وقت خود لذت می برید صورت حساب‌های خود را با اطمینان کامل و خیلی‌ سریع با چند کلیک روی تلفن همراه خود انجام دهید.

پرداخت های روزانه
 

آیا تا به حال نگران حمل پول نقد بیش از حد در کیف پول خود بوده اید؟دیگر نگران نباشید، پول شما به صورت ایمن بر روی گوشی همراه تان ذخیره میشود و می توانید هر چیزی از یک چای تا لوازم منزلتان را بخرید و نیازی به حمل پول خرد یا درشت در جیبتان ندارید.

اقتصاد خانواده
 

شما می توانید هزینه های ماهانه خود را از طریق تلفن همراه کنترل نمایید. این سیستم به شما کمک می کند تا متوجه شوید کجا بیشتر از آنچه که مورد نظرتان بوده است خرج کرده اید.با استفاده از سامانه خرید با تلفن همراه (جیرینگ) چگونگی مخارج خود را بطور مستقیم از طریق تلفن همراهتان تنها با چند کلیک کنترل نمایید.

واریز و برداشت وجه
 

دیگر بعد از این نیازی به انتظار در صف شعب بانکی ندارید … آیا وجه نقدی ATM تمام شده است؟!در هر یک از نمایندگی های همراه اول شما قادر به واریز پول نقد به کیف پول گوشی خود و آغاز به صرفه جویی در زمان خواهید بود، و به همین روش می توانید برداشت کنید. زندگی می تواند به همین سادگی باشد.سرویس های جدید جیرینگ را تجربه کنید ، پول ارسال نمایید ، صورت حسابهای خود را پرداخت نمایید و یا از هر مکانی با امنیت کامل تنها با چند کلیک بر روی تلفن همراه خود خرید نمایید.

شارژ اعتبار
 

شارژ مجدد اعتبار از طریق تلفن همراه در هر زمان و مکانی .آیا تا به حال به لحظات یا بحرانی که به دلیل نداشتن اعتبار با قطع شدن مکالمات مواجه می شوید فکر کرده اید ؟با استفاده از جیرینگ اعتبارتلفن همراه خود را در هر زمان و مکانی با امنیت کامل تنها با چند کلیک بر روی تلفن همراه خود شارژ نمایید. زندگی برای قطع شدن ناخواسته تماس بسیار کوتاه است .
منبع:http://www.barsam.ir
ارسال توسط کاربر محترم سایت : hasantaleb




 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.