رموز کاميابي شما

مطالبي که مطالعه مي کنيد، رموز کاميابي را در مسيرهاي صعب العبور به شما نشان مي دهد و راه هاي ناهموار را براي شما هموار مي کند، البته اگر بخواهيد، چون نيک مي دانيم که هرگاه بخواهيد مي تواندي فعل خواستن را صرف کنيد.
يکشنبه، 10 مهر 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رموز کاميابي شما

رموز کاميابي شما
رموز کاميابي شما


 






 
مطالبي که مطالعه مي کنيد، رموز کاميابي را در مسيرهاي صعب العبور به شما نشان مي دهد و راه هاي ناهموار را براي شما هموار مي کند، البته اگر بخواهيد، چون نيک مي دانيم که هرگاه بخواهيد مي تواندي فعل خواستن را صرف کنيد.
اول: شما تاکنون زمان سازنده و مهمي را صرف کرده ايد و در نهايت تصميم گرفته ايد راهي را برگزينيد که به اندازه ي کافي براي رسيدن به عالي ترين اهداف شما هموار باشد. با انتخاب صحيح فرصت هاي طلايي، عالي ترين درک شخصيتي براي شما به وجود خواهد آمد که تاکنون براي تان متصور نبوده است. براي شناخت جديدي از معرفت الهي و فضيلت انساني به معنويات نگاهي نو داشته باشيم.
دوم: انديشه هاي نو روحيه ي انسان را جوان مي کند. شما مي توانيد با سخنراني با نوشتن و انتشار افکارتان ديگران را تحت تاثير قرار دهيد و به عنوان يک معلم يا پيام آور، منبع انتشار افکار مثبت باشيد. استقبال شما از اين تغييرات شما را به سوي ترقي و پيشرفت در زندگي سوق مي دهد و ياد مي گيريد که عادات تکراري و الگوهاي قديمي را از زندگي تان دور کنيد.
سوم: گاهي لازم است انسان با شناخت دوباره از توانايي هاي خودش تعادلي بين خانه، خانواده و محيط کار ايجاد کند. به جزييات هم توجه نشان دهيد تا به هماهنگي مناسب دست پيدا کنيد. مطمئن باشيد اين تغييرات مطلوب، روحيه مثبتي در شما ايجاد مي کند. تمرکز شما بر روي مسايل اساسي و کلي زندگي تان تاثير عميقي روي شما خواهد داشت.
چهارم: وقتي با تلاش به شکوفايي ترقي مي رسيد، شانسي به شما روي مي آورد که در سايه ي توجه الهي و توانايي هاي تان حاصل شد است و شما را براي رسيدن به موفقيت و نهايي ترين شادکامي ها ياري مي کند. اينکه شما مي دانيد چه چيز مي خواهيد بسيار عالي است، اما اگاهي بايد تعادلي بين واقعيت ها و خواسته هايتان برقرار کنيد تا متهم نشويد که به دنبال ايده هاي غيرعملي و رويايي هستيد.
پنجم: دلسوزي و نگاه مشفقانه ي شما قابل تحسين است. با اين نوع نگاه مي توانيد شادماني و نشاط را به ديگران منتقل کنيد. اين توانايي طبيعي براي مفيد بودن در شما هر روز رشد مي کند. اينکه براي کمک به همنوع از هيچ چيزي دريغ نمي کنيد، از شما انساني والا ساخته است. شما با اطلاعات و آگاهي هاي خود مي توانيد خودتان را نشان دهيد. مطمئن باشيد قلب شما در مسير صحيحي شما را هدايت مي کند.
ششم: کاملاً هوشيار به دنبال معني جديدي از زندگي هستيد و اين انقلاب دروني مدتي است در سايه ي توجهات شما به امور فکري و فرهنگي پديدار شده است. روحيه ي تازه ي شما باعث مي شود توانايي تازه يي براي آشکار کردن حقايق جديد زندگي تان بدست آوريد. اينکه شما روحي آرام داريد، از شما انساني کامروا ساخته است؛ با پرداختن به معنويت آن را تقويت کنيد.
هفتم: در زندگي بايد روحيه ي مبارزه و جنگندگي در مقابل مسايل و مشکلات را تقويت کرد. اين روحيه شما را براي هر نوع رقابت مهيجي آماده مي کند، ديگران را تحت تاثير قرار مي دهد و شما را در مرکز تحولات قرار مي دهد. با داشتن چنين انرژي مثبتي شما مي توانيد به رشد روحي و رواني بسياري دست پيدا کنيد. يادتان باشد تنها در عرصه يي وارد شويد و به رقابت بپردازيد که نتيجه ي آن مطابق با هنجارهاي اجتماعي و آموزه هاي ديني باشد.
هشتم: صبر و حوصله داشته باشيد، قصه ي لاک پشت صبور و خرگوش عجول بدون حکمت و علت در داستان ها نيامده است. ميوه يي که در پايان صبر چيده مي شود شيرين است، اما اگر عجله کنيد شايد کال و نارس باشد، پس کافي است با پرداخت به يکي از فرامين الهي، يعني روزه خودتان را به صبر و نتيجه يا ميهمان کنيد.
نهم: وقتي تصميم به انجام کاري گرفته ايد که بر پايه ي تعقل و تفکر استوار است، نترسيد و با قدرت رو به جلو حرکت کنيد. زماني که به نيروي ذاتي و فداکاري خودتان اعتماد کنيد به موفقيت هاي عالي در تحصيل و کار دست پيدا مي کنيد. از فرصت هاي عالي به وجود آمده نهايت استفاده را ببريد تا به اهداف آرماني زندگي تان دست پيدا کنيد.
دهم: بايد رابطه ي صحيحي بين شما و خانواده برقرار شود تا ضمن ايجاد رضايت روحي براي شما و خانواده تان، منبع الهام و انگيزه هم در زندگي شما به وجود بيايد. البته گاهي فکر مي کنيم که اختصاص زمان بيشتر به خانواده، انسان را از پيشرفت در کار و زندگي باز مي دارد، اما مطمئن باشيد آرامشي که در وجودتان پديدار مي شود، در زمان باقيمانده شما را کمک خواهد کرد.
يازدهم: الان زمان ايستادن و تماشا کردن نيست. وقت تلاش و کوشش است. پس هرچيزي را که در گذشته به آن چسبيده بوديد و از خود جدا نمي کرديد، از خودتان دور کنيد. نو انديشيدن در کارهاي روزانه يک تحول مثبت براي شماست. سعي کنيد تلاش و کوشش را با ابداع و خلاقيت توام کنيد و نتيجه يي عالي به دست آوريد. از قديم گفته اند: «از تو حرکت از خدا برکت.»
دوازدهم: ورزش و مسافرت مي تواند زندگي يکنواخت و گاهي بي معني انسان را متحول کند. شما مي توانيد با حق انتخابي که خداوند در وجودتان نهاده است، بطور آزادانه در دنياي پيرامون خود تغييراتي ايجاد کنيد، اين کار شما روي گروه دوستان تان نيز تاثير مثبتي مي گذارد. گاهي ايجاد اين تغييرات سخت است و نياز به همتي عالي دارد. يا علي بگوييد و براي سلامتي خودتان دست به کار شويد.
منبع:هفت روز زندگي شماره 92



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.