انگور، خون را تصفيه مي کند

انگور بهترين ميوه براي کساني است که مي خواهند لاغر شوند و بدن خود را از اسيد اوريک، سنگ هاي صفراوي و مسموميت ناشي از سرب يا جيوه پاک کنند. اين اشخاص بايد هر هفته به مدت 2 روز فقط آب انگور خورده و رژيم آب انگور بگيرند. انگور بسيار مقوي و مغذي است. اين ميوه، خون سينه و ريه را صاف و تميز مي کند؛
چهارشنبه، 18 آبان 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
انگور، خون را تصفيه مي کند

 انگور، خون را تصفيه مي کند
انگور، خون را تصفيه مي کند


 






 
انگور بهترين ميوه براي کساني است که مي خواهند لاغر شوند و بدن خود را از اسيد اوريک، سنگ هاي صفراوي و مسموميت ناشي از سرب يا جيوه پاک کنند.
اين اشخاص بايد هر هفته به مدت 2 روز فقط آب انگور خورده و رژيم آب انگور بگيرند. انگور بسيار مقوي و مغذي است. اين ميوه، خون سينه و ريه را صاف و تميز مي کند؛ همچنين برطرف کننده يبوست است. انگور براي درمان ورم معده و روده و نقرس مفيد بوده و در درمان سل ريوي و سياه سرفه مؤثر است.
افرادي که معده ضعيف دارند، بايد انگور را بدون پوست بخورند؛ زيرا پوست آن دير هضم است و موجب دل درد، نفخ و عوارض ديگر مي شود. گفتني است زياده روي در مصرف آب انگور به طور مداوم، ايجاد سنگ کليه مي کند. همچنين بيماري اسکوريوت که به علت کمبود ويتامين «ث» در بدن ايجاد مي شود، با آب غوره درمان مي شود. آب غوره نيز براي درمان چاقي مفرط مفيد است و چون داراي تار تاراست پتاسيم است، براي درمان سياتيک و روماتيسم حاد بسيار مفيد مي باشد. همچنين حرارت و صفراي بدن را دفع و روده ها را ضد عفوني مي کند. براي برطرف کردن ورم گلو هم مي توان آب غوره غرغره کرد.
منبع: کانون خانواده 229



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.