يك حادثه، يك خبر

مرد 71 ساله استراليايي به دليل حمله قلبي به بيمارستان مراجعه كرد و پس از يك هفته بستري بودن، ازبيمارستان مرخص شد. «جونز» وقتي كه براي دريافت هزينه هاي بيمارستان به اداره بيمه مراجعه كرد، متوجه شد كه مرده است! كارمند اداره بيمه كه ازمشاهده مرد مرده شوكه شده بود، به او گفت كه طبق گزارش بيمارستان، مرگ او بر
چهارشنبه، 2 آذر 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
يك حادثه، يك خبر

 يك حادثه، يك خبر
يك حادثه، يك خبر


 






 
مردي كه مرد!
سيدني- استراليا:
مرد 71 ساله استراليايي به دليل حمله قلبي به بيمارستان مراجعه كرد و پس از يك هفته بستري بودن، ازبيمارستان مرخص شد. «جونز» وقتي كه براي دريافت هزينه هاي بيمارستان به اداره بيمه مراجعه كرد، متوجه شد كه مرده است! كارمند اداره بيمه كه ازمشاهده مرد مرده شوكه شده بود، به او گفت كه طبق گزارش بيمارستان، مرگ او بر اثر سكته قلبي بوده و به همين دليل، خدمات بيمه اي شاملش نمي شود جونز 71 ساله كه بشدت عصباني شده بود، به بيمارستان بازگشت و آنها را متوجه اشتباهشان كرد كه البته بايد حدود سه ماه صبر كند تا ثابت شود كه نمرده و بعد به اداره بيمه مراجعه كند و طلبش را بگيرد! كارمندان مقصر بيمارستان هم اخراج شدند تا حداقل دل پيرمرد، كمي شاد شود!

سارقان بدشانس
 

جورجيا- آمريكا:
دو سارق جوان كه طبق نقشه قبلي شان براي دزدي وارد منزل مسكوني «كلارا» شدند، شروع به جمع آوري اجناس قيمتي، از جمله جواهرات كردند. آنها وقتي با خيال راحت، سرقتشان را انجام دادند، آماده رفتن بودند كه ناگهان پليس غافلگيرشان كرد، چرا كه زن صاحبخانه با نصب دوربين 400 دلاري در خانه اش، از محل كارش همه جا را زير نظر داشت و از شانس بد دزدها، همان لحظه اي كه آنها وارد خانه اش شدند او مانيتورش را روشن كرده و آنها را در خانه اش ديد!

سكوت متهم
 

آيداهو- آمريكا:
قاضي «پيتر دي مك درموت» در جريان محاكمه «نيكلاس فريژر» 23 ساله، وقتي ديد اين سارق جوان دست به كارهاي عجيب و غريب مي زند و اخطارهاي او را ناديده مي گيرد و دائم داد و فرياد مي كند و مسخره بازي درمي آورد، به مأموران دستور داد تا او را به هر ترتيب كه شده ساكت كنند و مأموران هم وقتي كاري از پيش نبردند، مجبور شدند دهان متهم را با نوار چسب پهن ببندند! متهم كه سابقه بيماري رواني دارد، هنوز توسط اين قاضي محكوم نشده است، ولي متهم است كه در طول يك سال اخير كه بازداشت بوده، از داروهاي رواني تجويز شده اش استفاده نكرده و حتي در چند نوبت، مشروبات الكلي هم مصرف كرده است!

پليس خاطي
 

ويكتوريا- آمريكا:
افسر ارشد پليس كه مأمور نظارت بر ترافيك شهر و مقابله با رانندگان متخلف بود، گواهينامه رانندگي اش را توقيف شده ديد! افسري كه گواهينامه او را توقيف كرده، گفت: همكار من در دو سال گذشته دو قبض جريمه به علت سرعت زياد در رانندگي دريافت كرده و مواردي از قانون گريزي و تمايل به رانندگي با سرعت زياد هم در سابقه اش ثبت شده است! جالب اينجاست كه اين افسر پليس كه تا هشت ماه مجوز رانندگي نخواهد داشت در تلويزيون به طور رسمي از شهروندان عذرخواهي كرده است.

خواب با اسلحه
 

آلاباما- آمريكا:
جوان 24 ساله آمريكايي از سالها پيش عادت داشت كه با اسلحه اش در تختخواب بخوابد و آن را زير بالش خود بگذارد! والدين او بارها تذكر دادند و حتي او را نزد روان شناس بردند، ولي نتيجه اي نگرفتند. چندي پيش، او مثل هر شب، تفنگ پرش را زير بالش گذاشته بود كه به طور اتفاقي، انگشتش، ماشه را لمس كرد و يك گلوله از تفنگ خارج شد و به شانه اش خورد. اگر چه اين جوان، آسيب جدي نديده و گلوله از شانه اش خارج شده، ولي حسابي تنبيه شده و تصميم گرفته ديگر با اسلحه نخوابد تا مبادا جانش را به خاطر عادت بدش از دست بدهد!
منبع: نشريه روزهاي زندگي، شماره 330.



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.