وصيت نامه ي شهيد جواد احساني

با سلام بر يگانه منجي عالم بشريت، آقا امام زمان(عج)و نايب بر حق ايشان ، امام امت، ياور مستضعفين و با سلام و درود بيکران بر خانواده هاي اين عزيزان. سلام بر پدر و مادر عزيزم ، اميدوارم که اين فرزند نا قابل خود را حلال کرده و برايم هميشه نزد خداي مهربان، دعا کنيد و از رفتن من هيچگونه ناراحتي به خود راه ندهيد، بلکه افتخار هم بکنيد که اين امانت الهي را خوب به مقصد رسانده ايد. مادرجان، تو بايد مانند زينب باشي که در برابر آن همه مصائب کربلا، با اراده و
چهارشنبه، 12 بهمن 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
وصيت نامه ي شهيد جواد احساني

 وصيت نامه ي شهيد  جواد احساني
وصيت نامه ي شهيد جواد احساني


 






 
ان الله اشتري من المومنين انفسهم و اموالهم بأن لهم الجنه حمد و سپاس خداوند عزيز و مهربان را که به اين بنده ي عاصي ، توفيق جهاد در راهش را عطا فرمود.
با سلام بر يگانه منجي عالم بشريت، آقا امام زمان(عج)و نايب بر حق ايشان ، امام امت، ياور مستضعفين و با سلام و درود بيکران بر خانواده هاي اين عزيزان. سلام بر پدر و مادر عزيزم ، اميدوارم که اين فرزند نا قابل خود را حلال کرده و برايم هميشه نزد خداي مهربان، دعا کنيد و از رفتن من هيچگونه ناراحتي به خود راه ندهيد، بلکه افتخار هم بکنيد که اين امانت الهي را خوب به مقصد رسانده ايد. مادرجان، تو بايد مانند زينب باشي که در برابر آن همه مصائب کربلا، با اراده و هدفش همچنان استوار باقي ماند. از همه ي برادران عزيزم مي خواهم که اين برادر خود را به بزرگواري خود ببخشند. از کليه ي دوستان و آشنايان مي خواهم که اين بنده ي حقير را ببخشند.
من خود را کوچکتر از اين مي دانم، که به ملت هميشه در صحنه ي ايران توصيه کنم که همچنان در صحنه باقي مانده و تا نابودي فتنه از عالم با فتنه گران به هر گونه به مبارزه بپردازيد و اين نعمت بزرگ الهي را که نصيب ما شده (امام امت)، تنها نگذاريد و همچنان به مانند گذشته، پيرو ايشان باشيد و سعي کنيد که همه ي کارها ي تان براي رضاي خدا باشد و جبهه ها را مانند گذشته گرم نگه داريد. برادران گرامي، اميدوارم که گول اين دنيا و هوس هايش را نخوريد، زيرا اين دنيا فاني است. سعي کنيد بذري در اين دنيا بکاريد، که در آن دنيا يار و ياور شما باشد. توصيه ي حضرت علي(ع) را به ياد داشته باشيد که فرمودند: «شما را به تقوي و نظم در کارها ي تان سفارش مي کنم.»
برادران عزيزم، اميدوارم که اين بنده ي حقير را ببخشيد و برايم دعا کنيد. خدا، يار شما امت اسلام باشد، ان شاءا...

وصيت نامه ي شهيد جواد احساني

منبع: 7 روز زندگي شماره 84



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.