پروژه اسرار آميز فيلادلفيا

پروژه ي «فيلادلفيا» يا پروژه ي «رنگين کمان» يکي از آزمايشات مخفي آمريکا در سال 1943 براي ايجاد کردن تونل زمان و مکان بود. اين آزمايش به طرز وحشتناکي پايان يافت و اگر چه آثار آن هنوز در نقاط اطراف بندر فيلادلفيا ديده مي شود، ولي نيروي دريايي آمريکا (مسؤول اين پروژه) همچنان آن را انکار مي کند.
يکشنبه، 16 بهمن 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پروژه اسرار آميز فيلادلفيا

پروژه اسرار آميز فيلادلفيا
پروژه اسرار آميز فيلادلفيا


 






 
پروژه ي «فيلادلفيا» يا پروژه ي «رنگين کمان» يکي از آزمايشات مخفي آمريکا در سال 1943 براي ايجاد کردن تونل زمان و مکان بود. اين آزمايش به طرز وحشتناکي پايان يافت و اگر چه آثار آن هنوز در نقاط اطراف بندر فيلادلفيا ديده مي شود، ولي نيروي دريايي آمريکا (مسؤول اين پروژه) همچنان آن را انکار مي کند.
آزمايشي که در فيلادلفيا صورت گرفت، بعدها به طرز اسرار آميز با پروژه ي مشابهي به نام «مونتاک» در سال 1983 پيوند خورد و حتي پاي انسان هاي گذشته، آينده و حتي بيگانگان را به ميان کشيد. پيش از جنگ و در طول جنگ جهاني دوم، نيروي دريايي آمريکا دست به آزمايشاتي براي نامريي کردن کشتي ها و هواپيماها زد. اين نامريي کردن به گونه يي بود که رادارها ديگر قادر به رد يابي اين وسايل نباشند و به اين منظور کل جرم وسيله مورد نظر بايد کاملاً وارد بعد ديگري از زمان - فضا مي شد تا قابل رديابي و بمباران شدن نباشد. بنابراين تحت نظر بزرگ ترين فيزيکدانان قرن از جمله «نيکلاس تسلا» و «جان نيومن» اين پروژه در کنار بندر فيلادلفيا شروع به کار کرد.
در آزمايشات اوليه با کمک دستگاه هاي بسيار عجيبي که تسلا ساخت، تيم پژوهشي قادر بود وسايل کوچک مثل ميز و صندلي را ناپديد کند و سپس آن ها را بازگرداند.
اين آزمايشات پيش از آغاز جنگ جهاني دوم آغاز شد و براين اساس کاملاً واضح است که جنگ جهاني دوم پيش بيني شده و با برنامه ريزي قبلي صورت گرفته بود و در اين ميان تعداد زيادي از يهوديان آلمان و آمريکا مخارج اين پروژه عظيم را پرداختند!
بعد از آزمايشات اوليه که تحت فرمان نيروي دريايي آمريکا صورت گرفت، تصميم بر آن شد که تعدادي حيوان مثل گوسفند و بز را داخل يک کشتي قرار دهند و آن را به بعد ديگري بفرستند. اين حيوانات داخل قفس هاي فلزي و در عرشه ي کشتي بودند. کشتي براي چند دقيقه کاملاً ناپديد شد، ولي وقتي برگشت تعدادي از حيوانات گم شده بودند و بقيه هم آثار سوختگي روي بدن شان ديده مي شد. قرار بود تا کامل شدن پروژه هيچ انساني مورد آزمايش قرار نگيرد، ولي در دوازدهم آگوست 1934 کشتي «Eldridge USS» با تمام خدمه اش مورد آزمايش قرار گرفت.
ملونان خبر نداشتند که چه اتفاقي قرار است براي شان بيفتد. دستگاه ها شروع به کار کردند، کليدها روشن و کشتي با کليه ي مردان داخلش ناپديد شد و چهار ساعت بعد دوباره در بندر فيلادلفيا ظاهرگشت. شاهدان ماجرا گزارش مي دهند که يک هاله ي سبز فسفري تمام کشتي را احاطه کرده بود.
سؤال اين است که در اين چهار ساعت کشتي به کجا رفته بود؟ دو باز مانده يي که دراين کشتي حضور داشتند، ادعا مي کنند در اين چهار ساعت کشتي در يک تونل زماني چهل ساله، يعني از سال 1943 به سال 1983 و دقيقاً در زمان آزمايش مشابهي به نام پروژه «مونتاک» وارد شده بود. عده يي معتقدند که بيگانگان يعني فضايي ها دراين ميان نقشي فعال داشته اند!
موضوع از اين قرار است که چهل سال بعد از آزمايش فيلادلفيا، همان دانشمنداني که نام شان ذکر شد دست به آزمايش مشابه ديگري در مکاني نزديک به فيلادلفيا زدند. نام اين پروژه در پرونده هاي نيروي دريايي پروژه «مونتاک» است. درواقع کشتي که درسال 1943 ناپديد شده بود، در تونل زمان به سال 1983 و به زمان انجام پروژه «مونتاک» جهش کرده بود. دراين ميان دو نفر از خدمه به نام هاي «دانکن» و «بيلک» از کشتي بيرون پريدند و در سال 1983 باقي ماندند، درحالي که کشتي و سايرخدمه اش به سال 1943 بازگشتند و تمام آن ها جان باختند. اين دو بازمانده عضو خدمه ي نيروي دريايي نبودند، بلکه دو دانشمند فيزيکدان و از دوستان «جان فون نيومن» و «نيکلاس تسلا» بودند که به هر دليلي آن روز در عرشه کشتي حضور داشتند و در زمان مناسب به چهل سال آينده سفرکردند. طبق گزارشات آن ها «جان فون نيومن» دو قايق نجات را از پيش براي گرفتن آن دو از آب آماده کرده بوده است! «آلبک» مي گويد:
- وقتي ما را از آب گرفتند و پيش فون نيومن بردند، او پير شده بود و به ما گفت که چهل سال است منتظر رسيدن شما هستم.
مشخص است که اين سفر چهل ساله در زمان با موفقيت و همان طور که اين دانشمندان پيش بيني کرده بودند، انجام شده است. به گفته ي «دانکن» و «بليک» نفر سومي هم همراه آن ها بوده، ولي به سبب اشتباهي که در ساعت زماني او اتفاق افتاده بود پس از ورود به سال 1983، او در هر ساعت به اندازه ي يک سال پير شد و ظرف چند روز بعد مرد.
«دانکن» و «بيلک» هم اکنون در نيويورک زندگي مي کنند و چند مصاحبه ي خصوصي هم بدون ذکر نام انجام داده اند.
تونل زماني که در بندر مونتاک فعال است تاکنون سبب اتفاقات غير منتظره و عجيبي شده که حتي مردم عادي هم آن را مشاهده کرده اند. از آن جمله پيدا شدن جسد هيولا يا موجود افسانه يي درسواحل مونتاک است. با توجه به جريان سفرهاي زماني و آزمايشات بسياري که دراين بندر رخ مي دهد، کاملاً طبيعي است تونلي درما قبل تاريخ يا در زمان باستان گشوده شده و اين هيولا از آن دوره به اين زمان آمده باشد.
طبق گزارشات بارها اجساد موجوداتي مشابه و گاهي کوچک تر از اين در سواحل مونتاک به گل مي نشينند که مي توان حدس زد فقط يکي از هزار جسدي است که از اقيانوس به ساحل کشيده مي شود. طبق اطلاعاتي که «دانکن» و «بيلک» مي دهند چندين بار در زماني که آن ها مشغول فعاليت درکانال هاي زير زميني مونتاک بودند، هيولاهايي از کنترل خارج شده واز تونل بيرون آمده اند که منجر به کشته شدن تعداد زيادي از دانشمندان هم شده اند.
منبع: 7 روز زندگي 128



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.