6 روش براي لاغر شدن

در هر جايي که براي شما امکان دارد ورزش کنيد و محدوديتي براي خودتان قايل نشويد، براي مثال هنگامي که پشت ترافيک يا در مترو منتظر هستيد کمر و عضلات خود را براي چند ثانيه منقبض کنيد تا زماني که در منزل مطالعه...
چهارشنبه، 17 اسفند 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
6 روش براي لاغر شدن

 6 روش براي لاغر شدن
6 روش براي لاغر شدن


 

نويسنده: نرگس شجاعي




 

1) پياده روي:
 

در مسافت هاي طولاني به جاي استفاده از خودروي شخصي تان، پياده روي کنيد تا چربي هاي اضافه سوزانده شوند.

2) حرکات کششي:
 

در هر جايي که براي شما امکان دارد ورزش کنيد و محدوديتي براي خودتان قايل نشويد، براي مثال هنگامي که پشت ترافيک يا در مترو منتظر هستيد کمر و عضلات خود را براي چند ثانيه منقبض کنيد تا زماني که در منزل مطالعه مي کنيد روي زمين بنشينيد و دست هاي تان را به سمت پاهاي تان دراز کنيد. اين حرکت کششي براي اندام داخلي بسيار مفيد است.

3) مراقبت از اندام هاي داخلي
 

شما در هر سني بايد مواظب عضلات شکمي خود باشيد، چرا که اين عضلات از اندام هاي داخلي شما حفاظت مي کنند. انجام ورزش هاي کششي و يوگا در ساعات اوليه روز مي تواند از کهولت زود هنگام عضلات شما جلوگيري کند.

4) کاهش وزن مناسب
 

اشخاصي که بالاي چهل سال هستند در آموزش و انجام روش هاي کاهش وزن محدوديت دارند، چرا که بايد مراقب سلامت خود باشند. اين افراد بايد حرکاتي را انجام دهند که بر تاندون ها و اندام هاي فوقاني فشار نياورد.

5) دوچرخه سواري
 

بسياري از مردم گمان دارند فقط کودکان از دوچرخه استفاده مي کنند، در حالي که دوچرخه در سلامتي افراد نقش مثبتي دارد. دوچرخه نسبت به ورزش ايروبيک فشار کمتري ايجاد مي کند و باعث تقويت قلب، شش و روحيه مي شود.

6) يوگا
 

اگر مي خواهيد جوان بمانيد ورزش يوگا انجام دهيد، چرا که استرس را کاهش مي دهد و عملکرد اندام ها را بهبود مي بخشد، هم چنين باعث افزايش متابوليسم سريع بدن و بهبود کارآيي عضلات مي شود.
منبع:نشريه 7 روز زندگي، شماره 129.



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط