ياد ياران

خداوندا تو را شکر مي کنم که مرا به دين خود هدايت و از نعمت جهاد بهره مندم کردي تا بتوانم تو را بهتر بشناسم و از مشکلات و سختي ها راحتم کردي تا به درگاهت نزديک تر شوم. خدايا اگر در اين راه تقصير و کوتاهي شده است، که مي دانم شده و وظيفه ام را به خوبي انجام نداده ام، مرا ببخش و مورد فضل و کرم خود قرار بده. از پدر و مادر مهربانم که زحمات فراواني در راه تربيت من کشيده اند
جمعه، 29 ارديبهشت 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ياد ياران

 ياد ياران
ياد ياران


 

نويسنده: عليرضا حيدري




 

شهيد رسول زينعلي
 

خداوندا تو را شکر مي کنم که مرا به دين خود هدايت و از نعمت جهاد بهره مندم کردي تا بتوانم تو را بهتر بشناسم و از مشکلات و سختي ها راحتم کردي تا به درگاهت نزديک تر شوم.
خدايا اگر در اين راه تقصير و کوتاهي شده است، که مي دانم شده و وظيفه ام را به خوبي انجام نداده ام، مرا ببخش و مورد فضل و کرم خود قرار بده. از پدر و مادر مهربانم که زحمات فراواني در راه تربيت من کشيده اند نهايت تشکر را مي کنم. هر چند که اگر به تعداد ريگ هاي بيابان به آن ها نيکي کنم نمي توانم حق شان را ادا کنم.
وصيتم به امت شهيدپرور اين است که همان طور که قبلا در خط امام بوديد، سعي کنيد که هميشه پشت سر او حرکت کنيد و اوامر او را به گوش جان بسپاريد؛ زيرا اکنون رهبر ما نايب برحق امام زمان(عج)و اميرالمؤمنين(ع)است. از خداوند متعال مي خواهم که هميشه ما را از پيروان و شيعيان حضرت علي (ع)قرار بدهد.

شهيد سيد محمد سادات
 

در راه خدا با آنان که به جنگ و دشمني شما برخيزند جهاد کنيد، ولي ستمکار نباشيد که خدا ستمکاران را دوست ندارد. در مراسم نماز جماعت و جمعه شرکت فعال داشته باشيد و در نمازهاي تان براي رزمندگان اسلام و امام امت و براي ظهور مهدي(عج)دعا کنيد و افتخار کنيد که در راه خدا و براي اسلام جهاد کردم و کشته شدم. مبادا شما با شهادت و يا کشته شدن من ناراحت باشيد.

شهيد سيد جمال دربان فلک
 

اي امت حزب اللهي! اسلام مکتب انسان سازي است و انقلاب اسلامي با رهنمودها و رهبري صحيح امام امت(ره) مي رود تا جهاني شود و تمامي ابرقدرت ها را نابود کند و انقلاب را به صاحب اصلي اش امام زمان(عج)تحويل دهد. پس بر همه ي شما وظيفه ي شرعي است که در هر کجا که باشيد از اسلام و جمهوري اسلامي دفاع کنيد.
از ولايت فقيه و روحانيت مبارز اطاعت و پشتيباني کنيد که هر دو ضامن پيروزي و پشتوانه ي اسلام هستند.

شهيد ولي ا... چراغچي مسجدي
 

مسلم و تسليم هستم و شهادت مي دهم به خداوند: حي لا يموت واحد؛ رحمان و رحيم و...محمد(ص)بهترين برگزيده از يک صد وبيست و چهار هزار رسولش و علي(ع)وصي برحقش و يازده فرزند علي(ع)از فاطمه(س)که همگي برحقند و اما تنها حجت خدا، مهدي(عج)است که به انتظار فرمان ظهورش(نگران از انسانيت)نشسته است.
قال الحسين(ع):«ان الحياه عقيده الجهاد و ليمحص الله الذين آمنوا و يمحق الکافرين. درود خدا به امام عزيزم که ما را آگاهي بخشيد و در هر فرصت براي پاک کردن زنگار نيت ها پرداخت . تا فقط براي خدا باشيم و رحمت خدا برشهدا باد که به ما آموختند چگونه بهتر رفتن را.

شهيد سيد کريم حسيني
 

بارالها! به جبهه آمدم تا تکليف خود را ادا کنم و از من راضي باشي، اما افسوس که نتوانستم مأموريت خود را به نحو احسن انجام دهم که به تو نزديک تر شوم و از من راضي باشي. همسر عزيزم از بچه ها به خوبي نگهداري کن و آن ها را در راه فراگيري علم و دانش ياري نما و مرتب آن ها را به مساجد ببر تا فرد مفيدي براي جامعه ي ما باشند.
به مسايل معنوي و حضور در نماز جمعه اهتمام فراوان داشته باشيد و از زنان و مردان جامعه مي خواهم به حدود الهي و فرامين اسلام و قرآن عمل نمايند.
منبع: نشريه پيام پزشک، شماره 57



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.