هلندی پر سرو صدا (philips47pFL8404H)

پانل 47 اینچ pFL8404H یکی از بهترین محصولات شرکت فیلیپس به شمار می رود. کیفیت تصویر آن full HD یا همان 1080×1920 پیکسل است. این تلویزیون با
جمعه، 27 مرداد 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هلندی پر سرو صدا (philips47pFL8404H)
 هلندی پر سرو صدا (philips47pFL8404H)
 





 
پانل 47 اینچ pFL8404H یکی از بهترین محصولات شرکت فیلیپس به شمار می رود. کیفیت تصویر آن full HD یا همان 1080×1920 پیکسل است. این تلویزیون با سرعت نمایش 100 هرتز در پخش تصاویر پر سرعت و متحرک، بسیار خوب ظاهر شد ه است. به لطف فناوری «HD Natural Motion» کاربر می تواند بدون حس کرد ن هرگونه تاخیری در تصویر، برنامه های ورزشی یا بازی های ویدئو یی که تحرک بالایی دارند را تماشا کند؛ یعنی به راحتی کنسول را وصل کرد ه و با کیفیت عالی بازی کنید و لذ ت ببرید.
فناوری های د یگری که فیلیپس در این محصول گنجاند ه، pixel preciseHD است. این فناوری به نوعی با گول زد ن چشم و مغز انسان، تصویرهای تلویزیونی با دی وی دی را با جزئیات و کیفیت بهتر نمایش می د هد. کاربر می تواند به ساد گی از طریق منو این گزینه را فعال یا غیرفعال کند؛ یعنی اگر فکر کرد ید با فعال بود ن آن در کیفیت تصویر کمی اغراق شده، می توانید با غیرفعال کرد ن، آن را به حالت استاندارد بازگردانید.
pFL8404 علاوه بر کیفیت تصویر عالی، قابلیت های اتصالی و چند رسانه ای خیلی خوبی هم دارد. با کمک یک روتر می توان به اینترنت وصل شد و از فضای مجازی لذت برد. از همه بهتر اینکه تلویزیون نوعی مرورگر داخلی دارد و کاربر می تواند در هر کجای دنیای مجازی که دوست دارد گشت بزند. بیشتر تلویزیون هایی که از اینترنت پشتیبانی می کنند، مرورگر داخلی ندارند. برای جست و جو نیز باید از ریموت کنترل تلویزیون استفاد ه کرد. البته گاهی مشکلاتی هم وجود دارد؛ به طور مثال ویدئوها یی که در صفحات مختلف وب گنجاند ه شد ه اند را نمی توان د ید.
از اینترنت که بگذریم، 47pFL8404H امکان اتصال به شبکه خانگی را نیز دارد. با این پانل می توان فایل های صوتی WMA، Mp3 و PCM، عکس های JPEG یا فایل های تصویری نسخه های یک، دو و چهار MPEG را کامپیوتر یا USB در تلویزیون پخش و اجرا کرد. این محصول هر دو تیونر سیگنال های آنالوگ و دیجیتال را دارد. کیفیت صدای فراگیرش نیز حرف ندارد.ضمن اینکه فناوری AmbilightSpectra2 تجربه ای متفاوت از تماشای فیلم را به کاربر می د هد. این سیستم به صورت خود کار رنگ و نور و تصویر را با توجه به محیط تنظیم می کند.
از اتصالات 8404H می توان به چهار پورت HDMI برای پخش تصاویر HD، پورت USB، سوکت VGA برای اتصال لپ تاپ، خروجی های آنالوگ و دیجیتال صدا، مینی سوکت استریو برای کامپیوتر و Mini-DIN که مخصوص سیگنال های کامپوزیت و S-Video هستند، اشاره کرد.
هلندی پر سرو صدا (philips47pFL8404H)

مشخصات فنی

رزولوشن تصویر: 1080×1920___ صفحه نمایش:47___ چهار پورتHDMI ____ وزن:21 کیلوگرم______ ابعاد: 9/91×76×111
کنتراست:1:80000_____ تیونر د یجیتال تلویزیون: DVB-c و DVB-T ____ زاویه د ید: 178 درجه ____ پشتیبانی از فرمت های: 576i/P، 720 p ،1080i/p و 480i/p__اتصالات: چهار پورت HDMI، S-Video و VGA

نقاط قوت و ضعف

+ > امکان اتصال به اینترنت و ایجاد شبکه خانگی
> کیفیت عالی تصویر
> صدای فراگیر و سرعت نمایش 100 هرتز
- > قیمت بالا

دانستنیهای د یجیتال

شرکت فیلیپس از سال 1996 ساخت تلویزیون های پلاسما را آغاز کرد اما در کمتر از هشت سال نظرش عوض شد و همه حواسش را به ساخت ال سی دی معطوف کرد.
منبع: همشهری دانستنی های ویژه نامه دیجیتال

 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.