معرفی گوشی Dell Venus pro

ورود شرکت قدیمی و معتبر دل د یمنشن، یکی از غول های دنیای کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ به بازار گوشی های موبایل خبر هیجان انگیزی است اما نباید از یاد ببریم که دل در
جمعه، 10 شهريور 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی گوشی Dell Venus pro
معرفی گوشی Dell Venus pro
 





 
ورود شرکت قدیمی و معتبر دل د یمنشن، یکی از غول های دنیای کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ به بازار گوشی های موبایل خبر هیجان انگیزی است اما نباید از یاد ببریم که دل در تمام این سال ها با عرضه pDA های خود در بازا آمریکا طرفداران خاص خود را داشت و حالا با ویندوز جدیدی که مایکروسفات به بازار ارائه کرد ه، ویندوز فون 7 گویا به این نتیجه رسید ه که فرصت برای یک فرار رو به جلوی تمام عیار فراهم شد ه است.
و نیو پرواز ظاهری کاملا متفاوت با همه مدل های د یگر این کلاس که تا به اینجا معرفی کرد ه ایم برخوردار است و در نگاه اول یک گوشی معمولی کندی بار با قطر نسبتا زیاد به نظر می رسد اما در حقیقت Venus pro یک گوشی کشویی رو به بالاست که در زیر کشوی خود صفحه کلید QWERTY چهاررد یفه نسبتا بزرگی را جای داد ه است. وزن گوشی نیز 193 گرم است که آن را به سنگین ترین گوشی معرفی شده در میان گوشی های ویندوز موبایل هفت بدل می کند.

صفحه نمایش

صفحه نمایش این گوشی یک نمونه AMOLED با ابعاد 4/1 اینچ و با وضوح WVGA است که از فناوری لمسی خازنی در ساختار آن استفاد ه شد ه و می تواند تا 16 میلیون رنگ را به نمایش در بیاورد. وجود یک صفحه شیشه ای کاملا مقاوم با نام Gorilla Glass Display کیفیت این قسمت را بسیار بالا برده است.

دوربین

دوربین گوشی پنج مگا پیکسل است و وضوح فیلم برداری آن نیز همچون مدل های قبلی p720 با 24 فریم در ثانیه است.
معرفی گوشی Dell Venus pro

امکانات سخت افزاری

در رد ه مشخصات سخت افزاری این مدل همان اعداد تکراری یعنی پردازند ه یک گیگا هرتزی، 512 مگابایت حافظه RAM و فلش، حافظه داخلی هشت یا 16 گیگابایتی، 3G پرسرعت با پشتیبانی از HSUPA، گیرند ه Wi-Fi، جک 3/5 میلی متری هدست و بالاخره Gps با قطبنمای د یجیتالی به چشم می خورند. Venus pro دومین و آخرین مدل در میان اعضای حاضر در خانواد ه ویندوز فون است که از کارت حافظه پشتیبانی می کند.

مشخصات

> پردازند ه: Qualcomm snapdragon QSD8650 1 GHZ processor
> حافظه: 16/8 گیگابایت حافظه داخلی
> شبکه های ارتباطی: 3G-GPRS-Wlfl-GPS-Bluetooth
> صفحه نمایش: صفحه نمایش 4/1 اینچ
> دوربین: پنج مگاپیکسل- فوکوس اتوماتیک
> سیستم عامل: Microsoft windows phone 7
منبع: همشهری دانستنی های ویژه نامه دیجیتال

 

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط