شیطان پرستی در ایران

شیطان پرستی جدید نیز مانند برخی فرقه های دیگر، کم و بیش در بین مردم ما نفوذ پیدا کرده است و جسته و گریخته رفتارها، چهره ها، کتاب ها و علائمی در این موضوعات مشاهده می کنیم.
شنبه، 25 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شیطان پرستی در ایران
 شیطان پرستی در ایران

نویسنده: حمید کریمی




 
شیطان پرستی جدید نیز مانند برخی فرقه های دیگر، کم و بیش در بین مردم ما نفوذ پیدا کرده است و جسته و گریخته رفتارها، چهره ها، کتاب ها و علائمی در این موضوعات مشاهده می کنیم.
یک خبر در مورد تأثیر شیطان پرستی در ایران: شیطان پرستان دستگیر شدند!
راز خانه شیطان پرستان که در آن شش جوان شرور به اغفال دختران و پسران می پرداختند، از سوی مأموران مبارزه با مفاسد اجتماعی تهران فاش شد.
این خانه شیطان پرستان از زمانی تحت تجسس پلیسی قرار گرفت که پلیس ضد فساد، گزارش های مشابهی از ساکنان منطقه ای در شمال غرب تهران دریافت کرد. پلیس برای آگاهی از جزئیات فعالیت خانه شیطان پرستان به یک اقدام نفوذی پرداخت و با نفوذ در داخل این خانه به ماجراهای تازه ای دست یافت. شش شرور جوان که 22 تا 26 ساله اند با اسامی خاصی خود را به طعمه هایشان معرفی می کردند. دنی پطرسیان، پیمان ابلیس، امیر مخوف، ملونی خفاش، علی دزده، علی اسلش، با این اسامی چنین تداعی می کردند که شیطان پرستی به آنان قدرت خارق العاده ای می دهد به گونه ای که این شش پسر جوان می توانند از عهده هر کاری برآیند. این شش شرور به ظاهر شیطان پرست، در مجالس مختلط و پارتی های شبانه شرکت می کردند و به تبلیغ فرقه خودساخته شان می پرداختند. آنان از مراسم خاص شیطان پرستی، وسایل خاص آن و حتی پوشش خاص سخن می گفتند و می خواستند دختران و پسران جوان را به جمع خود بکشانند.
در روشی دیگر، این باند شیطان پرستی، با پرسه زدن در خیابان ها و پارک ها به شناسایی دختران فراری و زنان سرگردان می پرداختند، با آنان رابطه دوستی برقرار می کردند و به خانه شیطان پرستان می کشاندند.
کارآگاهان که در این بررسی های تخصصی پی به هولناک بودن فعالیت خانه شیطان پرستان برده بودند در شاخه دیگری از تحقیقات دریافتند که هدف اصلی شش شرور به دام انداختن دختران پولدار است تا با جذب و کشاندن آنان به خانه شیطان پرستان بتوانند از نظر مالی پول زیادی به دست آورند. شش شرور شیطان پرست وقتی دختران جوان و حتی پسران را به خانه می کشاندند پس از این که با هیجان های مراسم شیطان پرستی شور و حال خاصی به مهمانان خود می دادند از حضور آنان در مجلس و مسائل حاشیه ای به طور مخفیانه فیلم برداری می کردند. در این فیلم برداری که مهم ترین مسئله رابطه های جنسی بود، شیطان پرستان سعی داشتند چهره دختران جوان یا پسران کاملاً در برابر لنز دوربین قرار بگیرد تا هر کسی این فیلم را می بیند، بتواند به راحتی آنان را شناسایی کند. بدین ترتیب باند شیطان پرستان با تهیه این فیلم به راحتی با ترساندن دختران و پسران جوان آنان را تسلیم خواسته های شوم خود می کردند و برخی از دختران در واقع با پرداخت پول های زیادی مخارج خانه شیطان پرستان را تهیه می کردند.
مأموران مبارزه با مفاسد اجتماعی وقتی دستور قضایی از مجتمع امور جنایی تهران مبنی بر دستگیری گردانندگان خانه شیطان پرستان و اعضای آن صادر شد، وارد عمل شدند و وقتی آنان در حال برگزاری یکی از مراسم افراطی خود بودند آن ها را در وضعیت نامناسبی بازداشت کردند. هیچ کدام از دختران پوشش مناسبی نداشتند. پسران خصوصاً شش شرور پوششی با آرم های شیطان پرستان اروپایی داشتند و همه به خاطر خوردن مشروبات الکی، کنترل کارهای وحشیانه خود را در اختیار نداشتند.
دنی پطرسیان، پیمان ابلیس، امیر مخوف، ملونی خفاش، علی دزده و علی اسلش که با اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان کاملاً شناسایی شده بودند، از دیگر اعضای باند جدا شدند و تحت تحقیق قرار گرفتند. آنان ابتدا ادعا کردند تنها یک مهمانی مختلط ترتیب داده بودند و برای تفریح و سرگرمی این پارتی شبانه را برگزار کرده اند اما وقتی دیدند کارآگاهان به همه فعالیت های پنهانی آنان پی برده اند لب به اعتراف گشودند.
از سوی دیگر، پلیس در بازرسی از خانه شیطان پرستان، تعدادی مجسمه آتش مخصوص فرقه های شیطان پرستی،‌ مشروبات الکلی، ادوات غیر مجاز، فیلم های مبتذل و فیلم هایی که این باند از طعمه هایشان تهیه کرده بودند، به دست آوردند.
شش شرور شیطان پرست وقتی به اداره مبارزه با مفاسد اجتماعی تهران انتقال یافتند تحت بازجویی قرار گرفتند و با پذیرش گردانندگی خانه شیطان پرستان به بیان جزئیات اقدامات خود پرداختند. این شش شرور در اعترافات مشابهی ادعا کردند بدون اعتقاد داشتن به شیطان پرستی تنها برای اغفال دختران و پسران جوان و تحت سلطه قرار دادن آنان با این ترفند اقدام می کردند.
در بررسی های پلیسی مشخص شد که این شش نفر به ظاهر شیطان پرست، از یک محله تهران هستند که به خاطر دوستی با یکدیگر نقشه خانه شیطان پرستان را طراحی کرده اند و آن را به مرحله اجرا درآورده اند.
از سوی دیگر دختران و پسرانی که در دام این شش شرور گرفتار شده اند نیز در بازجویی ها به ابراز پشیمانی پرداختند و ادعا کردند ناخواسته خود را تسلیم خواسته های نامشروع آنان قرار می دادند و نمی دانستند که دیگر نمی توانند از خانه شیطان پرستان جدا شوند. دختران زیادی با ترس از فیلم برداری مخفیانه این باند از کارهای آنان حرف زدند و ادعا کردند حتی برخی اوقات آنان تحت کتک و اذیت و آزار شش شرور قرار می گرفتند و تاب مقاومت در برابر آنان را نداشتند.
خبرگزاری فارس در این باره گزارش داد: (1)
«امین» دانشجوی یکی از رشته های گروه پزشکی دانشگاه که از افراد مؤثر گروه شیطان پرست هوی متال در ایران است، مدتی پیش به صورت اتفاقی و براساس درخواست یکی از دوستان خود که قصد بازدید از جبهه های جنوب کشور را در کاروان های راهیان نور داشت به همراه جمعی از دانشجویان عازم این مناطق شد که تأثیرات روحی این سفر، زمینه ساز روی گردانی وی از فعالیت در گروه های فعال شیطان پرست و بیان حقایقی قابل توجه درباره آن ها شده است.
وی افزود: به گفته ی این فرد، عناصری از رژیم صهیونیستی که در کشور امارات حضور دارند شبکه ی اصلی هدایت گروه های هوی متال را در ایران در دست دارند.
به گفته این منبع آگاه براساس اسناد ارائه شده توسط «امین» به حساب های ارزی این گروه در شبکه ی بانکی کشور که از طریق شبکه اینترنت هدایت می شود، در سال گذشته حدود «هشت میلیون دلار آمریکا» واریز شده است که بین گروه های شیطان پرست در شهرهای مختلف ایران توزیع می گردد.
وی با بیان این که تعداد اعضای این گروه در برخی شهرهای کشور به دو هزار نفر بالغ می شود، اضافه کرد: مطالب ارائه شده نشان می دهد که برخی فعالیت های ضد امنیتی نیز توسط برخی عناصر خاص در این گروه ها برای رژیم صهیونیستی انجام می شود.
این منبع آگاه با یادآوری این که مجوزهای ارائه شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای چاپ گسترده کتاب های گروه های هوی متال در کشور زمینه ارتباط نزدیک فکری اعضای این جریان در سراسر کشور را فراهم ساخته است،‌ افزود: در سال های اخیر به دلیل عدم وجود هرگونه نظارت و کنترل واقعی در کشور، گروه های اجتماعی معارض، کارکرد سیاسی و ضد امنیتی پیدا کرده و زمینه سوء استفاده های ضد ملی بیگانگان از آن ها فراهم شده است... در حال حاضر گروه متال با قدیمی شدن علاقه به رپ در ایران، طرفداران بیشتری را به خود جذب نموده است.

وضعیت فعلی شیطان پرستی در ایران

وضعیت فعلی این گروه ها در ایران در پنج محور خلاصه می شود:
الف) تحرک در اینترنت: وبلاگ نویسی، گفت و گو در محیط یاهو 360 درجه، سایت کلوپ دات کام، دریافت خبرنامه ها و... از جمله تحرکات اینترنتی شیطان پرستان ایرانی است که تاکنون نیز ادامه دارد.
ب) ترویج نمادها: مغازه ها و اصناف فروشنده زیور آلات نقره ای، فروشگاه های پوشاک جوانان و بانوان علی الخصوص در هر تهران وظیفه عمده ترویج شیطان پرستی در داخل کشور را برعهده دارند، در برخی موارد حتی می توان اظهار کرد که فروشندگان و مدیران حتی اطلاع اندکی از محتوای عمل خود ندارند. هم چنین گفتنی است برخی از چهره های مطرح موسیقی پاپ و متالیکا در تهران و شهرستانها به کرات و از طرق مختلف این نمادها را حمل و معرفی و به صورت مستقیم و غیر مستقیم به ترویج آن ها می پردازند. سایت ها و وبلاگ های فارسی زبان نیز نقش عمده ای را در گسترش و معرفی این نمادها ایفا می کنند. شایان ذکر است در برخی از برنامه های صدا و سیما نیز به صورت ناآگاهانه این نمادها ترویج می شود. البته برنامه هایی نیز در جهت معرفی و نقد این عده تهیه کرده اند.
ج) ترویج متالیکا: گروه های موسیقی متالیکا هم چون گروه «رامان» و گروه «OSD» که توسط بابک خواجه پور، ژانو باغومیان، لویک یومیان، و کارن آرکلیان اداره می شود به عنوان شاخصی از فعالیت رو به گسترش گروه های متالیکا قابل ذکر هستند.
د) پارتی های شبانه: پارتی های شبانه رپ ها، جشن های فارغ التحصیلی و مهمانی های خاص دوستانه همواره به عنوان کانون فعالیت شیطان پرستان قابل ذکر هستند. در این مراسم و هر بار گروهی از جوانان با انواع و اقسام مختلف از اندیشه ها و ظواهر شیطان گرایی آشنا و یا جذب آن ها می شوند.
ه) همکاری با سلطنت طلب ها: اوایل سال گذشته میلادی خبری در وبلاگ های وابسته به شیطان پرستان ایران منتشر شد که اهریمن سرکرده گروه شیطان پرستان، پیوستن گروهش را به انجمن پادشاهی ایران اعلام می کرد. (2)

پی نوشت ها :

1. مقاله مهدی حق وردی طالقانکی www.farsnews.com
2. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، قبیله ی حیله، ص 72-73.

منبع: کریمی، حمید، (1388)، جهان تاریک، قم، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مؤسسه بوستان کتاب ، اول.

 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط