مهم ترین ابزار شیطان

قشر جوان، بزرگترین و مهمترین سرمایه امت اسلامی هستند. جوانان در آینده ی نه چندان دور، زمام امور کشورهای اسلامی را در دست می گیرند و سرنوشت خود و دیگران را رقم می زنند.
سه‌شنبه، 10 ارديبهشت 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مهم ترین ابزار شیطان
مهم ترین ابزار شیطان

نویسنده: عباسعلی کامرانیان




 
پیامبر اسلام (ص): از هیچ فتنه ای که خطرناکتر از زن و شراب باشد بر امت خویش بیم ندارم.(نهج الفصاحه ح 2611)
قشر جوان، بزرگترین و مهمترین سرمایه امت اسلامی هستند.
جوانان در آینده ی نه چندان دور، زمام امور کشورهای اسلامی را در دست می گیرند و سرنوشت خود و دیگران را رقم می زنند.
اگر بتوانیم آنها را خوب پرورش و آموزش دهیم و مؤدب به آداب اسلامی و متخلق به اخلاق اسلامی و الهی نمائیم، سعادت فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی آنها و خودمان و نیز استقلال و عزت امت اسلامی را فراهم کرده ایم.
امّا اگر خدای نکرده نتوانیم به خوبی از عهدّه ی این مسئولیت بزرگ و امر خطیر برآئیم، کیان امت اسلامی را با تهدید جدی روبرو کرده ایم!
ابلیس، شیاطین جنی و انسی و دشمنان امت اسلامی بشدت دنبال این امر بوده و هستند، که مهلک ترین و بزرگترین ضربه ی خود را بر حساس ترین نقطه ی ثقل امت اسلامی که همان نوجوانان و جوانان است وارد نمایند.
استعمارگران نظام سلطه ی جهانی که پیروان واقعی شیطانند هم بر اثر تجربیات تاریخی به این حقیقت واقف شده اند که از طریق برخورد رویارو، قدرت درهم شکستن امت اسلامی را ندارند؛ بنابراین باید از راه مکر و حیله و تخریب نرم اعتقادات و معنویات قشر جوان وارد شوند و به این وسیله، شجاعت، شهامت، سلحشوری و غیرت جوانان مؤمن را با چالش جدی مواجه نمایند.
«مستر همفر» جاسوس کهنه کار وزارت مستعمرات انگلیس از قول دبیر کل خود در این خصوص نوشته است:
«همفر! تو در سفر به کشورهای اسلامی دو وظیفه مهم برعهده داری:
1ــ نقطه ضعف مسلمانها که ما می توانیم از طریق آن به آنها ضربه بزنیم را پیدا کنی و این (امر) زمینه و پایه پیروزی بر دشمن (امت اسلامی) است.
2ــ اگر این نقطه را یافتی، بر آن هجوم ببر، اگر بتوانی چنین کنی بدان که موفق ترین مأموران مایی و شایسته ی نشان افتخار وزارت»... (1)
در ادامه ی این سند تاریخی مستند، همفر درباره ی ضربه زدن به نسل جوان امت اسلامی و دستورالعمل استعمارگران در این باره، نوشته است: «پراکندن فسادهایی چون زنا، لواط، شراب و قمار در میان مسلمانان، و بهترین وسیله برای این کار باقی ماندگان از دینهای گذشته (اقلیتهای مذهبی) در این کشورهایند، آنها باید سربازان انبوهی برای اینکار داشته باشند.
سست کردن عقیده ی دختران و پسران مسلمان، تردید افکندن در بین آنها نسبت به دینشان، فاسد کردن اخلاقشان از طریق: مدارس، کتابها، دانشگاهها، باشگاهها، نشریات و دوستان غیرمسلمان که می توانند زمینه را برای اینکار فراهم نمایند.
بنابراین لازم است، گروههای پنهانی از جوانان یهودی و مسیحی و دیگر آئین ها (فرقه های ساختگی) تشکیل شوند که در کمین جوانان مسلمان باشند و با هر روش ممکن آنها را شکار کنند.»(2)
بر این اساس نباید شک کرد که استعمارگران فعلاً (خصوصاً پس از اینکه در عرصه ی جنگ تحمیلی و محاصره ی اقتصادی و توطئه های متعدّد نظیر: کودتای نوژه و... نتوانستند طرفی ببندند) همه ی عده و عُده ی خود را سازمان داده تا با تخریب معنویت و سلامت جوانان امت اسلامی، به حساسترین جایگاه قدرت مسلمانان ضربه بزند اگر شما مشاهده می کنید که:
ــ شبکه های ماهواره ای بودجه های میلیاردی خرج می کنند تا برنامه های غیراخلاقی، مبتذل و انحرافی پخش کنند.
ــ سی دی های غیراخلاقی به وفور و با قیمت کم حتّی مجانی تکثیر شده و به سوی کشورهای اسلامی سرازیر می شد.
ــ انواع و اقسام فیلم های کوتاه و کلیپ های ضد اخلاقی و شیطانی در گوشی های تلفن همراه جوانان وجود دارد.
ــ سیل ویرانگر بازیهای کامپیوتری و کارتونهای تلویزیونی کاملاً جهت دار به سوی کشورهای اسلامی سرازیر شده است.
ــ در عرصه ی اینترنت به راحتی جوانان و نوجوانان می توانند به وفور به عکسها، نوشته ها و فیلم های ضد اخلاقی دسترسی پیدا کنند.
ــ عدّه ای در داخل شهرها با بدترین شکل بی حجابی و با حرکات کاملا زننده و تحریک آمیز به شکستن حرمت ها و ارزشها می پردازند.
ــ عدّه ای از زنان بی بندوبار حقوق می گیرند تا به صورت مانکن در خیابانها راه بروند!
ــ انواع و اقسام مواد مخدر جدید در دسترس جوانان و نوجوانان قرار دارد. حتّی در آدامسها و شکلاتها مواد مخدر وارد کرده و آنها را در کاغذهایی که عکسهای مبتذل دارد عرضه می کنند و ...
همه و همه نشانگر عزم جزم دشمنان امت اسلامی برای زدودن اخلاق از نسل جوان امت اسلامی و تسلّط شیاطین بر آنها است.
در احادیث و روایاتی که از پیامبران الهی و ائمه ی اطهار علیهم السلام رسیده به این نکته اشاره شده است: حضرت عیسی (ع) در این باره فرموده اند: نگاه کردن به نامحرم تیری مسموم از تیرهای ابلیس است که خطا نمی رود.
وقتی نگاه از چله ی چشم بیرون آید، سینه و قلب را هدف قرار می دهد و آنجا را نشانه می رود.(3)
شیطان در دیدار با حضرت یحیی گفته است: زن ها (ی بی بندوبار و...) تیری از تیرهای من هستند که به خطا نمی روند.(4)
پیامبر اکرم (ص) فرموده اند: هیچ یک از دامهای او (شیطان) برای شکار مردان پرهیزکار، مانند زنان، مورد اطمینان نیست.(5)
امام صادق (ع) فرموده اند: لشکری سخت تر از زنان، برای شیطان نیست.(6)
واضح است که هنگامی که با وسایلی که ذکر شد شیاطین جنی و انسی محزب ترین عکسها، فیلم ها و صحنه های جنسی را به جوانان بالغ و نیازمند به ارتباط با جنس مخالف نشان دهند، چگونه وجود آنها را عرصه ی تاخت و تاز تمایلات جنسی و طوفانهای شهوانی قرار می دهند.
سخت شدن ازدواج و افزایش سن دختران و پسران نیز بیشتر زمینه را برای کار شیاطین فراهم می کند!
آری:
هست شیطان در کمینت ای پسر
من تو را کردم از این معنا خبر

پی نوشت ها :

1.عصیانگر 2، ص 17، به نقل از خاطرات مستر همفر.
2.همان، ص 24.
3.سفینه البحار، ج 2، ص 596 و ثواب الاعمال، ج 2، ص 6 تا 4.
4.بحارالانوار، ج 63، ص 229.
5.نهج الفصاحه.
6.میزان الحکمه، ج 5، ص 95.

منبع: کامرانیان، عباسعلی، جنگ نرم، بررسی توطئه شیاطین علیه امت اسلامی،(1387)، قم، انتشارات نور قرآن و اهل بیت علیهم السلام، چاپ اول.

 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.