ایده‌هایی برای مدیران کار

به عنوان یک مدیر هدایت‌گر، شما مسئول این هستید که تعاملات مطمئناً در یک چارچوب غنی، برنامه ریزی شوند. ایده‌ها در دامنه ی گسترده‌ای از کاربردها و حیطه‌ها قرار دارند، که در درجه اول، برای رسیدن به مهندسی انسانیِ موثر،
سه‌شنبه، 18 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ایده‌هایی برای مدیران کار
ایده‌هایی برای مدیران کار

 

تألیف و ترجمه: حمید وثیق زاده انصاری
منبع: راسخون




 
به عنوان یک مدیر هدایت‌گر، شما مسئول این هستید که تعاملات مطمئناً در یک چارچوب غنی، برنامه ریزی شوند. ایده‌ها در دامنه ی گسترده‌ای از کاربردها و حیطه‌ها قرار دارند، که در درجه اول، برای رسیدن به مهندسی انسانیِ موثر، مدیریت می‌شوند.
ایده‌هایی برای مدیران کار
مدیران کار، افراد مسئول برنامه‌ ریزی و اجرای فعل و انفعالات در یک جامعه هستند. به عنوان یک هماهنگ کننده‌ی فعالیت‌ها، شما نمی‌توانید به سادگی بر پیوند یک یا دو بخش بزرگ، تمرکز کنید. هم چنین، شما باید توجه یکسانی به هدف‌های نهایی که در پایان روز به دست می‌آید، داشته باشید. در حالی که برخی از فعالیت‌ها، سریع‌تر اجرا می‌شوند، مهم‌ترین آنها ممکن است لزوماً یکسان نباشند. در این مورد، نتیجه نهایی مورد نظر باید در فعالیت‌های تعیین هدف، به خوبی برجسته شده باشند.

مفاهیمی که باید در نظر بگیرید

ایده‌ها شامل، ملاحظه دقیق تغییر یک پارادایم، از طریق رضایتمندی لحظه‌ای هستند. بسیاری از ایده‌های منحصر به فرد وجود دارد که شما می‌توانید آن لاین و هم چنین آف لاین، از آن بهره‌مند شوید. با این حال، موفقیت تعامل تا حد زیادی بستگی به هدف، دستاورد‌های اتخاذ شده، نرم افزارهای اختصاص داده شده، و بازار یابی مؤثر، دارد. بسیاری از ایجاد محتواها برای یک یا تعدادی از فعالیت‌های مرتبط را می‌توان به خوبی از پیش برنامه ریزی کرد. این برای هر فعالیتی بسیار مهم است که قابل درک و جالب باشد. همیشه گمان‌هایی وجود خواهد داشت، اما این گمان‌ها در رشد بیشتر، شما را یاری خواهند کرد. بسیاری از مواقع این شک و گمان‌ها با تمسخر رو به رو خواهند شد، و این تمسخرها جایی خواهند بود که انتظار می‌رود شما قدم بردارید و وضعیت را سامان ببخشید.

ملزومات فعالیت

هر گونه فعالیت برنامه ریزی شده همیشه باید شامل سه مرحله مهم باشد؛ اجرا، کار برد، تازگی و تجزیه و تحلیل. این مراحل به هر رخ داد برنامه ریزی شده‌ی افزایشِ جمعیتی، در هر زمان از سال، اعمال می‌شود، و به تناسب نیازهای هر جامعه است. روند اجرایی باید به صورت ایده آل شامل توضیح و سنجش در کار و مدیریت واقعی باشد. این شامل شرح نقش‌ها و مسئولیت‌ها است. در این روش، فرد یا گروه وضعیت بهتری در اداره کردن موعد مقرر نیازها و نتیجه نهایی دارد.
به عنوان یک هدایتگر، شما باید طوفان‌ مغزی و‌ ایده‌های جدید را تشویق کنید. این امر نه تنها باعث بهینه سازی مشارکت، بلکه باعث به بود دامنه تعاملات می شود، و کیفیت را به این روی داد می افزاید. شما باید در زمان عمل و مسئولیت‌ها دقیق باشید، تا اطمینان حاصل شود که شما و گروه، از تلاش‌ها بهره‌مند می شوید. برنامه‌ی SMART یک تفاوت بزرگ ایجاد می‌کند؛ برنامه SMART مخفف کلمات: Specific (خاص)، Measurable (قابل اندازه گیری)، Attainable (قابل دست یابی)، Realistic (واقع گرایانه) و Timely (به موقع) است. این می‌تواند یک گنجینه، با تغییری عمده در روند تفکر، یا یک نمونه بازی فراهم ‌آوری، در شاخص‌های مدیریت زمان باشد.

فعالیت‌هایی که وجدان ‌کاری را تقویت می ‌کند

آمادگی و دست ‌گرمی

انجام یک معرفی گروهی برای شناخت بهتر هر فرد بسیار مهم است. شما باید از روش‌های واقعی و خلاق برای دریافت عضو استفاده کنید تا از این حالت فعلی خارج شده و تجارب جدید را تجربه کنید. همیشه باید در ذهن داشته باشیم که آنها، بیشتر مواقع با هم قویتر هستند، و این بهترین موقعیت شما برای اطمینان از به اشتراک گذاری و مراقبت نگرش‌ها در طی سکون برنامه است.

آیا شما آماده انجام آن هستید‌؟

این شامل به چالش کشیدن تعاملات بین تیم‌ها، بین گروه و یا بین شما و فردی دیگر، است. این اساساً نیاز به اعتماد سازی برای فعالیت‌ها، برای رسیدن به موفقیت را نشان می‌دهد. این صداقت و تعامل یک به یک را شامل می‌شود که نه تنها یک اعتراف نیست، بلکه یک "روزنه‌ی روشنایی بخش جرأت" است.

نمایش اخلاقی و انتقادی

فعالیت‌های تعیین شده حول نمایش اخلاقی و انتقادی، شامل یک تلاش آگاهانه برای گام نهادن در جای پای دیگران است. اثر فعالیت تا حد زیادی بر تعهد شما برای تغییر مدیریت و فدا کاری هر عضو بستگی دارد، تا نشست را جهانی کند.
بسیار ضروری است که فضایی برای فلوچارت شناسایی کنیم و یکی از اعضای گروه را مسئول به روز رسانی و ارتقاء ورودی‌ها کنیم. به عنوان مدیر فعالیت‌ها، مسئولیت رسیدگی به کیفیت برنامه نویسی و توسعه مدیریتی بر دوش شماست.



 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.