بشقاب پرنده‌ها ( اشیای پرنده‌ی نا شناخته )

بشقاب پرنده‌ها در واقع اشیای پرنده‌ی نا شناخته می‌باشند. این اشیاء در واقع اشیایی هستند که مردم معمولاً شب هنگام مشاهده می‌کنند و توضیحی برای آنها وجود ندارد. این اشیاء گاهی اوقات شبیه صفحه‌های گرد، تخم‌مرغ و سیگار
شنبه، 22 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بشقاب پرنده‌ها ( اشیای پرنده‌ی نا شناخته )
بشقاب پرنده‌ها (اشیای پرنده‌ی نا شناخته)

 

تألیف و ترجمه: حمید وثیق زاده انصاری
منبع: راسخون




 
 

بشقاب پرنده‌ها در واقع اشیای پرنده‌ی نا شناخته می‌باشند. این اشیاء در واقع اشیایی هستند که مردم معمولاً شب هنگام مشاهده می‌کنند و توضیحی برای آنها وجود ندارد. این اشیاء گاهی اوقات شبیه صفحه‌های گرد، تخم‌مرغ و سیگار برگ هستند. برخی از این اشیاء درخشنده هستند و نورهایی از خود ساطع می‌کنند. برخی به دور خود می‌چرخند، در آسمان معلق می‌مانند، چرخش‌های ناگهانی دارند، یا با سرعت زیادی پرواز می‌کنند.
این اشیای عجیب و غریب چه هستند؟ اینها می‌توانند همان چیزهای باشند که مردم تصور کرده‌اند دیده‌اند و یا می‌توانند فضاپیماهای موجودات فضایی باشند. این اشیای نا معلوم هر چه که باشند مردم قرن‌هاست که مدعی‌اند آنها را مشاهده نموده‌اند.

بشقاب پرنده‌ها (اشیای پرنده‌ی نا شناخته)

 

اولین رمز و راز مربوط به خود بشقاب پرنده‌ها است

خلبانان و کارکنان کنترل ترافیک هوایی اولین بار عبارت «بشقاب پرنده» را جهت توصیف اشیای موجود در آسمان که برایشان قابل تشخیص نبود به کار بردند. مردم امروزه از این اصطلاح جهت توصیف هر شی‌ء غیر قابل توضیحی که بر فراز زمین پرواز کرده و بر روی زمین فرد می‌آید استفاده می‌کنند. هزاران نفر از مردم تا کنون ادعا کرده‌اند که بشقاب پرنده‌ها را دیده‌اند، اما هیچ کس نمی‌داند بشقاب پرنده‌ها واقعاً چه هستند.

رمز و راز دوم مربوط به موجودات فضایی است

بسیاری از مردم دیده‌اند که موجوداتی شبیه انسان از بشقاب پرنده‌هایی که بر روی زمین فرود آمده‌اند بالا رفته یا از آنها خارج می‌شوند. اما مردم اغلب فقط بشقاب پرنده‌ها را می‌بینند. برخی اوقات نیز بعضی از مردم موجودات فضایی بیگانه را با چشمان خودشان می‌بینند. اولین بشقاب پرنده در سال 1947 مشاهده گردید. فیلم‌هایی که درباره‌ی موجودات فضایی ساخته شده بودند نیز در آن دوران بسیار محبوب و پرطرف دار بودند. بسیاری از مردم فکر می‌کردند بشقاب پرنده‌ها در واقع سفینه‌هایی هستند که موجودات فضایی سوار بر آنها می‌شوند. اما هیچ کس نمی‌داند آیا واقعاً ارتباطی میان موجودات عجیب و غریب و بشقاب پرنده‌ها وجود دارد یا نه.

بشقاب پرنده‌ها چه شکلی هستند؟

بشقاب پرنده‌ها معمولاً گرد یا بیضی شکل هستند و از نمای بیرونی صاف و همواری برخوردارند. اکثر آنها فاقد در یا دریچه هستند. مردم اغلب می‌گویند بشقاب پرنده‌ها محو و نا مشخص هستند یا خارج از کانون دید قرار دارند. بشقاب پرنده‌ها ممکن است زرد یا سفید باشند یا به رنگ نارنجی یا قرمز بدرخشند. این اشیاء گاهی جرقه‌ها و نورهایی از خود ساطع می‌کنند.

هنگامی که بشقاب پرنده‌ها مشاهده می‌شوند چه اتفاقی می‌افتد؟

بشقاب پرنده‌ها هم چنین می‌توانند تأثیر عجیبی بر چیزهای دیگر بگذارند. شاهدان اغلب می‌گویند هنگامی که بشقاب پرنده‌ها نزدیک می‌شوند سیستم‌های الکتریکی از کار می‌افتند، رادیوها از کار می‌افتند و قطب‌نماها و دیگر تجهیزات مغناطیسی ممکن است عجیب و غریب عمل نمایند.

بشقاب پرنده‌ها چگونه حرکت می‌کنند؟

اکثر بشقاب پرنده‌ها به شکل تلوتلو، جهشی یا جست و خیز حرکت می‌کنند. این اشیاء گاهی اوقات بسیار سریع حرکت می‌کنند. آنها قادرند بر فراز آسمان معلق مانده یا بسیار آهسته به حرکت در آیند. بشقاب پرنده‌ها هنگام حرکت صدایی از خود تولید می‌کنند. برخی مردم می‌گویند صدای بشقاب پرنده‌ها شبیه صدای وز وز یا ناله است. این صداها می‌توانند بسیار بلند باشند.

موارد اخیر مشاهده‌ی بشقاب پرنده‌ها

موج جدید مشاهده‌ی بشقاب پرنده‌ها از سال 1947 آغاز گردید. مردی به نام کنت آرنولد در حال هدایت هواپیمایی کوچک در ایالت واشینگتن بود. وی 9 شیء نقره‌ای مشاهده کرد که در کنار یک دیگر به سرعت در حال پرواز بودند. کنت گفته است که این اشیاء شبیه بشقاب پرنده بوده‌اند.
در سال 1948، هواپیماهای نیروی هوایی به تحقیق درباره‌ی یک مورد مشاهده‌ی بشقاب پرنده در کنتاکی پرداختند. یک خلبان شیء فلزی عظیمی را دیده بود که به سمت آسمان بالا می‌رود. وی این شیء را تعقیب کرده بود اما هوا پیمایش سقوط کرده بود.
در سال 1952، نورهای عجیب و غریبی بر روی رادار پدیدار شدند و هوا پیماهای نیروی هوایی به تعقیب آنها پرداختند. این نورها بالا و پایین می‌رفتند، سرعت می‌گرفتند، و سپس بر فراز واشینگتن نا پدید می‌شدند. این اتفاق به مدت ده شب تکرار گردید.
یک بشقاب پرنده در سال 1978 باعث بروز یک مورد سانحه‌ی هوایی در استرالیا شد. فردریک والنتیچ به سمت جزیره‌ی کینگ آیلند واقع در استرالیا پرواز کرد تا در آن جا به انتقال صدف دریایی بپردازد اما هرگز به مقصد نرسید. والنتیچ از طریق تماس رادیویی به پایگاه هوایی اطلاع داد که یک هواپیمای بزرگ که دارای چهار چراغ روشن و درخشان است بر فراز هواپیمایش در حال پرواز است. چند دقیقه بعد والنتیج در یک تماس رادیویی مجدد با پایگاه هوایی این گونه گفت: «شیء در سمت شرق قرار دارد. به نظر دارد بازی می‌کند. در بالای سر من دور می‌زند و یک نوع چراغ فلزی در بیرون آن قرار دارد.» شیء مذکور سپس از آن جا دور شده و نا پدید گردید. شش دقیقه بعد والنتیچ بار دیگر با پایگاه تماس رادیویی بر قرار کرد و گفت: «موتور هواپیما دارد از کار می‌افتد. هوا پیمای ناشناس الان بالای سر من قرار دارد.» سپس سکوت بر قرار شد. والنتیچ هرگز به جزیره‌ی کینگ آیلند نرسید. در جایی که هوا پیمایش نا پدید شده بود یک لکه‌ی نفتی بزرگ بر روی دریا مشاهده می‌شد. برخی مردم معتقدند والنتیچ توسط بشقاب پرنده مورد حمله قرار گرفته است. برخی دیگر می‌گویند بشقاب پرنده باعث از کار افتادن موتور هواپیمای والنتیچ شده است. تعداد کمی از مردم هم معتقدند والنتیچ دچار جنون شده و چیزهایی را دیده که عملاً وجود نداشته‌اند و سپس سقوط کرده است.



 

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.