محمد

با سلامبنده 2 سوال داشتم1- برای کامپیوتری یک اسپیکر...

با سلام بنده 2 سوال داشتم 1- برای کامپیوتری یک اسپیکر که حاوی دو باند و یک ساب بوفر می باشد نصب کردم و کابل خروجی آن ار درست نصب کردم به کیس حال صدا اصلا از کامپیوتر شنده نمی شود و درایور های صوتی هم کامل و درست نصب هستند در ضمن روی ساب جای فلش خور هست که که آهنگ ها روی فلش را می توان با صدا ی خوب پخش کرد ولی اگه موزیک در رایانه باشد صدا پخش نمی شود مشکل کار کجاست؟ 2- سلام اگه بخوایم cd ویندوزی را که قبلا با سرعت 8 با nero رایت شده، یک کپی بگیریم با چه سرعتی کپی بگیریم خوب است آیا با سرعت بالا کپی بگیریم از این سی دی ها ایرادی دارد؟ متشکرم
چهارشنبه، 2 ارديبهشت 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

محمد

با سلامبنده 2 سوال داشتم1- برای کامپیوتری یک اسپیکر...

محمد ( تحصیلات : لیسانس ، 28 ساله )

با سلام
بنده 2 سوال داشتم
1- برای کامپیوتری یک اسپیکر که حاوی دو باند و یک ساب بوفر می باشد نصب کردم و کابل خروجی آن ار درست نصب کردم به کیس حال صدا اصلا از کامپیوتر شنده نمی شود و درایور های صوتی هم کامل و درست نصب هستند در ضمن روی ساب جای فلش خور هست که که آهنگ ها روی فلش را می توان با صدا ی خوب پخش کرد ولی اگه موزیک در رایانه باشد صدا پخش نمی شود مشکل کار کجاست؟

2- سلام اگه بخوایم cd ویندوزی را که قبلا با سرعت 8 با nero رایت شده، یک کپی بگیریم با چه سرعتی کپی بگیریم خوب است آیا با سرعت بالا کپی بگیریم از این سی دی ها ایرادی دارد؟
متشکرم


مشاور: جبل عاملی

1- ابتدا درایور صوتی خود را به نسخه جدید ارتقا بدهید ببینید مشکل حل میشود؟ اگر نشد، چک کنید ببینید نرم افزاری نصب نکرده اید که در کارت صوتی خلل ایجاد کند؟ عموما بعضی نرم افزارها یا بعضی بازی ها این خلل را وارد می کنند. البته اگر کارت صوتی کامل نصب شده باشد و همچنین اتصالات هم هیچ مشکلی نداشته باشد! 2- بستگی به حداکثر سرعت رایتر کامپیوتر شما دارد. ترجیحا برای این موارد سرعت میانه را انتخاب می کنند. برای مثال اگز حداکثر سرعت رایتر شما 16 است، شما ترجیحا 8 را انتخاب کنید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.