ناشناس

با سلام خدمت شمادو سوال داشتماول اینکه اگر بخواهیم...

با سلام خدمت شما دو سوال داشتم اول اینکه اگر بخواهیم در نرم افزار access و در قسمت report بخواهیم تنها یک یا چند رکورد را چاپ کنیم(خروجی بگیریم) چیگار باید کرد؟ سوال دوم اینکه اگر بخواهیم تصویری که در نرم افزار وارد شده (لینک شده) را در حین گزارش گرفتن و زمان چاپ اون نمایش داده بشه تکلیف چیست؟ با تشکر از وقتی که می گذارید
سه‌شنبه، 15 ارديبهشت 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلام خدمت شمادو سوال داشتماول اینکه اگر بخواهیم...

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 26 ساله )

با سلام خدمت شما
دو سوال داشتم
اول اینکه اگر بخواهیم در نرم افزار access و در قسمت report بخواهیم تنها یک یا چند رکورد را چاپ کنیم(خروجی بگیریم) چیگار باید کرد؟
سوال دوم اینکه اگر بخواهیم تصویری که در نرم افزار وارد شده (لینک شده) را در حین گزارش گرفتن و زمان چاپ اون نمایش داده بشه تکلیف چیست؟
با تشکر از وقتی که می گذارید


مشاور: جبل عاملی

يه راه حل ساده براي انجام گزارشگيري بر روي ركوردهاي خاص استفاده از يه تيبيل تمپوراري هست. مثلا شما قصد داريد از يك تيبل مربوط به دانشجويان كه داراي 15 فيلد هست ، گزارشي تهيه كنيد كه تنها فهرست دانشجويان مرد را ارائه دهد. براي اين كار ابتدا بايد يك تيبل كاملا شبيه به تيل اصلي دانشجويان تهيه كنيد. سپس با استفاده از جستجو ، تمام رگوردهاي مربوط به دانشجويان مرد را يافته و داخل اين تيبل قرار دهيد. خوب حالا شما يه تيبل تمپوراري داريد كه شامل اطلاعات مورد نياز شماست و مي تويند با استفاده از برنامه هاي ريپورت گيري از اونها گزارش تهيه كنيد .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.