ت

سلاممن ۲۳سالمه ۱/۵ازدواج کردم اما الان به دلایلی...

سلام من ۲۳سالمه ۱/۵ازدواج کردم اما الان به دلایلی دارم جدا میشم از نظر تیپ و قیافه در وضعییت مناسبی هستم همچنین خانواده ی سرشناشی دارم و موقعیت اقتصادی و اجتماعی پدرم در وضعیت خوبی هستش قبل از ازدواج خواستگاران زیادی داشتم اما انتخاب درستی انجام ندادم در حالیکه انتخاب پدرم بود شخصیت پاک و مثبتی بودم و هستم حالا سوالم اینه که میتونم در آینده ازدواج مناسبی داشته باشم؟
سه‌شنبه، 8 تير 1395
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ت

سلاممن ۲۳سالمه ۱/۵ازدواج کردم اما الان به دلایلی...

ت ( تحصیلات : لیسانس ، ۲۳ ساله )

سلام
من ۲۳سالمه ۱/۵ازدواج کردم اما الان به دلایلی دارم جدا میشم از نظر تیپ و قیافه در وضعییت مناسبی هستم همچنین خانواده ی سرشناشی دارم و موقعیت اقتصادی و اجتماعی پدرم در وضعیت خوبی هستش قبل از ازدواج خواستگاران زیادی داشتم اما انتخاب درستی انجام ندادم در حالیکه انتخاب پدرم بود شخصیت پاک و مثبتی بودم و هستم حالا سوالم اینه که میتونم در آینده ازدواج مناسبی داشته باشم؟


مشاور: خانم صفری

باسلام. خواهر عزیزم به خاطر ازدواج اولتان متاسفم ولی موفقیت در ازدواج به آیتم های بسیار زیادی بستگی دارد و با انتخاب مناسب و آگاهی کافی قطعا می توانید از یک ازدواج و رابطه ی موفق بهره مند باشید. سوالتان بسیار کلی است و پیشنهاد می دهم در مورد ازدواج های بعدی از مشاورین متخصص این حیطه هم غافل نشوید.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.