همسرم عضو یه کانال هستن که فیلم های مستهجن داره، باید چی کار کنم؟

شیلان: با عرض سلام و ادب. بنده یه سوالی داشتم خدمت شما. امروز اتفاقی تو گوشی همسرم که خودشون حمام بودن. دیدم تو کانال تلگرامشون, عضو یه کانال تلگرامی هستن. که پر, از فیلم های مستهجن بود .خواستم با شما مشورت کنم. که چطوری با این موضوع برخورد کنم. آیا به همسرم بگم که این کانال را, دیدم و بهتر, است که پاکش کنه. ؟؟؟؟ یا اصلا به روی خودم نیارم. در حالی که می ترسم. ایشان که بسیار, ادم خوب و صادقی هستن, با, بنده. خدای نکرده به راه خلافی کشیده بشه. در حالی که خودم متنفرم از, این کانالها و خیلی مقید هستم. و خیلی ناراحت شدم که عضو همچین کانالی, هستن. سپاسگزارم از توجه و مشاوره شما
پنجشنبه، 7 دی 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

همسرم عضو یه کانال هستن که فیلم های مستهجن داره، باید چی کار کنم؟

( تحصیلات : لیسانس ، 38 ساله )

شیلان:
با عرض سلام و ادب. بنده یه سوالی داشتم خدمت شما.

امروز اتفاقی تو گوشی همسرم که خودشون حمام بودن. دیدم تو کانال تلگرامشون, عضو یه کانال تلگرامی هستن. که پر, از فیلم های مستهجن بود

.خواستم با شما مشورت کنم. که چطوری با این موضوع برخورد کنم. آیا به همسرم بگم که این کانال را, دیدم و بهتر, است که پاکش کنه. ؟؟؟؟

یا اصلا به روی خودم نیارم.

در حالی که می ترسم. ایشان که بسیار, ادم خوب و صادقی هستن, با, بنده. خدای نکرده به راه خلافی کشیده بشه. در حالی که خودم متنفرم از, این کانالها و خیلی مقید هستم. و خیلی ناراحت شدم که عضو همچین کانالی, هستن.

سپاسگزارم از توجه و مشاوره شما


مشاور: علی محمد صالحی

با عرض سلام و ممنون از اینکه سوال خود را با ما مطرح کردید. خیلی خوبه که همسرتان با شما خوب و صادق هستند، باید قدر ایشون رو بدونید. در ابتدا شما باید حسن ظن داشته باشید مثالا ممکنه شخص دیگری همسر شما را عضو کرده باشه و خودش عضو نشده باشه، ثانیا بهترین کار در حال حاضر اینه که تغافل داشته باشید یعنی وانمود کنید که متوجه چیزی نشدید، زیرا اگه به او بگید که دیدید اولا ممکنه بخاطر اینکه بدون اجازه به گوشیش دست زدید ناراحت بشه و دلخوری پیش بیاد، ثانیا از شما خجالت بکشه و غرورش خدشه دار بشه، و نسبت به شما حس بدی پیدا کنه، در مقابل به صورت غیر مستقیم، با همسرتان مطرح کنید، مثالا بگید یه دوست دارید که گفته شوهرش عضو کانال های نامناسبه و بعد از مدتی چقدر زندگی اونا با مشکل مواجه شده، و اون مرد به انحرافات بعدی کشیده شده، به هم بی اعتماد شدن، ...؛ و بگید خدا رو شکر تو اهل این چیزا نیستی، چون زنها نسبت به شوهرشون حس مالکیت دارن، خواهش میکنم مواظب باش شیطون گولت نزنه چون من خیلی اذیت میشم. از طرف دیگه سعی کنید اعتماد شما به هم، به گونه ای باشه که گوشی هیچکدوم رمز نداشته باشه، یا رمز گوشی همدیگه رو بدونید و هر موقع خواستید بتونید گوشی دیگری رو ببینید، خود این یک عامل بازدارنده است. از طرف دیگه از روش های متعدد سعی کنید بنیه اعتقادی و ایمانی خودتون را تقویت کنید مثل ارتباط بیشتر با اشخاص متدیّن و با ایمان و موفق و بویژه مورد علاقه همسرتان، برگزاری و شرکت هر بیشتر در جلسات مذهبی و دینی و استفاده از برنامه ها، نوارها و درسهای مذهبی مانند سخنرانی های استاد عالی، تذکر و یاد آوری عزت، وقار و ارزش والای انسان مومن و پرهیز کار، و یاد آوری این که گناه و معصیت ارزش و عزت انسانی را نابود می کند. موفق و شاد وپیروز باشید.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.