ناشناس

در رابطه با مسائل جنسی راهنمایی میخوام.

با سلام همسرم ٤٦ساله هست از ابتدای ازدواجمون خیلی خوب نمیتونست رابطه جنسی داشته باشه خدود ١٧ساله ازدواج کردیم و یجوری علاقه به این کار نشون نمیداد و الان یکی دو سال اخیر اصلا نمیتونه و کلا نمی تونه گاهی اوقات هم تصویر و فیلمهای سکسی میبینه از اول اینکارو میکرد اوایل ازدواجمون به اصرار من دکتر رفت دوتا قرص بهش داد و چندروزی خورد تاثیری نداشت و دیگه نخورد و دکتر گفته بودمشکلی ندا ری ولی اینهمه سال همیشه به همین صورت بوده وحالا اصلا نمیتونه نزدیکی کنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
پنجشنبه، 23 فروردين 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

در رابطه با مسائل جنسی راهنمایی میخوام.

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 44 ساله )

با سلام
همسرم ٤٦ساله هست از ابتدای ازدواجمون خیلی خوب نمیتونست رابطه جنسی داشته باشه خدود ١٧ساله ازدواج کردیم و یجوری علاقه به این کار نشون نمیداد و الان یکی دو سال اخیر اصلا نمیتونه و کلا نمی تونه گاهی اوقات هم تصویر و فیلمهای سکسی میبینه از اول اینکارو میکرد اوایل ازدواجمون به اصرار من دکتر رفت دوتا قرص بهش داد و چندروزی خورد تاثیری نداشت و دیگه نخورد و دکتر گفته بودمشکلی ندا ری ولی اینهمه سال همیشه به همین صورت بوده وحالا اصلا نمیتونه نزدیکی کنه
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید


مشاور: مشاور راسخون


با سلام
متاسفانه مشکلات جنسی و زناشوئی در بسیاری از خانواده ها باعث آسیب زوجین و همینطور آزار فرزندان این خانواده ها میشود. در این رابطه چند نکته اهمیت زیادی دارد که بخاطر اجمال سوال به این نکات اشاره میکنیم:
1. گاهی منشا این مشکل ناتوانی جنسی یکی از طرفین بخاطر یک بیماری است که لازم است به پزشک مراجعه کنند.
2. گاهی بخاطر نداشتن اطلاعات و مهارت های لازم در روابط، نمی توانند رابطه خوبی برقرار کنند که این خود باعث سردی و عدم تمایل میشود که در این صورت توصیه به شرکت در کارگاه های آموزشی مهارتهای جنسی و زناشوئی داریم تا مشکل مرتفع و زوجین، رابطه عاطفی و جنسی لذت بخشی را تجربه کنند.
3. در بعضی موارد خانم، لوندی و طنازی لازم را نداشته و نتوانسته به نیازهای طبیعی یک مرد، بر اساس سلایق شخصی و تمایلاتش پاسخ دهد (که البته این یک موضوع طرفینی است اما در فرض سوال روی صحبت با خانم است) که در این مورد توصیه به شناسایی تمایلات و دوست داشتنی های همسر مثل انجام رفتارها، پوشیدن لباسها، برقراری روابط عاطفی جذاب و... آنطور که همسر دوست دارد در حد توان و منطق داریم.
4.در برخی از موارد هم دیده میشود که مراجع، چشم خود را به هر ورودی آزاد گذاشته و هر صحنه حقیقی و مجازی نامحرم را میبیند که این کار همانطور که در دستورات حکیمانه دین اسلام سفارش به ترک آن شده بسیار مضر به آرامش روح و روان خود فرد و مخرب زندگی او و خانواده اش است.
چرا که این کار آستانه تحریک پذیری فرد را تغییر میدهد، توقعات غیر واقعی در او ایجاد میکند و دیگر از بودن با همسر خود و حتی هیچ زن دیگری سیر نخواهد شد، چرا که آرزوی آنچه چه که دیده، او را وادار به حرص و ولع دیدن بیشتر و تحریکات متنوع تر خواهد کرد.
در این موارد توصیه اکید به مشاوره با یک متخصص دیندار میکنیم که هم موارد اخلاقی مسئله را برای فرد بشکافد و هم راهکارهای تقویت روابط با همسرش را به فرد بیاموزد تا مشکل حل و رفع گردد.

بیشتر بخوانید:
ناتوانی و سرد مزاجی جنسی زوجین
 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.