ناشناس

مشاوره حقوقی: تقسیم ماترک باید به چه شکل باشه؟

با سلام 20 سال است پدرم فوت شده. دوخواهر و یک برادر دارم که از همه کوچکتر است. از زمانی که برادرم به سن قانونی رسیده اختیار تمام اموال راگرفته و اجازه هیچ گونه مداخله ای به ما خواهرها نمیدهد و ماهیانه مبلغی ناچیز به عنوان اجاره املاک به حسابمان میریزد و حاضر به فروش و تقسیم املاک نیست. قیمت فروش را آنقدر بالا گذاشته که مشتری نداشته باشه. برای تقسیم چکار باید بکنم؟ یکی از املاک شریک دارد و سهم آستانه هم بهشون تعلق میگیره یک بار هم وکیل گرفتم ولی کاری از پیش نرفت. اصلا امکان تقسیم وجود داره؟
چهارشنبه، 9 خرداد 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

مشاوره حقوقی: تقسیم ماترک باید به چه شکل باشه؟

ناشناس ( تحصیلات : راهنمایی ، 31 ساله )

با سلام
20 سال است پدرم فوت شده. دوخواهر و یک برادر دارم که از همه کوچکتر است. از زمانی که برادرم به سن قانونی رسیده اختیار تمام اموال راگرفته و اجازه هیچ گونه مداخله ای به ما خواهرها نمیدهد و ماهیانه مبلغی ناچیز به عنوان اجاره املاک به حسابمان میریزد و حاضر به فروش و تقسیم املاک نیست. قیمت فروش را آنقدر بالا گذاشته که مشتری نداشته باشه. برای تقسیم چکار باید بکنم؟ یکی از املاک شریک دارد و سهم آستانه هم بهشون تعلق میگیره یک بار هم وکیل گرفتم ولی کاری از پیش نرفت. اصلا امکان تقسیم وجود داره؟


مشاور: حمیدرضا بادی

سلام علیکم
ابتدا باید برای دریافت گواهی انحصار وراثت اقدام کنید و سپس به استناد ان می توانید درخواست افراز و فروش از طریق مزایده سهم خود را بکنید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.