ناشناس

پذیرش در رشته دارو سازی چگونه است؟ (ادامه)

سلام مجدد به سرکار خانم قربانی. در ابتدا از شما بخاطر روحیه ای که بهم دادید صمیمانه تشکر میکنم. خیر ببینی بزرگوار. و اما قبلا درباره رشته دارو سازی پرسیده بودم. با توجه به ۸ سال دوری از درس و اینکه رشته بنده ریاضی و فیزیک بوده، حالا دو سوال دیگه دارم. اول اینکه: من شهرستانی هستم اما ساکن تهرانم. اگر تبلیغ نمیشه، بفرمائید کجا کلاس کنکور برم؟ دوم هم اینکه: احتمالا با چه رتبه ای میتونم در رشته دارو سازی پذیرفته بشم؟ سپاس
دوشنبه، 2 ارديبهشت 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

پذیرش در رشته دارو سازی چگونه است؟ (ادامه)

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 38 ساله )

سلام مجدد به سرکار خانم قربانی. در ابتدا از شما بخاطر روحیه ای که بهم دادید صمیمانه تشکر میکنم. خیر ببینی بزرگوار. و اما قبلا درباره رشته دارو سازی پرسیده بودم. با توجه به ۸ سال دوری از درس و اینکه رشته بنده ریاضی و فیزیک بوده، حالا دو سوال دیگه دارم.
اول اینکه: من شهرستانی هستم اما ساکن تهرانم. اگر تبلیغ نمیشه، بفرمائید کجا کلاس کنکور برم؟
دوم هم اینکه: احتمالا با چه رتبه ای میتونم در رشته دارو سازی پذیرفته بشم؟ سپاس


مشاور: خانم قربانی

سلام و عرض ادب خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون
از اظهار لطف و اعتمادتان سپاسگذارم و خوشحالم که مجددا پیامی از شما دریافت میکنم و برایتان ارزوی موفقیت دارم. درست است که دوری از فضای تحصیل سبب سختی در ابتدای کار میشود اما انگیزه بالای شما میتواند تمامی موانع را برطرف سازد. طبق تجربه کسب رتبه های بین1000 تا 1200 میتواند شرایط خوبی برای پذیرش و تحصیل در رشته داروسازی را فراهم سازد. البته کسب رتبه تا حدودی تحت تاثیر رقبای شماست. پس شما برخداوند توکل کرده و امیدوار به اینده، نهایت تلاش خود را داشته باشید. در مورد معرفی کلاس های کنکور، بنده معذورم.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.