ناشناس

تمایل زیادی به برقراری رابطه جنسی با خاله خود دارم" نمیتوانم به آنها فکر نکنم لطفا مرا راهنمایی کنید

با سلام. من مدت ها است که تمایل زیادی به برقراری رابطه جنسی با خاله و یا دختر خاله خود دارم اما تا کنون دست به اینکار نزده ام و میدانم که این کار کار حرامی است اما نمیتوانم به آنها فکر نکنم لطفا مرا راهنمایی کنید.
جمعه، 17 خرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

تمایل زیادی به برقراری رابطه جنسی با خاله خود دارم" نمیتوانم به آنها فکر نکنم لطفا مرا راهنمایی کنید

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 20 ساله )

با سلام. من مدت ها است که تمایل زیادی به برقراری رابطه جنسی با خاله و یا دختر خاله خود دارم اما تا کنون دست به اینکار نزده ام و میدانم که این کار کار حرامی است اما نمیتوانم به آنها فکر نکنم لطفا مرا راهنمایی کنید.


مشاور: احسان فدایی

با سلام و سپاس از همراهی شما، از این که ما را امین خود دانستید کمال تشکر و قدردانی را داریم. ما قدر ارتباط با شما را می دانیم.

آنچه فرمودید نشان از این دارد که افکار شما در سطح فکر باقی مانده و نگذاشته اید به مرحله عمل برسد.(ضمن اینکه یادتان باشد خاله محرم است و ارتباط نامشروع با محارم گناهی بس بزرگ و نابخشودنی است).

برادر عزیز! افکار گناه آلود گرچه فضای نفسانی شما را آلوده می کند ولی از آنجایی که شما قصد عملی کردن آنها را ندارید بنابراین گناه محسوب نمی شود و همین که در صدد زدودن این افکار هستید معلوم می شود مورد عنایت خداوند هستید و الا شما به فکر اصلاح خود بر نمی آمدید از این رو نگران نباشید انشاء الله هم در این دنیا و هم در جهان آخرت مورد لطف ائمه(ع) خواهید بود. قبل از بیان راهکارهاى عملى جهت کنترل افکار مزاحم توجهتان را به چند نکته جلب مى ‏کنیم:

اولاً، کنترل چنین افکار مزاحم نیازمند تلاش مستمر و مداوم شماست و نباید پنداشت که با بیان یکى دو نکته همه چیز درست مى‏شود ثانیا خطور این گونه افکار مزاحم در ذهنتان که بدون اختیار به شما هجوم مى ‏آورند، گناه محسوب نمى‏ شود. بنابراین نگران آن نباشید. اما جهت مقابله با چنین افکار مزاحم مى‏توانید از دستورالعمل هاى زیر بهره‏گیرید و امیدواریم به تدریج از شر آن رهایى یابید:

1ـ از آنجا که معمولاً این افکار به هنگام بیکارى به سراغ فرد مى‏ آید، سعى کنید با یک برنامه ‏ریزى دقیق و حساب شده تمام اوقات شبانه ‏روزى خود را پر کنید و هیچ گاه بیکار نباشید. به مطالعه، نظافت اتاق، کمک به دوستان، ورزش و... مشغول باشید. و هر گاه بیکار شدید خود را به کارى مشغول سازید.

مطمئن باشید و بدانید که وقتى به چیزى فکر مى ‏کنید به این معنا نیست که آن کار را انجام خواهید داد مثلاً اگر در ذهن و قلبتان به فردى فحش مى‏ دهید، به این معنا نیست که آن جمله و کلام زشت و فحش را به زبان جارى خواهید کرد. یعنى فکر کردن در باره موضوعى الزاما به فعل و انجام آن منتهى نمى‏ شود. این مطلب را خودتان مى ‏توانید در طول روز چندین بار مشاهده و لمس کنید و به آن باور کنید.

3ـ در صورتى که به چنین افکارى اهمیت ندهید مطمئن باشید اگر تحمل کنید پس از چندى نهایتا آن را رها خواهید کرد.

هرگاه افکار مزاحم به سراغ شما آمد خود را مشغول کار دیگرى کنید و با ایجاد حواس‏پرتى از آن افکار مزاحم دورى کنید.

5ـ هرگاه این افکار به سراغتان آمد و متوجه شدید، وسط افکار به خود بگویید: «بس است دیگر» و بدین وسیله رشته افکار مزاحم را قطع کرده و به سراغ مطلبى دیگر خواهید رفت. ضمنا براى تسریع بخشیدن و جدیت بیشتر داشتن جهت مقابله با این گونه افکار اگر با مشاور مورد اعتمادتان حضورا و طى جلسات مکرر به گفتگو بنشینید مناسب‏تر و بهتر خواهد بود. در غیر این صورت با اجراى راهکارهاى ارائه شده و گزارش آن به ما، موضوع و حل مشکل را پى‏گیرى نمائید.

در پایان ذکر این نکته لازم است که غالبا افکار مشوش و آلوده از بازى ‏هاى شیطان و وسوسه‏ هاى نفس است که هدف از آن سرگرم کردن انسان و باز داشتن او از توجه به عبادت خدا و انجام اعمال نیک است و انسان باید در برابر این نوع افکار و هجوم آن بى اعتنا باشد و با پرکردن فضاى قلب و سینه از یاد خداوند و ذکر او و تفکر در شگفتى‏هاى خلقت او جایى خالى براى شیطنت شیطان در قلب خود باقى نگذارد. کنترل افکار (خواطر) راه های متعددی دارد ولی نباید پنداشت که با اولین گام همه چیز درست می شود. بلکه کسی که می خواهد زمام افکار خویش را به کف گیرد باید با تمام توان به خودسازی بپردازد و با جدیت این راه را دنبال نموده تا تدریجا به هدف نزدیک گردد.

موفق و پیروز باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مشاوره مرتبط