ناشناس

رشته های دانشگاهی مترجمی زبان فرانسه و انگلیسی نیازمند شرکت در چه کنکوری هست؟

رشته های دانشگاهی مترجمی زبان فرانسه و انگلیسی نیازمند شرکت در چه کنکوری هست و در چه درس هایی باید عالی بود و اینکه کسی که مترجمی زبان فرانسه و زبان انگلیسی مدرک دارد (مدرک مورد نظر) در وزارت امور خارجه کار و یا پستی دارد؟ ممنون. و اینکه برای قبولی در دانشگاه روابط بین المللی وزارت امور خارجه تهران چه باید کرد؟ در چه درس هایی عالی بود؟ و در چه کنکوری باید شرکت کرد؟
سه‌شنبه، 8 مرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

رشته های دانشگاهی مترجمی زبان فرانسه و انگلیسی نیازمند شرکت در چه کنکوری هست؟

ناشناس ( تحصیلات : دبیرستان ، 16 ساله )

رشته های دانشگاهی مترجمی زبان فرانسه و انگلیسی نیازمند شرکت در چه کنکوری هست و در چه درس هایی باید عالی بود و اینکه کسی که مترجمی زبان فرانسه و زبان انگلیسی مدرک دارد (مدرک مورد نظر) در وزارت امور خارجه کار و یا پستی دارد؟
ممنون. و اینکه برای قبولی در دانشگاه روابط بین المللی وزارت امور خارجه تهران چه باید کرد؟ در چه درس هایی عالی بود؟ و در چه کنکوری باید شرکت کرد؟


مشاور: خانم قربانی

سلام بر شما همراه گرامی سایت راسخون
برای تحصیل در رشته های مترجمی زبان باید در کنکور زبان شرکت کنید. البته دانشجوی رشته مترجمی زبان ، باید از ابتدای ورود به دانشگاه به زبان مربوطه مسلط باشد و در دانشگاه با اصول ترجمه و یا زبان شناسی آشنا شود و همچنین تسلط به زبان فارسی داشته باشد. فرصت های شغلی رشته مترجمی عبارتند از :
-مترجم در مراکز آموزشی خصوصی و دولتی
-فعالیت در وزارت امور خارجه به عنوان مترجم
-ترجمه آثار خارجی به زبان فارسی به کمک موسسات و سرمایه گذاران این زمینه
-فعالیت در فضای مجازی و یا کار در خانه به عنوان مترجم مقالات و... .
پاسخ به سوال دوم: دانشکده روابط بین الملل به عنوان یک موسسه پیشرو در زمینه آموزش های عالی و حرفه ای امور بین المللی، رشته های "دیپلماسی و سازمان های بین المللی" و "مطالعات منطقه ای" را در مقطع کارشناسی ارشد عرضه می نماید، این دو رشته زیرمجموعه علوم سیاسی و روابط بین الملل می باشند و شما ابتدا باید در رشته انسانی در دبیرستان تحصیل کنید و سپس در دانشگاه در رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشجو شوید. دروس علوم اجتماعی، اقتصاد، جغرافیا و زبان از دروس مهم برای قبولی در این رشته ست.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.