ناشناس

مادر زنم زیباتر از همسرم است و دارم از این موضوع اذیت میشم" چیکار کنم؟

سلام. من یک جوان 25 ساله هستم که دو سال است ازدواج کردم. همسرم 17 ساله است. متاسفانه مادرزن من از همسرم خیلی خیلی زیباتر و خوش اندام تر است(33 ساله است). که بنده با این قضیه از روز ازدواج کنار آمده بودم. اما همیشه با خودم میگفتم کاش همسرم شبیه مادرش بود. (چهره همسرم شبیه پدرش است) بنده چند روز قبل برای حل یک مشکل کوچکی که با همسرم داشتم، تنهایی رفتم خانه مادرزنم. اون هم با لباس خانگی تنگ جلوم ظاهر شد که اصلا انتظارشو نداشتم (همیشه یه روپوش جلوم میپوشید وقتی پدرزنم و همسرم بودند ) بنده همون لحظه یه جوری شدم. متاسفانه از اون روز نگاهم بهش کلا تغییر کرده و افکار منفی و شیطانی میاد ذهنم. از اون روز همش فکرهای بد و شیطانی میاد به ذهنم. با اینکه آدم نماز خوان و چشم پاکی بودم نسبت به زنان نامحرم. اما الان بدجوری بهم ریخته روحیه م.
شنبه، 8 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

مادر زنم زیباتر از همسرم است و دارم از این موضوع اذیت میشم" چیکار کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 25 ساله )

سلام. من یک جوان 25 ساله هستم که دو سال است ازدواج کردم. همسرم 17 ساله است. متاسفانه مادرزن من از همسرم خیلی خیلی زیباتر و خوش اندام تر است(33 ساله است). که بنده با این قضیه از روز ازدواج کنار آمده بودم. اما همیشه با خودم میگفتم کاش همسرم شبیه مادرش بود. (چهره همسرم شبیه پدرش است)
بنده چند روز قبل برای حل یک مشکل کوچکی که با همسرم داشتم، تنهایی رفتم خانه مادرزنم. اون هم با لباس خانگی تنگ جلوم ظاهر شد که اصلا انتظارشو نداشتم (همیشه یه روپوش جلوم میپوشید وقتی پدرزنم و همسرم بودند ) بنده همون لحظه یه جوری شدم. متاسفانه از اون روز نگاهم بهش کلا تغییر کرده و افکار منفی و شیطانی میاد ذهنم. از اون روز همش فکرهای بد و شیطانی میاد به ذهنم. با اینکه آدم نماز خوان و چشم پاکی بودم نسبت به زنان نامحرم. اما الان بدجوری بهم ریخته روحیه م.


مشاور: سیده نرجس رضایی

سلام همراه گرامی

در ابتدا بابت همراهی و اعتمادتان به راسخون تشکر می کنم و از اینکه واقف هستید به احساسات و افکارتان هر چند منفی" به شما تبریک می گویم.

باید بگویم با توجه به سن همسرتان، ایشان هنوز دوران بلوغ را بطور کامل پشت سر نگذاشته اند و به اصطلاح هنوز مانده تا چهره شان جا بیفتد. میزان و معیار زیبایی در نظر هر کسی یک مدل تعریف می شود. تا تعریف شما از زیبایی چه باشد. اگر از اندام همسرتان ناراضی هستید بطور غیر مستقیم از ایشان بخواهید وقت بگذارند و ورزش و حرکاتی که مربوط به تناسب اندام است را انجام دهند و در این زمینه شما همراهی شان کنید. اما اگر اندامشان بد نیست و در فاز مقایسه افتاده اید، با توجه به افکار وسوسه انگیزی که سراغتان آمده" اول این افکار را بپذیرید. یعنی اینکه بدانید این افکار ممکن است سراغ هر کسی بیاید و ربطی به مقید بودن و نبودن ندارد. پس حالا که این فکر آمده نوبت احساسی است که پس از این فکر به سراغ انسان می آید. در این مرحله با توجیه آن افکار می توان تا حدودی جلوی آن احساسات را گرفت. به این شکل که زیبا شدن در این دوره زمانه کار سختی نیست. از آرایش و میکاپ گرفته تا نهایتا عمل های زیبایی یی که در حال حاضر رایج شده و هر کس به شکل محسوس و یا نامحسوسی می تواند خود را زیبا کند، می تواند یک وسیله باشد برای به دام انداختن مردانی که به هر شکلی نیازهایشان سرکوب شده و یا ابزاری باشد برای زیباتر شدن زنانی که مردان زیبا پسند دارند. بنابراین باید بدانید که زیبایی نسبی است و با رسیدگی به ظاهر قابل دفاع است. پس حتما از همسرتان بخواهید به سر و وضعش برسد و برایتان آرایش کند و لباس های تحریک آمیز بپوشد. حتی اگرامکاناتش را ندارد شما برایش فراهم کنید.

بعد از این که افکارتان را پذیرفتید و سپس دیدید احساستان نیز درگیر شده این احساس را نیز بپذیرید و بیش از این اجازه ندهید جولان دهد. چرا که مرحله بعدی رفتار و عملکرد است. نگذارید رفتاری از شما سر بزند که جبران ناپذیر و برایتان تبعاتی نابخشودنی به همراه داشته باشد. صمیمیتتان را با همسرتان بیشتر کنید. اگر راهش را نمی دانید حتما یاد بگیرید که چه راهکارهایی برای افزایش صمیمیت زوجین وجود دارد و در فضای صمیمی یی که با همسرتان ایجاد می کنید بدون ذکر موردی که گذشت صمیمانه و دوستانه از ایشان بخواهید که اگر مادرش دوباره و اما در حضور دخترش و نبود شوهرش این گونه لباس پوشید به ایشان تذکر دهد. در ضمن تحت هیچ شرایطی بدون همسرتان و در نبود پدر زنتان به منزل ایشان نروید. و سعی کنید تا مادر زنتان جوان ترند رسمی و در عین حال صمیمی و حتی دورا دور با ایشان ارتباط داشته باشید.

در مورد عواقب این افکار کمی بیشتر تامل و بررسی کنید. ضمنا مطالب سکسی که در خصوص با رابطه با محارم است را نخوانید چرا که ایجاد لذت کاذب و حرام می کند و با یک تصمیم آنی و هیجانی سرنوشت انسان را تغییر می دهد. 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.