با سلام وخسته نباشيد من در يك شركت شاغل هستم و با وجود اينكه با همكارم از نظر كاري در يك سطح هستم و...

با سلام وخسته نباشيد من در يك شركت شاغل هستم و با وجود اينكه با همكارم از نظر كاري در يك سطح هستم و سابقه كار بيشتري نيز دارم ولي سرپرست قسمت توجه و اعتماد بيشتري به همكارم دارد من هيچ حسادتي به ايشان ندارم ولي اين روند كمي غير قابل تحمل شده طوري كه قصد استعفا از كارم را دارم به نظر شما مشكل از طرف بنده است ؟و اينكه چه عكس العملي در مقابل اين رفتارها داشته باشم؟ اين رفتارها خيلي اعتماد بنفس مرا پايين آورده.
سه‌شنبه، 7 مهر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

با سلام وخسته نباشيد من در يك شركت شاغل هستم و با وجود اينكه با همكارم از نظر كاري در يك سطح هستم و...

( تحصیلات : لیسانس ، 30 ساله )

با سلام وخسته نباشيد
من در يك شركت شاغل هستم و با وجود اينكه با همكارم از نظر كاري در يك سطح هستم و سابقه كار بيشتري نيز دارم ولي سرپرست قسمت توجه و اعتماد بيشتري به همكارم دارد من هيچ حسادتي به ايشان ندارم ولي اين روند كمي غير قابل تحمل شده طوري كه قصد استعفا از كارم را دارم به نظر شما مشكل از طرف بنده است ؟و اينكه چه عكس العملي در مقابل اين رفتارها داشته باشم؟ اين رفتارها خيلي اعتماد بنفس مرا پايين آورده.


مشاور: hassan najafi

باسمه تعالی با سلام و تشکر از اینکه مشاوره راسخون را انتخاب کردید: خواهر گرامی این احساس شما کامل منطقی است اما گاهی موارد افراد تازه وارد در یک محیط کاری بنا به حساسیت کاری و و یا نقشی که ایفا می کنند و یا حتی روحیه جذب و تعامل بیشتر مورد توجه قرار می گیرند اما این بدان معنا نیست که شما مغفول و غیر موثر واقع شده اید شما کار خود را صحیح و از روش شوق و اشتیاق انجام دهید حتما هر که با اخلاص بیشتر عملی را انجام دهد هم مورد رضا و خشنودی خداست هم مورد خشنودی بنده او . به خاطر این مساله فکر استعفا ننمایید به هر حال شاید ایشان آشنای کارفرما باشد و بسیاری از مسائل دیگر در اینجا شما نمی توانید تغییری در ارتباطها بدهید . پس صبر کنید خیلی به این مساله فکر نکنید کار معمولی خود را به نحو احسن انجام دهید به خدا پناه ببرید و توکل و استعانت شما فقط به خدا باشد . ان شاء الله آنچه شایسته آن هستید محقق می شود . اگر سوالی از این قبیل بود در قسمت روانشناسی ارائه کنید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.