1-ایا این درست است که تمام ابعاد زندگی در 2 بخش علم وعمل گنجانده می شود؟ 2-پیش نیاز وابزارهای مورد نیاز...

1-ایا این درست است که تمام ابعاد زندگی در 2 بخش علم وعمل گنجانده می شود؟ 2-پیش نیاز وابزارهای مورد نیاز تحقق کامل هر یک از بخش های علم وعمل چیست؟(مثال علم به ابزارهای اموزش ,منابع اطلاعات, تجربه ,تعقل و... احتیاج دارد`به طور کامل 3-به طور مشخص معرفی کنید کدام یک از صفات و اسم های خداوند با هم زوج هستند واز هر زوج کدام اسم به وجود می اید؟ 4-تقسیم بندی اسامی وصفات خداوند چگونه است؟ ومفهوم ومعنا کلی هرصفت چیست؟(لطفا کتاب هم معرفی کنید) 5-ایا صفات الهی در معنا ومفهوم جامع خود نیازمند صفات دیگر هست یا اینکه هرصفت خود تمام صفات دیگر را در بر دارد(مثال در معنای جامع وحقیقی قادر ایا ازادی ,عدالت ,رحمت و.. وجود دارد یا خیر؟اگر هست ایا شامل تمام صفات می شود یا بعضی؟) 6-نمود وتجلی هر یک از صفات خداوند در مخلوقات چگونه است؟(مثال دریا تجلی کدام یک از صفات خداست)ایا میتوانیم به صورت مشخص تعیین کنیم؟ 7- ایا احکام الهی در نهایت بر گرفته ار صفات خداست؟ایا فلسفه وجودی انها برای تحقق صفات خداست؟(مثال می توانیم بگوییم روزه انفاق زکات برای رسیدن به صفات خداست؟ اگر هست ایا مشخص است کدام صفات؟
چهارشنبه، 2 آذر 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

1-ایا این درست است که تمام ابعاد زندگی در 2 بخش علم وعمل گنجانده می شود؟ 2-پیش نیاز وابزارهای مورد نیاز...

( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

1-ایا این درست است که تمام ابعاد زندگی در 2 بخش علم وعمل گنجانده می شود؟
2-پیش نیاز وابزارهای مورد نیاز تحقق کامل هر یک از بخش های علم وعمل چیست؟(مثال علم به ابزارهای اموزش ,منابع اطلاعات, تجربه ,تعقل و... احتیاج دارد`به طور کامل
3-به طور مشخص معرفی کنید کدام یک از صفات و اسم های خداوند با هم زوج هستند واز هر زوج کدام اسم به وجود می اید؟
4-تقسیم بندی اسامی وصفات خداوند چگونه است؟ ومفهوم ومعنا کلی هرصفت چیست؟(لطفا کتاب هم معرفی کنید)
5-ایا صفات الهی در معنا ومفهوم جامع خود نیازمند صفات دیگر هست یا اینکه هرصفت خود تمام صفات دیگر را در بر دارد(مثال در معنای جامع وحقیقی قادر ایا ازادی ,عدالت ,رحمت و.. وجود دارد یا خیر؟اگر هست ایا شامل تمام صفات می شود یا بعضی؟)
6-نمود وتجلی هر یک از صفات خداوند در مخلوقات چگونه است؟(مثال دریا تجلی کدام یک از صفات خداست)ایا میتوانیم به صورت مشخص تعیین کنیم؟
7- ایا احکام الهی در نهایت بر گرفته ار صفات خداست؟ایا فلسفه وجودی انها برای تحقق صفات خداست؟(مثال می توانیم بگوییم روزه انفاق زکات برای رسیدن به صفات خداست؟ اگر هست ایا مشخص است کدام صفات؟


مشاور: hasan najafi

دوست گرامی شما می توانید به کتاب های عرفان نظری و عرفان عملی شهید مطهری مراجعه کنید و البته این دو کتاب حجم زیادی ندارند و قابل فهم است .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما