ناشناس

سلام *فوری فوری* موبایلم که مدل 5530 نوکیا بود فروختم...

سلام *فوری فوری* موبایلم که مدل 5530 نوکیا بود فروختم ولی رم 8 گیگش که وصل می کنم به کامپیوتر روش که کلیک می کنم می زنه ...insert the و تو پروپرتیس حجمش 0 می زنه فرمت هم نمیشه کرد . با 3 4 تا کامپیوتر تست کردم با چند نوع رم ریدر ولی نشد . مشکلش چیه ؟ تو اینترنت گشتم بیشتر می گفتن گوشی نوکیا رمز می زاره روی رم . می تونم جایی ببرم که درست کنن ؟
سه‌شنبه، 15 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلام *فوری فوری* موبایلم که مدل 5530 نوکیا بود فروختم...

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 20 ساله )

سلام *فوری فوری*
موبایلم که مدل 5530 نوکیا بود فروختم
ولی رم 8 گیگش که وصل می کنم به کامپیوتر روش که کلیک می کنم می زنه ...insert the و تو پروپرتیس حجمش 0 می زنه فرمت هم نمیشه کرد .
با 3 4 تا کامپیوتر تست کردم با چند نوع رم ریدر ولی نشد .
مشکلش چیه ؟
تو اینترنت گشتم بیشتر می گفتن گوشی نوکیا رمز می زاره روی رم .
می تونم جایی ببرم که درست کنن ؟


مشاور: عالی نژادیان

با سلام خیلی از سازندگان از چیپ های حافظه ارزون قیمت و بی کیفیت برای فلش ها استفاده می کنند که حتی بد سکتور هم دارند. بهتر است شما با ویندوز xp مموری را فرمت کنید در زیر توضیح کاملی برای فرمت کردن بیان شده است : روي درايو موردنظر كليك راست كنيد و گزينه Format را كليك نماييد. اصولاً تمامي دوربين‌ها و تلفن‌هاي همراه، امكان خواندن فرمت FAT را دارند. ولي بسياري از آن‌ها با فرمت FAT32 و NTFS و فرمت‌هاي ديگر سازگار نيستند. توجه داشته باشيد كه گزينه Quick Format را فعال نكرده باشيد. در اين حالت احتمالاً كارت حافظه شما فرمت شده و قابل استفاده است. احتمال دارد اين روش در موارد خاص جواب ندهد. در اين حالت از روش دوم استفاده كنيد كه شرح آن به اين صورت است: از منوي Start ويندوز، گزينه RUN را انتخاب كنيد تا كادر RUN باز شود. در خط فرمان RUN عبارت CMD را وارد نماييد و دكمه OK را كليك كنيد. يك پنجره فرمان شبيه پنجره MS-Dos باز مي‌شود. حال بايد اين عبارت را تايپ كنيد. FORMAT i:/FS:FAT: البته حرف "i" در اين فرمان نشان‌دهنده نام درايوي است كه مي‌خواهيد آن را فرمت كنيد. كاملاً دقت داشته باشيد كه با اين فرمان درايوهاي اصلي كامپيوتر را فرمت نكنيد. اين فرمان بسيار قدرتمند است و در بسياري از موارد بهتر از فرمان فرمت خود ويندوز عمل مي‌كند. در صورت عدم موفقيت در تمامي روش‌ها، احتمالاً مشكل كارت ‌معيوب، سخت‌افزاري است كه عموماً تحت شرايط گارانتي هم قرار نمي‌گيرد. البته یک راه دیگر فرمت کردن هم استفاده از برنامه نرم افزار SD Formatter می باشد.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.