ناشناس

باعرض سلام وخسته نباشید.بعضی می گویندبعضی ازعلامت هاواعدادبرای...

باعرض سلام وخسته نباشید.بعضی می گویندبعضی ازعلامت هاواعدادبرای شیطان پرست هاهستندآیااین واقعیت دارد؟اگراین حرف هاواقعیت است ماازکجابایدبفهمیم که چه علامت هاواعدادی برای شیطان پرست هاهستند؟ازیک نفرشنیده ام که عقابی که بال هایش رابازکرده علامت شیطان پرست است آیاحرف اودرست است حقیقت است؟آیاعقابی که بال هایش رابازکرده علامت شیطان پرست هاست؟ ازشماخواهش می کنم پاسخ مرابه سایت خودم ارسال کنیدتااین پاسخ همیشه درسایتم باشه تابرای من همیشه یادآوری شود.
يکشنبه، 27 مرداد 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

باعرض سلام وخسته نباشید.بعضی می گویندبعضی ازعلامت هاواعدادبرای...

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 26 ساله )

باعرض سلام وخسته نباشید.بعضی می گویندبعضی ازعلامت هاواعدادبرای شیطان پرست هاهستندآیااین واقعیت دارد؟اگراین حرف هاواقعیت است ماازکجابایدبفهمیم که چه علامت هاواعدادی برای شیطان پرست هاهستند؟ازیک نفرشنیده ام که عقابی که بال هایش رابازکرده علامت شیطان پرست است آیاحرف اودرست است حقیقت است؟آیاعقابی که بال هایش رابازکرده علامت شیطان پرست هاست؟
ازشماخواهش می کنم پاسخ مرابه سایت خودم ارسال کنیدتااین پاسخ همیشه درسایتم باشه تابرای من همیشه یادآوری شود.


مشاور: حجة الاسلام منتظمی

کاربر ارجمند از اینکه به ما اعتماد کرده و «راسخون» را به عنوان منبع پاسخگویی به سؤالات خود برگزیدید، سپاسگزاریم. در لینک زیر نزدیک به هشتاد مقاله در مورد شیطان پرستی در سایت راسخون آمده است که آنچه را شما احتیاج دارید در آن وجود دارد.لطفا مراجعه کنید. http://www.rasekhoon.net/article/736/page7/ مقالات/دین پژوهی/فرق و مذاهب/شیطان پرستی



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.