رجایی

سوال : سلام خسته نباشیداگه میشه تعدادی کتاب مفید...

سوال : سلام خسته نباشید اگه میشه تعدادی کتاب مفید در مورد چگونگی رفتار در دوران نامزدی(دورانی که عروس خانم بله را گفتند تا زمان عقد که حدود 1 تا 3 ماه معمولا طول میکشد) درباره چگونگی برخورد و حد و مرز ارتباط با هم و همچنین چگونگی برخورد و ارتباط با خانوادش را بهم معرفی کنید یا یه سری مقالاتی در اینترنت که بتونم مطالعه کنم برای یک ارتباط خوب و رضایت بخش. ممنون
پنجشنبه، 14 شهريور 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

رجایی

سوال : سلام خسته نباشیداگه میشه تعدادی کتاب مفید...

رجایی ( تحصیلات : لیسانس ، 25 ساله )

سوال : سلام خسته نباشید
اگه میشه تعدادی کتاب مفید در مورد چگونگی رفتار در دوران نامزدی(دورانی که عروس خانم بله را گفتند تا زمان عقد که حدود 1 تا 3 ماه معمولا طول میکشد) درباره چگونگی برخورد و حد و مرز ارتباط با هم و همچنین چگونگی برخورد و ارتباط با خانوادش را بهم معرفی کنید یا یه سری مقالاتی در اینترنت که بتونم مطالعه کنم برای یک ارتباط خوب و رضایت بخش.
ممنون


مشاور: خانم مریم مردانی

با سلام و عرض ادب کتاب: ازدواج ( آموزش پیش از ازدواج) اقتباس ، تألیف و تدوین: مهدی میر محمد صادقی. انتشارات معاونت امور فرهنگی و پیشگیری سازمان بهزیستی کشور-مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تهران. کتاب: مطلع مهر از دکتر امیر حسین بانکی. انتشارات حدیث راه عشق. کتاب مهارت های زناشویی از مک کی، فانینگ، پالگ. ترجمه : محمد علی رحیمی.انتشارات ارجمند.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.