م

سلاممن چند سالی میشد که به دختر خاله ام علاقه شدیدی...

سلام من چند سالی میشد که به دختر خاله ام علاقه شدیدی داشتم ولی اون به من جواب منفی داد. من هم خودم را متقاعد کردم که فراموشش کنم. از آن موضوع حدود یک سال می گذرد. من قصد دارم ازدواج کنم. سوالی که دارم این است که به همسرم در مورد گذشته ام چیزی بگویم یا خیر؟ بعد از آن قضیه به لطف خدا موفقیت های بسیاری در طی همین یک سال نصیب من شد. می ترسم در آینده کسی از روی حسادت قضیه را به همسر آینده من بگوید و او ناراحت شود که چرا از زبان من این موضوع را نفهمیده است. لطفا راهمایی ام بفرمایید. با تشکر
دوشنبه، 1 مهر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

م

سلاممن چند سالی میشد که به دختر خاله ام علاقه شدیدی...

م ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 23 ساله )

سلام
من چند سالی میشد که به دختر خاله ام علاقه شدیدی داشتم ولی اون به من جواب منفی داد. من هم خودم را متقاعد کردم که فراموشش کنم. از آن موضوع حدود یک سال می گذرد. من قصد دارم ازدواج کنم. سوالی که دارم این است که به همسرم در مورد گذشته ام چیزی بگویم یا خیر؟ بعد از آن قضیه به لطف خدا موفقیت های بسیاری در طی همین یک سال نصیب من شد. می ترسم در آینده کسی از روی حسادت قضیه را به همسر آینده من بگوید و او ناراحت شود که چرا از زبان من این موضوع را نفهمیده است. لطفا راهمایی ام بفرمایید.
با تشکر


مشاور: خانم مریم مردانی

با سلام بهتر است پیش از هر چیز شرایط خانواده خود را بررسی کنید و در صورتی که فکر می کنید احتمال آشکار شدن این قضیه وجود دارد بهتر است همسر آینده تان آن را از زبان خود شما بشنوند. البته بیان جزییات آنچه در گذشته رخ داده لازم نیست و لازم است آن را در زمان مناسبی از این رابطه و پیش از هر گونه تصمیم گیری قطعی درمورد ادامه یا قطع این رابطه بیان کنید. هر آنچه لازم است را در حد مختصر اما کافی آن هم در شرایط آرام و مساعد بیان کنید و به او فرصت تصمیم گیری بدهید. لازم است برای زندگی با شما گذشته شما را با تمام ویژگی های مثبت و منفی که دارید بپذیرد. پس به او فرصت کافی برای تصمیم گیری بدهید و البته لازم است پس از پذیرش این مسئله و در صورتی که تصمیم به ادامه این رابطه دارند دیگر صحبتی از این گذشته به میان نکشیده و در صدد بررسی جزییات آن نباشند. چراکه این گونه کاوشها معمولاً باعث تخریب زندگی مشترک و ایجاد مشاجرات بیمورد می گردد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.