کاربر

سلام. لطفا دو مورد زیر را پاسخگو باشید.1- بسیار...

سلام. لطفا دو مورد زیر را پاسخگو باشید. 1- بسیار بسیار عرق میکنم. انگار شلنگ آب بر سرم گرفته اند. مشکل غدد و داخلی ندارم. متخصص داخلی میگفت این عرق کردن عجیب و غریب، به موضوع اضطراب، به شدت ربط دارد. درسته؟ 2- شکی نیست که جهت درمان اضطراب و شدت آن باید به پزشک متخصص مراجعه کرد. میدانم اما اگر امکان دارد، دارو یا قرصی را بهمراه مدت مصرف آن، جهت کم کردن اضطراب معرفی کنید. مرد 32 ساله. از چهار پنج سالگی بدلیل شرایط بسیار بد خانوادگی، استرس و اضطراب شدید و تپش قلب داشتم و دارم. وضع مال خوبی نداریم. منت میگذارید.
جمعه، 10 مرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

کاربر

سلام. لطفا دو مورد زیر را پاسخگو باشید.1- بسیار...

کاربر ( تحصیلات : لیسانس ، 32 ساله )

سلام.
لطفا دو مورد زیر را پاسخگو باشید.
1- بسیار بسیار عرق میکنم. انگار شلنگ آب بر سرم گرفته اند. مشکل غدد و داخلی ندارم. متخصص داخلی میگفت این عرق کردن عجیب و غریب، به موضوع اضطراب، به شدت ربط دارد. درسته؟
2- شکی نیست که جهت درمان اضطراب و شدت آن باید به پزشک متخصص مراجعه کرد. میدانم اما اگر امکان دارد، دارو یا قرصی را بهمراه مدت مصرف آن، جهت کم کردن اضطراب معرفی کنید.
مرد 32 ساله. از چهار پنج سالگی بدلیل شرایط بسیار بد خانوادگی، استرس و اضطراب شدید و تپش قلب
داشتم و دارم.
وضع مال خوبی نداریم. منت میگذارید.


مشاور: خانم سعیده صفری

باسلام. برادر گرامی پزشک شما درست گفته اند، گاهی علائم روانشناختی خود را در قالب مشکلات جسمانی نشان می دهند با وجودی که همه آزمایش ها و بررسی های پزشکی نشان می دهند که کارکردهای بدنی تان سالم می باشند. یکی از علائم روانشناختی که می تواند روی علائم شما تاثیرگذار باشد همان اضطرابی است که همیشه در وجودتان احساس می کنید و تا این علت زیربنایی رفع نشود نشانه های آن هم که یکی از آنها عرق کردن است حل نخواهد شد، تجویز دارو در حیطه تخصصی هیچ روانشناس بالینی نیست به همین دلیل با توجه به شدتی که در مورد این مسئله بیان کردید توصیه می کنم ابتدا به یک روانپزشک مراجعه کنید و حداقل با مصرف 2 ماه دارو تا حد زیادی این مشکل را برطرف کنید اما پس از این مدت علاوه بر اینکه همچنان به مصرف دارو ادامه می دهید در صورت امکان با یک روانشناس مجرب دوره های روان درمانی کنترل اضطراب را هم طی کنید، پیگیری این مراحل کمک زیادی به شما خواهد کرد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما