پنجشنبه، 25 دی 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناتوانی جنسی همسر

پرسش :

چند سال است ازدواج کرده‌ام ولی همسرم مشکل دارد ومن جوانم ونیروی جنسی خیلی زیادی دارم. نه می‌توانم صیغه شوم چون همسر دارم نه می‌توانم جدا شوم. اگر جدا شوم جایی برای زندگی ندارم من چکار کنم؟ مگر چند روز، چند ماه می‌شود با دعا و ورزش وغیره تحمل کرد وقتی خودمان سعی می‌کنیم تا خودمان رو خلاص کنیم، می‌گویند گناه کبیره است. فکر کنم کسانی مثل من زندگی‌شان دوسر باخته نه دنیا را داریم نه عقبی را.


پاسخ :
در رابطه با موضوع مورد نظر به نکات زیر توجه داشته باشید؛

طبعیتا برای هر قفلی کلیدی خاص هست که باید از آن بهره جست. هرچند دستیابی به این کلید مشکل باشد راهی که یک متاهل در پیش رو دارد با راه و وظیفه ای که یک مجرد با آن مواجه است متفاوت است. بر این مبنا پیشنهاد می شود؛

_ موضوع و مشکل جنسی همسرتان را دقیقتر بررسی کنید و از مشورت متخصصین امر بهره بگیرید. (شما به مشکل همسرتان اشاره نکردید تا متناسب با آن راهکار ارائه شود).

_ تا برطرف شدن موضوع جنسی همسرتان، با استفاده از رژیم غذایی مناسب و مدیریت بیشتر بر افکارتان سطح تحریک پذیری خود را کاهش دهید.( در زمینه رژیم غذایی با اطباء سنتی و عطاریهای معتبر مشورت کنید)

_ در صورتیکه راهی برای درمان همسر وجود نداشته باشد، شما نباید سلامت و آخرت خود را به خاطر ناراحت شدن همسر فراموش کنید.

_ متاسفانه شما یک فرضیه غلط را مبنای قضاوت خویش قرار داده اید و آن اینکه بدون هیچ دلیل قابل قبولی به خود القاء می کنید که هم دنیا را از دست داده اید و هم آخرت را!

این ادعای جنابعالی شاید تا حددودی نسبت به این دنیا صادق باشد، اما نسبت به دنیای باقی و سرای آخرت خیر. وجهی ندارد که اگر کسی در این دنیا سختی بکشد در آن دنیا نیز با همین وضعیت مواجه شود. تنها موضوعی که می تواند باعث از دست دادن آخرت شود، گناه و معصیت است که طبعا مادامیکه باب توبه باز است و مادامیکه خدای متعال با فضلش با بندگان تعامل می کند، نباید نا امید شد.

شما چون تصور غلطی از این موضوع دارید، در مواجه با مشکلات هم توان خود را از دست رفته می بینید. لذا اجازه ندهید با اینگونه وسوسه ها از رحمت الهی مایوس شوید چون مایوس شدن از رحمت الهی هم گناه بزرگی است و هم باعث دلسردی شما نسبت به انجام وظایف و همچنین کاهش رضایت از زندگی میشود.

لذا زندگی دوسر باخته را از قاموس وجودی خود حذف کنید چرا که اولا دلیلی برای آن وجود ندارد و ثانیا تحمل شما را در مقابل سختیها کاهش می دهد.

منبع: www.soalcity.ir


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.