دلایل آسیب فیلم مستجهن بر زندگی زناشویی

کاهش روابط اجتماعی در نوجوانان و پرخاشگری در همسران، جزو مهمترین آسیب های فیلم های پورن است که در این مورد هیچ فرقی نمی کند که منحرف جنسی، مدیر یک شرکت یا یک کارگر ساده باشد و همه آنها می توانند نسبت به نابهنجاری جنسی به یک اندازه شرطی شوند. در این مطلب به دلایل اساسی آسیب های فیلم های پورن بر زندگی زناشویی اشاره خواهیم کرد.
سه‌شنبه، 19 فروردين 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دلایل آسیب فیلم مستجهن بر زندگی زناشویی
مردی که مدام به تماشای اینگونه فیلم ها می‌پردازد، دیگر اندام همسرش نمی‌تواند برایش رضایت‌ بخش باشد.
 

مقدمه 

تماشای فیلم های پورن به طرز غیرقابل باوری تخریب بنیان خانواده را در پی دارد. این کار به‌طور ظریف و نامحسوسی باعث می‌شود مرد، جسم همسرش را سوای شخصیت و روان او ببیند، در نتیجه حس احترام و ارزشی که برای او قائل است، رفته‌رفته تضعیف شود و او را در ذهنش تا سرحد یک وسیله برای رفع نیاز جنسی پایین بیاورد. علاوه بر این، مرد را نسبت به رابطه زناشویی‌ بی‌رغبت می‌کند و باعث می‌شود از رابطه با همسرش احساس رضایت نکند.
 

دلایل اساسی آسیب های فیلم های پورن بر زندگی زناشویی

1. آسیب های فیلم های پورن و تاثیر آن ها مثل مواد مخدر است
احساس لذتی که برای اولین بار با تماشای آنها به فرد دست می‌دهد، دیگر تکرار نخواهد شد مگر آنکه با میزانی بسیار بیشتر به مصرف ادامه دهد. مردان هم اغلب، پس از نخستین تجربه، شروع به تماشای هرچه بیشتر این فیلم ها می‌کنند. چیزی که باعث می‌شود از همسر و خانواده دور شوند یا حتی به بازده کاری آنها لطمه وارد کند.
 
2. در این فیلم‌ های پورن تبعیض جنسی به چشم می‌خورد
زن‌ها صرفا در نقش یک وسیله برای رفع نیاز ظاهر می‌شوند و در وضعیتی کاملا نامساوی با مردان قرار می‌گیرند. این امر باعث می‌شود مرد به چشم ابزاری برای ارضای تمایلات جنسی‌اش به زن نگاه کند. چنین مردی نمی‌تواند با همسرش رابطه‌ای جز رابطه زناشویی برقرار کند، چرا که شخصیت همسرش را نمی‌بیند، فقط جسم او را می‌بیند.
 
3. فیلم‌ های پورن، زن را در یکی از این 4 دسته غیرانسانی و بی‌ارزش جلوه می‌دهد
- حریص پول‌پرستی که فقط برای مادیات به سمت مردها می‌رود
- معشوقه‌ای بی‌خرد
- موجودی که میلی سیری‌ناپذیر برای داشتن رابطه دارد
- کسی که در تمنای جلب‌توجه است.
 
4. فیلم های پورن مرد را نسبت به همسرش کسل و بی‌تمایل می‌کند
مردی که مدام به تماشای اینگونه فیلم ها می‌پردازد، دائم در معرض گستره بسیار متنوعی از اندام‌های برهنه است که در نتیجه این تنوع، دیگر اندام همسرش نمی‌تواند برایش رضایت‌بخش باشد.
 
5. فیلم های پورن معیاری از زیبایی را در ذهن بیننده به وجود می‌آورند که در واقعیت هیچ زنی نمی‌تواند به آن دست یابد
این امر منجر به نارضایتی و اشتباه مرد در مواجهه با واقعیت زندگی‌اش می‌شود. عمده‌ترین اثر سوء فیلم های مستهجن این است که باعث می‌شود تمام انرژی جنسی که مرد باید صرف همسرش کند، هرز می‌رود و هدر رفتن غریزه جنسی مرد به این معناست که رابطه زناشویی‌شان کسل‌کننده و بی‌تنوع خواهد شد.
 

آسیب های فیلم های پورن کدامند؟

کاهش روابط اجتماعی در نوجوانان و پرخاشگری در همسران، جزو مهمترین آسیب های فیلم های پورن است که در این مورد هیچ فرقی نمی کند که منحرف جنسی، مدیر یک شرکت یا یک کارگر ساده باشد و همه آنها می توانند نسبت به نابهنجاری جنسی به یک اندازه شرطی شوند.

سیر روند شرطی سازی خود ارضایی غیر قابل اجتناب است و به راحتی و خودانگیخته از بین نمی رود بنابراین درمان آن دشوار است. متاسفانه از آسیب های فیلم های پورن، رشد آهسته و آرام این بیماری است که همیشه از دید پنهان است و همانند سرطان، در زندگی محرمانه و شخصی مردان، سال ها به رشد و گسترش خود ادامه می دهد.
 

آسیب های فیلم های پورن تهدیدی برای ازدواج شما

به گفته کارشناسان، محرک جنسی این افراد، چیزی غیر از همسرشان می باشد و در مسیری حرکت می کنند که جُز پوچی، تنهایی، احساس گناه، بی مسئولیتی، روابط غیر عاطفی و غیر متعهدانه به همسر خود هیچ نصیبی نمی برند.
 
آسیب های فیلم های پورن تنها به این موارد محدود نمی شود. تماشای دائمی حرکات اغراق شده بازیگران در فیلم های مستهجن باعث می شود افراد نسبت به اخلاقیات بی تفاوت شده و به خانم ها، به چشم ابزارهایی برای اطفای شهوت نگاه کنند که این موضوع برای جامعه، فرد و خانواده بسیار خطرناک است. از دست دادن خانواده، جدایی و طلاق، مزاحمت برای دختران، اذیت و آزار کودکان و سوء استفاده جنسی از همکاران، ممکن است از آسیب های فیلم های پورن باشد.
 

نتیجه گیری

تماشای فیلم ها یا عکس های پورن نه تنها صمیمیت و شور و تمایل جنسی بین همسران را افزایش نمی دهد، بلکه به شیوه های گوناگون باعث تخریب رابطه عاطفی بین همسران هم می شود.
 
بنابراین برای بهتر کردن رابطه با همسرمان چه کار باید بکنیم؟
کتاب بخوانید
با همسرتان صحبت کنید
در کلاس های آموزشی شرکت کنید
با یک مشاور متخصص مشورت کنید

منبع: مرکز مشاوره رهیاب


سبک زندگی مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.